دسته‌بندی نشده

زندگی کتایون خوانساری از تولد تا ازدواج با محمدرضا شجریان

بیوگرافی کتایون خوانساری

کتایون خوانساری همسر دوم محمدرضا شجریان است. او متولد سال 1344 بوده و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. پدر کتایون خوانساری را بنیانگذار هنر گرافیک ایران می دانند.

زندگینامه کتایون خوانساری

تحصیلات کتایون خوانساری

کتایون خوانساری دارای مدرک لیسانس از دانشگاه سوربن پاریس می باشد. او به دلیل علاقه به رشته زبان فرانسه، در این رشته تحصیل کرده است.

کتایون خوانساری کیست

خانواده کتایون خوانساری

درمورد خانواده کتایون خوانساری همسر دوم محمدرضا شجریان، لازم به ذکر است که مادر او قبل از انقلاب به بازیگری تئاتر مشغول بوده است و پدر ایشان نیز یک گرافیست مشهور بوده و به شغل روزنامه نگاری نیز می پرداخته است.

کتایون خوانساری یک خواهر به نام گیتا دارد که اطلاعات دقیقی درمورد او در دست نیست.

زندگی شخصی کتایون خوانساری

کتایون خوانساری کیست ؟

مهاجرت کتایون خوانساری

کتایون خوانساری در سن نوجوانی به همراه خانواده اش از ایران مهاجرت می کنند و به فرانسه می روند.

پس از اینکه دیپلم خود را می گیرد و با مدرسه خداحافظی می کند، وارد دانشگاه سوربن پاریس می شود و در رشته زبان فرانسه مشغول به تحصیل می گردد.

او به طراحی جواهرات نیز علاقمند بوده و در همان سال های دانشجویی طراحی جواهر را نیز دنبال می کرد. تا اینکه توانست در این حرفه پیشرفت کند و یک مرکز طراحی جواهر را تاسیس نماید.

عکس های کتایون خوانساری

ازدواج کتایون خوانساری

خانم خوانساری دو بار ازدواج کرده است که اولین ازدواج او به طلاق انجامیده است. اولین بار در سال ۱۳۶۳ وقتی ۱۹ ساله بود با یک مدل ایتالیایی ازدواج کرد. آن ها صاحب یک دختر بنام استفانی شدند.

اما پس از به دنیا آمدن دخترشان، زندگی آن ها دوامی نیافت و سرانجام از هم جدا شدند. سرپرستی دختر کتایون خوانساری بر عهده پدرش است و هم اکنون در فرانسه زندگی می کنند.

کتایون خوانساری پس از طلاق از همسر اولش مدتی را در تنهایی خود باقی ماند تا این که در سال 1370 در سن 26 سالگی با محمدرضا شجریان ازدواج کرد. محمدرضا شجریان 25 سال از کتایون خوانساری بزرگتر بود اما عشق این زوج فراتر از این مسئله بود.

همسر دوم محمدرضا شجریان

نحوه آشنایی کتایون خوانساری و محمدرضا شجریان

مدتی پس از طلاق کتایون خوانساری از همسر اولش، یک مهمانی به مناسبت بزرگداشت نصرت الله کریمی در تهران ترتیب داده شده بود. خانم خوانساری و آقای شجریان که به این مهمانی دعوت شده بودند، با یکدیگر آشنا شدند.

از همان لحظات آشنایی رابطه خاصی بین آن ها بوجود آمد اما خانواده استاد شجریان با ازدواج آن ها مخالفت می کردند. دلیل مخالفت آن ها این بود که خانم خوانساری دختری جوان و بزرگ شده ی پاریس بود اما خانواده ی استاد شجریان، سنتی بودند و از نظر فرهنگی با یکدیگر تفاوت زیادی داشتند.

پس از کشمکش های فراوان میان خانواده ها و حتی فرهنگ ها، در نهایت عشق آن ها پیروز شد و کتایون خوانساری و محمدرضا شجریان با یکدیگر ازدواج کردند.

ازدواج اول کتایون خوانساری

فرزند کتایون خوانساری و محمدرضا شجریان

کتایون خوانساری و استاد محمدرضا شجریان صاحب یک پسر به نام رایان می باشند. رایان شجریان در ۱۹ مهر سال ۱۳۷۶ در کانادا متولد شده است.

فرزندان کتایون خوانساری

بیوگرافی همسر دوم محمدرضا شجریان

علاقه کتایون خوانساری به نقاشی و طراحی

همانطور که در ابتدا ذکر کردیم، پدر کتایون خوانساری یک طراح و گرافیست بود و همین مسئله باعث شد تا کتایون خوانساری نیز به نقاشی علاقه مند شود و آن را ادامه دهد.

او می گوید نقاشی کردن خیلی جذابیت دارد، وقتی شروع می کنید و رنگ را می ریزید دیگر بلند شدن از پای کار سخت است.

عکس های شخصی کتایون خوانساری

تفریحات کتایون خوانساری

خانم خوانساری درمورد تفریحات خانواده خود می گویند: مثل هر خانواده عادی ما هم برنامه هایی برای سینما، کوه، خرید و قدم زدن در پارک داریم که البته بخاطر گرفتاری ها و مشغله های زیاد، تفریح چندانی نداریم.

زن دوم محمدرضا شجریان

پیج اینستاگرام کتایون خوانساری

https://www.instagram.com/kathyshajarian/

اینستاگرام کتایون خوانساری

گالری تصاویر کتایون خوانساری

کتایون خوانساری

زندگینامه کتایون خوانساری

کتایون خوانساری کیست

عکس های کتایون خوانساری

عکس های جدید کتایون خوانساری

عکس های اینستاگرام کتایون خوانساری

بیوگرافی کتایون خوانساری

زندگی شخصی کتایون خوانساری

همسر کتایون خوانساری

فرزندان کتایون خوانساری

کتایون خوانساری و محمدرضا شجریان

عکس های کتایون خوانساری و پسرش

کتایون خوانساری همسر دوم شجریان کیست

بیوگرافی کامل کتایون خوانساری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا