دسته‌بندی نشده

سریال شب بیدار: زمان پخش ، داستان و بازیگران

بازیگران سریال شب بیدار

سریال شب بیدار به کارگردانی رضا ابوفاضلی برای پخش از تلویزیون آماده می شود

تهیه کننده این پروژه بر عهده علی مهام و نویسندگان آن به صورت مشترک محسن سرتیپی و نازنین فرخلو هستند.

سریال «شب بیدار» در گروه فیلم و سریال شبکه دو تهیه و تولید می‌شود.

سریال شب بیدار ، زمان پخش سریال شب بیدار ، بازیگران و خلاصه داستان سریال شب بیدار

اسامی بازیگران سریال شب بیدار :

  • پرویز فلاحی پور
  • عبدالرضا اکبری
  • فریبا متخصص
  • شیوا خسرو مهر
  • جعفر دهقان
  • مهسا کرامتی
  • مهدی سلوکی
  • پویا امینی
  • سارا احمدیان
  • بهزاد خداویسی
  • مریم موسویان
  • شاهد احمدلو

مهسا کرامتی بازیگر نقش طاهره و شاهد احمدلو کاراکتر پویا را برعهده داند . این دو بازیگر نقش های کلیدی و موثر سریال را برعهده دارند .

پرویز فلاحی پور در این سریال نقش محسن را بازی می کند ، وی به تازگی سریال بی نشان را هم در دست دارد.

سریال شب بیدار ، زمان پخش سریال شب بیدار ، بازیگران و خلاصه داستان سریال شب بیدار

ساعت پخش سریال شب بیدار

در مورد زمان و ساعت دقیق پخش سریال شب بیدار اطلاعاتی در دست نیست . با نزدیک شدن به زمان پخش سریال شب بیدار این مقاله به روز و اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین ساعت بازپخش سریال شب بیدار هم اعلام خواهیم کرد.

سریال شب بیدار ، زمان پخش سریال شب بیدار ، بازیگران و خلاصه داستان سریال شب بیدار

خلاصه داستان سریال شب بیدار

خلاصه داستان این سریال به طور رسمی اعلام نشده اما تقابل خیر و شر سوژه اصلی این مجموعه است .از ویژگی‌های این سریال توجه به یتیم و آموزه‌های دینی است.

تم اصلی داستان یتیم‌نوازی است و به نوعی قیم بودن یک یتیم و مسئولیت‌هایی که برای طرف مقابل دارد مورد توجه این مجموعه است.

سایر عوامل

عوامل دیگر این سریال عبارتند از :

کارگردان: رضا ابوفاضلی، تهیه‌کننده: علی مهام، نویسندگان: محسن سرتیپی، نازنین فرخلو، بازنویسی فیلمنامه: مهدی میرباقری، نادر برهانی مرند، مدیر فیلمبرداری: علیرضا تقوی، مدیر تولید: هاشم علی اکبری، مدیر صدابرداری: روح اله جعفربگلو، طراح صحنه و لباس مرتضی احمدخانی، طراح چهره پردازی: مهری شیرازی، مدیر برنامه‌ریزی: حمیدرضا علیپور، دستیار اول کارگردان: نورالدین گودرزی.

بیوگرافی بازیگران سریال شب بیدار

سریال شب بیدار ، زمان پخش سریال شب بیدار ، بازیگران و خلاصه داستان سریال شب بیدار

  • پرویز فلاحی پور

پرویز فلاحی‌پور (متولد ۱۳۳۶ در تهران) هنرپیشه سینما و تلویزیون است. پرویز فلاحی‌پور فارغ‌التحصیل رشتهٔ زبان انگلیسی است.

پرویز فلاحی‌پور فعالیت هنری‌اش را با بازی در تئاتر آغاز نمود. بازی در نقش یاور در مجموعهٔ «شب دهم» (۱۳۷۹) موجب شد تا این هنرمند در بین مخاطبان به چهره‌ای شناخته‌شده مبدل گردد.

  • عبدالرضا اکبری

عبدالرضا اکبری متولد ۱۴ فروردین ۱۳۳۲ در شهر بافت از شهرهای استان کرمان، از هنرپیشگان ایرانی است که در تئاتر، تلویزیون و سینما بازی میکند. وی فعالیت هنری خود را از تئاتر و در سال 1347 شروع کرده است

او پدر پندار اکبری بازیگر معروف ایرانی است .

فریبا متخصص در ۱ مردادماه سال ۱۳۴۰ در بروجرد متولد شد. وی ۵ خواهر و برادر و یک پسر دارد به نام پوریا پوربهرامی که در زمینه بازیگری فعالیت دارد. او در کارهایی مانند در چشم باد به‌همراه مادر خود بازی کرد. فریبا کار هنری خود را از سال ۱۳۶۰ با تئاتر آغاز کرد. او فعالیت خود را در تلویزیون و رادیو به‌ترتیب از سال‌های ۱۳۶۲ و ۱۳۶۸ آغاز کرد و در سال ۱۳۷۰ به عرصه سینما راه یافت.

«سایه تنهایی»، «به کجا چنین شتابان»، «بوی غریب پاییز»، «سیب سرخ حوا»، «روزی که خواستگار آمد»، «ماه پیشونی»، «شنگول و منگول»، «سایه تنهایی»، «باغ گیلاس»، «تولدی دیگر»، «آوای فاخته»، «زمانه»، «ملکوت»، «ایران برگر» و «شهرزاد» از جمله کارهای مهم کارنامه بازیگری متخصص هستند.

شیوا خسرو مهر متولد آذر ماه سال 1350 است ، یک خواهر و دو برادر دارد و خودش فرزند اول خانواده است.

گفتنی است پدر شیوا خسرومهر نیز با نام هوشنگ یکی از پیشکسوت تاتر در سبزوار می باشد که شغل اصلی وی خدمت معلمی در آموزش و پرورش بوده است.
اولین حضورش در سینما در سال 81-82 در فیلم سینمایی عروس مهتاب به کارگردانی خسرو ملکان رم خورد و تاکنون در فیلم ها و مجموعه های متعددی به ایفای نقش پرداخته است. فیلم های سینمایی همچون کارناوال مرگ، سایه وحشت، امپراطور، ورود به صحنه جرم ممنوع، سنگ کاغذ قیچی، مخمصه، عروسی مهتاب و عشق فیلم و سریال های محله تهرونی ها، خط شکن، نرگس، یلدا، اسلحه سرد و قلب یخی بخشی از کارنامه قابل قبول شیوا خسرومهر در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون است.

جعفر دهقان (متولد 1339 در تهران) هنرپیشه سینما و تلویزیون است. فعالیت سینمایی خود را با بازی در فیلم ” توجیه ” به کارگردانی منوچهر حقانی پرست شروع کرد. در سال 1372، جعفر دهقان با بازی در فیلم “حماسه مجنون” توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد را به دست آورد.

مهسا کرامتی بازیگر سینما و تلویزیون ایران سال 1360 در تهران متولد شد. وی دانش آموخته مدیریت بازرگانی است. این بازیگر با بازی در سریال خط قرمز به شهرت رسید. مهسا کرامتی همسر راما قویدل و عروس امیر قویدل می باشد.

اولین حضور حرفه ای او در سریال خط قرمز بود، این سریال باعث مشهور شدن تعدادی از بازیگران جوان شد که مهسا کرامتی هم جز این بازیگران در سال 1380 در چند هفته به شهرت رسید.

شاهد احمدلو، (زاده ۱۲ شهریور ۱۳۵۲) در تهران، بازیگر، نویسنده، مدرس و کارگردان سینما و تلویزیون است.

به خاطر حضور پدرش در سینما، برای اولین بار در فیلم سرب – ۱۳۶۷ ساخته مسعود کیمیایی بازی کرد و این اولین تجربهٔ او در عرصه سینما بود. پس از آن، در دو فیلم دیگر از آثار مهم کیمیایی نقش آفرینی کرد که در همان سال بازیگر برگزیده منتقدین شناخته می‌شود و بازیگری را به صورت حرفه‌ای ادامه داد. او با کارگردانهای مطرحی چون: ساموئل خاچیکیان و ناصر تقوایی همکاری داشته‌است. وی از سال ۱۳۷۲ با ساخت فیلم کوتاه سیاهی لشکر که برنده چهار جایزه نخست اولین جشنواره جهانی سوره شد، خیلی زود تبدیل به استعدادی درخشان شده و لقب جوانترین کارگردان سینمای ایران به او داده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا