دسته‌بندی نشده

راهکارهای طلایی برای افزایش عمر و دوام شیرآلات

نکته ی کلیدی برای افزایش عمر شیرآلات

عمر مفید همه‌ی شیرآلات نسبت به حالت ایده‌آل محاسبه شده در طراحی آن‌ها، کمتر است. به همین دلیل نیاز است تا به طور سالانه شیرآلات خانه را چک کرده تا بدون حادثه و با عملکرد مناسب به شما سرویس دهند.

برای افزایش عمر شیرآلات مراقب نشتی‌ها باشید

وقتی یک شیر آب دچار نشتی می‌شود، باید سریعا به آن رسیدگی کنید، در غیر این صورت رطوبت نشت پیدا کرده می‌تواند باعث آسیب رسیدن به بدنه شیر آب شود. اگر رسیدگی به موقع نباشد نشتی حتی بر میزان مصرف آب شما نیز تاثیر می‌گذارد و حتی لوازمی که در اطراف شیر نصب شده‌اند نیز آسیب می‌بینند.

در اکثر مواقع نشتی به سرعت و با یک تعمیر ساده رفع می‌شود. شما می‌توانید یک لوله‌کش را خبر کنید یا این که خودتان کار تعمیرات را انجام دهید. در هر صورت کار زمان‌بری نخواهد بود.

راهکارهایی برای افزایش عمر شیرآلات

نصب سیستم‌های تصفیه آب برای افزایش عمر شیرآلات

اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که سختی آب آن زیاد است، شیرآلات توکار شما درگیر تجمع سریع آهک و دیگر مواد معدنی می‌شوند.

نصب سیستم‌های تصفیه آب برای افزایش عمر شیرآلات

اگر شیرآلات را بدون مراقبت به حال خود رها کنید، نه تنها از نظر ظاهری صدمه می‌بینند، بلکه باعث مسدود شدن فاضلاب خانه نیز خواهند شد. توصیه ما این است که از فیلترهای تصفیه آب استفاده کنید تا مواد معدنی غیرمفید و مازاد را از بین ببرند.

شیرآلاتی را انتخاب کنید که گارانتی دارند

با انتخابی هوشمندانه می‌توانید از سرمایه‌گذاری مجدد جلوگیری کنید و یک شیر با کیفیت را برای خانه‌ی خود تهیه نمایید. تعویض قطعات شیر در زمان مناسب و البته استفاده از قطعات مطابق با نمونه اولیه، واقعا طول عمر مفید شیرآلات شما را افزایش می‌دهد.

راهکارهایی برای افزایش عمر شیر آب

راهکارهایی برای دوام بیشتر شیرآلات خانگی

برای افزایش عمر شیرآلات هواکش شیر را به طور منظم تمیز کنید

شما هر روز از حمام خود استفاده می‌کنید، پس چرا نباید به اندازه اتاق نشیمن خانه شما مورد توجه قرار بگیرد؟ چرا نباید به اندازه‌ی اتاق‌های شما راحت باشد؟ چرا شیرآلات بهداشتی نصب شده در آن نباید به اندازه شیرآلات آشپزخانه شما کاربردی باشد؟

برای افزایش عمر شیرآلات هواکش شیر را به طور منظم تمیز کنید

اکثر هواکش‌های شیرآلات ساختمانی به راحتی جدا می‌شوند. خیساندن آن‌ها به مدت چند ساعت در یک محلول سرکه و آب به راحتی می‌تواند منجر به از بین رفتن رسوبات غلیظ و سنگین شود. همچنین می‌توانید هر چند وقت یکبار هواکش خود را با یک هواکش جدید جایگزین کنید. این قطعه مفید ارزان قیمت است و به راحتی می‌توانید آن را تهیه کنید.

حتماً بخوانید:

چکاپ معمولی و روتین داشته باشید

این که یک لوله‌کش یا تکنسین به طور منظم شیرآلات آشپزخانه و خانه شما را در فواصل زمانی مختلف و منظم بررسی کند، بسیار ایده‌آل و قابل اجرا است. یک متخصص می‌تواند به سرعت مشکلات احتمالی و پنهانی مانند نشتی، گرفتگی فاضلاب، خوردگی و غیره را تشخیص دهد و از بروز مشکلات بزرگتر در آینده جلوگیری کند. با این کار شیرآلات خانه شما همیشه سالم و کارآمد باقی خواهند ماند.

بهبود ایمنی، بهره‌وری و افزایش عمر شیرآلات

همواره به خاطر داشته باشید که وجود کیت تعمیرات لوله‌کشی در خانه ضروری است و باعث می‌شود شما آمادگی لازم برای رخدادهای کوچک و بزرگ در تمام ساعات شبانه روز را داشته باشید.

شما می‌توانید با کمک تجهیزات موجود در خانه واشرها را تعویض کنید و یا حتی بدون خبر کردن یک متخصص ، بعد از خرید شیرآلات بهداشتی و ساختمانی مورد نظر خود، آن‌ها را نصب و تنظیم کنید. رفع آسیب‌های ناشی از فرسودگی شاید به نظر کار دشواری بیاید اما در عمل قابل اجرا بوده و در بسیار از موارد نیازی نیست از لوله‌کش کمک بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا