دسته‌بندی نشده

زود انزالی چیست ؟ و روش های درمان آن توسط روانپزشک

زود انزالی یا انزال سریع، حالتی است که فرد نمی تواند تحریک خود را به مدت بلند حفظ کند و توانایی کنترل خروج منی از آلت تناسلی خود را ندارد . این مشکل در زمان های مختلفی از رابطه جنسی رخ می دهد و سبب می شود که ارتباط مرد و همسر او تحت تاثیر قرار گرفته و در مدت زمان کمی به پایان برسد . همین موضوع باعث می شود که دو طرف از رابطه جنسی ترس داشته و اعتماد به نفس آن ها تحت تاثیر قرار گیرد .

زود انزالی

علل بروز زود انزالی
زود انزالی از مهم ترین اختلالاتی است که در روابط جنسی رخ می دهد . علل و عوامل مختلفی می توانند در بروز این عارضه نقش داشته باشند :

  • علل روانی مانند افسردگی
  • استرس
  • فشارهای روانی و کاری
  • عدم اعتماد به نفس
  • انکارهایی که در گذشته در غریزه جنسی رخ داده است .

زود انزالی و سن
بهترین روانپزشک تهران بیان می کند که انزال زودرس یا انزال سریع می تواند در هر سنی اتفاق بیفتد و بین آن و پیری فرد ارتباط مستقیمی وجود ندارد . از این رو سن وسال نمی تواند عاملی برای بروز این مشکل باشد .

درمان زود انزالی

زمان مراجعه به پزشک
اگر در بیش تر روابط جنسی خود زودتر از آنچه که تمایل دارید، دچار انزال می شوید، به روانپزشک مراجعه نمایید . خجالت کشیدن از بازگو کردن مشکلات جنسی در میان مردان امری شایع است اما اجازه ندهید این خجالت مانع مراجعه‌ شما به پزشک شود . زود انزالی مشکلی شایع و قابل درمان است .
روش های درمانی برای انزال زودرس
انواع روش های درمانی برای انزال زودرس عبارتند از :

  • روان درمانی : در این روش درمانی پزشکان تلاش می کنند که علت های روانی را ریشه یابی کرده و با تکنیک های درمانی خاص به درمان آن بپردازند .
  • رفتار درمانی : در رفتار درمانی، درمانگران تلاش می کنند که با ارائه راهکارهایی که در حوزه رفتار درمانی ارائه می شود، بتوانند رفتار جنسی مردان را بهبود بخشند .
  • دارو درمانی : پزشکان با تجویز داروهایی به بهبود وضعیت انزال در مردان کمک می کنند .
  • استفاده از دستگاه آر تی ام اس (rTMS) : استفاده از دستگاه آر تی ام اس (rTMS) بهترین روش درمان برای انزال زودرس است .
استفاده از دستگاه آر تی ام اس (rTMS) برای درمان انزال زودرس
روش آر تی ام اس (rTMS) چندین سال است که در حوزه درمان راه پیدا کرده است و توانسته درمان های موفقی را رقم بزند . این دستگاه با تحریک الکتریکی می تواند مشکل انزال زودرس را برطرف نماید .

سخن پایانی
روش درمانی آر تی ام اس (rTMS) را در نزد بهترین روانپزشکان انجام دهید تا تجربه پزشکان بتواند تضمینی بر موفقیت نتیجه درمان باشد .
جهت کسب اطلاعات بیش تر درباره روانپزشک خوب در تهران می توانید به لینک مربوطه مراجعه نمایید یا با شماره های 02122260068 – 02122260067 تماس حاصل فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا