دسته‌بندی نشده

رونمایی از اوپل آدام S تندوتیز و ریزه‌میزه

ماه مارس گذشته، از اوپل آدام S در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد و هم‌اکنون اوپل می‌خواهد این مدل را با اندکی تغییر راهی نمایشگاه خودروی پاریس کند و این خودرو آن هنگام آمادهٔ فروش نیز خواهد بود.

این نسخهٔ اسپرت آدام S از ماه نوامبر امسال، وارد بازار خودروهای باقی کشورهای اروپایی می‌شود و حدوداً از اوایل سال 2015 در دسترس دیگر کشورهای جهان خواهد بود.

New Opel Adam S

New Opel Adam S

در قلب این خودرو که در انگلستان تحت برند واکسهال فروخته می‌شود، یک موتور توربوشارژر 1.4 لیتری اکوتک که قادر به تولید قدرت 148 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن متر است، قرار دارد و با یک جعبه دندهٔ شش سرعتهٔ دستی که نیرو را به چرخ‌های جلوی خودرو منتقل می‌کند، جفت می‌شود.

آدام S در مدت زمان 8.5 ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر در ساعت می‌رسد و دارای حداکثر سرعتی بیش از 200 کیلومتر در ساعت است. البته کمپانی اوپل اعلام کرده است که این خودرو توانایی رسیدن به سرعت 220 کیلومتر در ساعت را نیز دارا می‌باشد.

Opel ADAM S

Opel ADAM S

رونمایی از اوپل آدام S تندوتیز و ریزه‌ میزه

این خودرو دارای مصرف سوخت ترکیبی 6.4 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌باشد. شاسی آدام S دچار تغییراتی شده است و هم‌چنین ترمزهای جدید و بزرگ‌تری از مدل OPC / VXR به همراه کالیپرهای قرمز برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

ازجملهٔ ویژگی‌های کیت بدنهٔ این خودرو می‌توان به بالچهٔ روی سقف، براگیرهای جلو و عقب، اسکرتهای کناری و چرخ‌های 18 اینچی آلیاژی 225/35 اشاره کرد.

Opel ADAM S Interior

Opel ADAM S Interior

ده رنگ مختلف برای بدنه و پنج رنگ برای سقف این خودرو بنا بر سلیقهٔ مشتریان قابل سفارش دادن است. تریم جدیدتر و زیباتری به گفتهٔ کمپانی اوپل برای کابین این خودرو در نظر گرفته شده است.

چهار آپشن مختلف برای صندلی‌های جلویی وجود دارد از جمله صندلی‌های با کارایی بالای ریکارو در روکشی از موروکانا یا چرم ناپا و نوعی چرم سیاه و قرمز برای دسته‌دنده، غربیلک فرمان و ترمزدستی.

ترجمه: باربد حبیبی

منبع:پدال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا