دسته‌بندی نشده

رونمایی رِیزر از یک لپ تاپ گیمینگ جدید!

کمپانی رِیزر از لپ تاپ جدید خود با نام Blade 15 رونمایی کرد که اولین لپ تاپ مجهز به یک صفحه نمایش OLED با ریفرش ریت 240 هرتزی خواهد بود. این برند گیمینگ همچنین با بهره گیری از یک چیپست اینتل نسل دوازده Core i9 12900H به ارتقاء سی پی یو این لپ تاپ پرداخته است.

ریزر Blade 15

پنل مدل جدید Blade 15 با وضوح تصویر QHD عرضه می‌شود که به ادعای کمپانی رِیزر دارای ریسپانس ریت 1ms خواهد بود. این پنل همچنین از پوشش گستره رنگ 100% DCI-P3 و روشنایی 400 نیت بهره می‌برد. پردازشگر اینتلی به کار رفته در این لپ تاپ به وسیله‌ی یک پردازشگر گرافیکی Nvidia RTX 3070 Ti، رام 32 گیگابایتی DDR5، و حافظه داخلی یک ترابایتی SSD همراه می‌شود. با این حال به منظور دسترسی به فضای ذخیره سازی بیشتر این لپ تاپ به یک درگاه M.2 اضافه و یک درگاه مایکرو اس دی در سمت راست نیز مجهز شده است.

ریزر Blade 15

کمپانی رِیزر همچنین در ساخت این مدل به جای استفاده از یک لوله‌ی گرما از یک سیستم خنک کننده‌ی محفظه‌ی بخار فوق کارآمد بهره گرفته که مشابه آن را در نسخه‌ی پایه‌ی مجهز به پردازشگر Core i7 شاهد بوده‌ایم. و از آنجاییکه گیمر‌ها شیفته‌ی نورپردازی کیبرد RGB این برند هستند این قابلیت به صورت نور پردازی جداگانه برای هر کلید عرضه خواهد شد.

ریزر Blade 15

تمامی این مشخصات بر روی کاغذ بسیار فوق العاده به نظر می‌رسند اما در عمل امکان خرید این لپ از سه ماهه‌ی آخر سال جاری و درست در زمان عید کریسمس و معاملات بلک فرایدی ممکن خواهد بود. مدل Blade 15 با قیمت 3,499.99 دلار در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
ترجمه اختصاصی مجله دلگرم
اویس فرجاد

بیشتر بخوانید:

رونمایی سامسونگ از لپ تاپ دو در یک Chromebook 2 360!

رونمایی ایسوس از جدیدترین نسخه‌ی زنبوک 14X OLED!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا