دسته‌بندی نشده

زندگی نامه کریسی متز – داستان کاهش وزن عجیب این بازیگر فوق چاق

نام: کریسی متز Chrissy Metz
شغل: بازیگر
تاریخ تولد: 29 سپتامبر1980 (37 ساله)
محل تولد: فلوریدا

سریال This is Us و کریسی متز

قبل از بازی در فیلم (This is US) ، کریسی متز تصمیم به بازگشت به زادگاه خویش در فلوریدا را داشت اما بازی در این نقش را یک فرصت قلمداد کرد و ماند.

کریسی متز و مسئله کاهش وزن

دقیقاً همانند نقش کیت پیرسون، کریسی در تمام طول عمرش با مسئله اضافه وزن مبارزه کرده است. وی تصمیم داشت با بازی در این نقش، کمی از وزن خویش را نیز کاهش دهد، در حالی که در قرار داد هیچگونه بندی بنام کاهش وزن مندرج نشده بود. وی پس از بازی و اتمام فیلم، اعتراف کرد که این نقش انگیزه ای برای کاهش وزن وی بوده است.
وی در برنامه TVLIne گفت:” کاهش وزن پس از بازی در نقش کیت پیرسون، برای من یک پیروزی محسوب می شود. من به تنهایی و با اراده خویش توانستم اینکار را انجام بدهم. کاهش وزن من بدلیل زشت بودن یا بد هیکل بودن نبوده است، اتفاقاً بنظرم هیکل چاق بسیار هم جذاب است بلکه تنها بدلیل حفظ سلامتی اینکار را انجام می دهم.”

کریسی متز
کریسی متز

سابقه بازیگری کریسی متز

متز در سالهای 2005 تا 2014 توانست 8 نقش در فیلم های متفاوت بازی کند.
نقش های وی کوچک بوده اما در فیلم های ماندگاری همچون (2007) Loveless in Los Angeles و(2008) The Onion Movie بوده است، همچنین در برنامه تلوزیونی Counter Girl در شبکه HBO و یک برنامه کمدی در NBC با نام My name is Earl بازی کرده است.
حدوداً در همان دوران، برای کریسی یک اتفاق ناگوار افتاد. در اوایل سالگرد 30 سالگی وی دچار حمله قلبی شده و به بیمارستان منتقل شد و پس از تحت درمان قرار گرفتن، روی به معنویت درمانی و شکوفایی خویش آورد.
در سال 2014، به وی نقشی در فصل 4 سریال داستان های ترسناک آمریکایی پیشنهاد شد. وی قرار بود در نقش ایما ویگل و در کنار ستارگانی همچون جسیکا لانگه، کتی بیتس و سارا پلسون بازی کند که وی به خوبی از پس نقش برآمد.
وی در سپتامبر 2016 بدلیل بازی در نقش کیت پیرسون، موفق به نامزدی در یک جایزه امی و دو جایزه گلون گلوبز شد اما متاسفانه موفق به اخذ جایزه ای نشد.

Chrissy Metz
Chrissy Metz

وی اذهان می کند زمانیکه از طرف Dan Fogelman برای فیلم This is US بصورت تلفنی پیشنهاد کار شد، وی قبل از شنیدن پیشنهاد کار، فکر می کرد که یکی از طلبکاران است زیرا تنها 83 سنت در حساب بانکی داشته است.
کریسی متز می گوید در 29 سپتامبر 1980 در فلوریدا متولد شده است. زمانیک تنها 6 ماهه بوده، همگی بعلت شغل پدرش که افسر دریایی بوده است، مجبور شدند که به ژاپن مهاجرت کنند. وی و خانواده اش تا 8 سال در ژاپن زندگی کرده اند، و زمانیکه پدر و مادرش در آن زمان از یکدیگر طلاق گرفتند، مادرش تصمیم بر این گرفت که با بچه ها از جمله کریسی به فلوریدا باز گردند. کریسی می گوید که هیچوقت نتوانست پدرش را کامل بشناسد و مادرش نیز در فلوریدا دوباره ازدواج کرد. وی پس از کالج، بطور نیمه وقت بعنوان معلم پیش دبستانی کار می کرده است. خواهر 14 ساله وی نیز بعنوان مدل بدلیل داشتن بدنی نحیف کار می کرده است. کریسی در مسابقه صدای آواز دبیرستان شرکت کرد و شعر (زیبا) از کریستینا آگیلرا را خواند. یکی از داوران مسابقه به وی پیشنهاد انتقال به لوس آنجلس و مشغول به کار شدن را داد. کریسی که 22 سال داشت، بمدت 14 سال بعدی را گویندگی کرد، هر چند که موفقیت زیادی برای وی بهمراه نداشت. در سال 2008 با مارتین ایدن (نویسنده مستقل انگلیسی) ازدواج کرده اما در سال 2013 از یکدیگر جدا شدند و در سال 2015 بطور رسمی طلاق گرفتند. کریسی توانست با جاش استنسیل که یکی از اعضای پشت صحنه فیلم This is US بود، دوست شود.

Chrissy Metz
کریسی متز

کریسی متز و مدلینگ

الگویی برای بانوان Plus-Size

کریسی متز خود را بانوی Plus-Size معرفی می کند، وی می گوید که نقش های تلوزیونی برای زنانی با وزن بالا، بسیار کم است. هیچوقت زنانی مثل ما برای زنان دیگر الگو نمی شوند اما از وضعیت خودم راضیم، هر چند که زمانی حتی پول برای هزینه قبض های خودم نداشتم و زندگیم پر از فراز و نشیب ها بوده است اما می خواهم به راه خودم با همین وزنی که دارم ادامه بدهم و تنها برای حفظ سلامتی خویش وزنم را کاهش دهم.


امیدوارم پس از خواندن این مطلب با زندگی نامه کریسی متز آشنا شده باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا