دسته‌بندی نشده

ساخت اپلیکیشن برای اندروید بدون نیاز به کدنویسی با سایت آنلاین

همان طور که می دانید سیستم عامل اندروید Android یکی از محبوبترین سیستم عامل ها در جهان محسوب می شود که دامنه گسترش آن بسیار وسیع است و جایی نیست که این سیستم عامل گوشی های هوشمند را نشناسند. از طرفی اندروید در واقع یک پروژه رایگان اپن سورس یا به عبارتی منبع باز است لذا هر کسی که مقداری در این زمینه دانش فنی داشته باشد میتواند آن را شخصی سازی کند. یک از خصوصیات اندروید این است که برنامه های زیادی برای آن طراحی شده، فقط کافیه یک نگاهی به بزرگترین فروشگاه اپ گوگل پلی بندازید، هزاران هزار اپلیکیشن با کاربردهای متنوع در آن خواهید.

گاهی شاید به فکر ساخت یک برنامه برای اندروید افتاده باشید و خواستید برای کمک به مجموعه ای از اشخاص یا برای منافع خاصی، برنامه Android ایجاد کنید. خلاصه به هر دلیلی که باشد، باید شما مهارت های کدنویسی را بدانید و برای ساخت و توسعه یک برنامه به آنها نیاز خواهید داشت اما متاسفانه به این سادگی و راحتی و در زمان کوتاه نمی توان آن را فرا گرفت به همین خاطر بسیاری از کاربران دنبال سایت های اینترنتی مخصوص برای ساخت اپلیکیشن اندروید می گردندتا بدون نیاز به برنامه نویسی اپلیکیشن مورد نظر خود را آماده کنند.

خوشبختانه سایت هایی در وب در دسترس قرار دارند که به شما اجازه می دهند برنامه و اپلیکیشن های اندروید Android بسازید بدون نیاز به هیچ کدنویسی.

وب سایت AppsGeyser

یک سرویس رایگان است که محتوای شما را به یک اپلیکیشن و کسب درآمد تبدیل می کند. برنامه شما شامل تمام ویژگی هایی که نیاز دارید خواهد شد مانند پیام رسان، اشتراک گذاری اجتماعی و زبانه ها و پشتیبانی کامل از پیشرفت های HTML5 … بنابراین یکی از بهترین سایت های ساخت اپلکیشن بدون محدودیت و رایگان در سال 2020 است.

سایت Appypie

برنامه Mobile Apps Builder خیلی سریع رشد کرد و مبتی بر ابر است که به کاربران اجازه می دهد بدون داشتن مهارت و دانش برنامه نویسی اپلیکیشن های Android و iPhone بسازند برای گوشی های همراه و در گوگل پلی Google Play و آیتونز iTunes منتشر کنند. در اینجا شما نیاز به نصب و دانلود چیزی ندارید فقط باید صفحات برنامه را برای ساخت اپلیکیشن بکشید و رها کنید یا به عبارتی درگ اند دراپ drag-and-drop کنید.بعد از انتشار برنامه شما در واقع یک اپ ترکیبی مبتنی بر HTML5 دریافت خواهید کرد که با اندروید Android و iPhone و iPad و Windows Phone و Blackberry کار می کند.

سایت Appyet

با استفاده از برنامه Appyet هر کسی می تواند یک اپلیکیشن حرفه ای اندروید بسازد. در اینجا هم نیازی به دانش کدنویسی نیست. بنابراین برای ساخت اولین اپلیکیشن خود چند دقیقه وقت بگذارید. فقط به لینک RSS / Atom یا وب سایت نیاز است که به صورت خودکار به برنامه ای برای اندروید تبدیل می کند.

separator line

همچنین ببینید:

راهنمای ساخت اپلیکیشن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا