دسته‌بندی نشده

رونمایی ویوو از مدل مقرون به صرفه Y۷۷ ۵G!

در حالیکه سری X کمپانی ویوو در مرکز توجهات محصولات این برند قرار دارد اما با این حال سری Y مقرون به صرفه‌ی ویوو نیز در حال توسعه ارتباطات نسل پنجم می‌باشد. این کمپانی در اواخر سال گذشته از دو مدل Y76s و Y76 5G رونمایی کرد و اکنون در حال آماده سازی خود برای ارائه‌ی مدل جدید vivo Y77 5G است. این گوشی جدید نیز درست همانند مدل Y76s به چیپست مدیاتک دایمنسیتی 810 مجهز شده است. مدل پایه‌ی این گوشی به همراه هشت گیگابایت رام (به اضافه چهار گیگابایت رام مجازی) و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل توسعه از طریق مایکرو اس دی، عرضه خواهد شد.

Vivo Y77 5G

بخش نرم افزاری این اسمارت فون نیز توسط رابط کاربری FuntouchOS 12 که بر مبنای اندروید 12 بنا شده، تامین می‌گردد. ویوو Y77 5G با ضخامت 8.25 میلی متر و 194 گرم وزن در مقایسه با مدل‌ قبلی با ضخامت 7.8 میلی متر و وزن 175 گرم، ضخیم‌تر و سنگین‌تر از نسل قبلی خود ظاهر شده است. علت این تغییرات استفاده از یک باطری بزرگ‌تر با ظرفیت 5,000 میلی آمپر به جای باطری 4,100 میلی آمپری به کار رفته در مدل قبلی است. با این حال، ظاهراً دیگر خبری از قابلیت شارژ سریع 44 واتی نیست و سیستم فست شارژ این گوشی جای خود را به یک سیستم پایه‌ای با توان شارژ 18 وات می‌دهد.
مجموعه دوربین این گوشی حاصل ترکیب دوربین دو مدل Y76 و Y76s می‌باشد. این مجموعه شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.8 در کنار تنها یک لنز مکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود. در قسمت جلویی این گوشی نیز شاهد به کارگیری از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی از سیستم امنیتی تشخیص چهره هستیم. هر چند کاربران برای باز کردن قفل این اسمارت فون می‌توانند به جای استفاده از قابلیت تشخیص چهره از حسگر اثر انگشت طراحی شده در قسمت کناری این گوشی نیز استفاده کنند. در مدل Y77 5G نیز همانند دو مدل قبلی شاهد بکارگیری از یک صفحه نمایش 6.58 اینچی LCD با وضوح تصویر 1,080 2,408x پیکسل (20:9) و ریفرش ریت پیش فرض 60 هرتزی هستیم.

Vivo Y77 5G

مدل ویوو Y77 5G در تاریخ هفتم ماه جولای یعنی پنجشنبه همین هفته روانه‌ی بازار خواهد شد. با این وجود که قیمت در نظر گرفته شده برای این اسمارت فون هنوز به صورت رسمی توسط کمپانی ویوو تایید نشده اما طبق شایعات منتشر شده این گوشی در کشور چین با قیمت 1,300 یوان چین (معادل 195 دلار، 185 یورو، یا 15,000 روپیه هند) در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. همچنین مشتریان این اسمارت فون قادر خواهند بود تا از بین دو رنگ Glowing Galaxy و Starlight Black انتخاب کنند. به علاوه انتظار می‌رود مدل ویوو Y77 5G از طریق وبسایت Lazada، Shopee و دیگر خرده فروشان در کشور مالزی نیز به فروش برسد.
ترجمه اختصاصی مجله دلگرم
اویس فرجاد

بیشتر بخوانید:

نوکیا G۱۱ پلاس با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی از راه رسید!

با سری گیمینگ شیائومی بلک شارک ۵S آشنا شوید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا