دسته‌بندی نشده

استفاده از عینک هوشمند گوگل در خودرو های جنسیس 2015

استفاده از عینک هوشمند گوگل در خودرو های جنسیس 2015

استفاده از عینک هوشمند گوگل در خودرو های جنسیس2015

یکی از برنامه هایی که روی این ماشین قرار دارد جستجوی مقصد یا Destination Search است که به کمک کلید Blue Link و صفحه ی نمایش ماشین و یا با استفاده از اپلیکیشن Blue Link در گوشی های موبایل و وب سایت My Hundai کار می کند . علاوه بر اینها به کمک کنترل Blue Link می توان اتوموبیل را روشن و خاموش کرد.

از امکانات دیگری که این اتوموبیل دارد ویژگی اعلام تصادف یا Collision Notification است و همچنین سیستم SOS Emergency Assistance که در هنگام وقوع تصادف نقش یاری دهنده را دارد و با فرستادن خودکار یک پیغام به مخاطبانی که شما انتخاب کنید آنها را از تصادف مطلع می کند .

جالب ترین برنامه ای که این اتوموبیل دارد برنامه ی Genesis Intelligent Assistant است که اطلاعاتی را از گوشی هوشمند افراد دریافت می کند و به اپلیکیشن های ماشین ارسال می کند . مثلا می تواند با گرفتن اطلاعات ترافیکی یک ماه، در روزی که با توجه به تقویم و آن داده های ترافیکی مشخص شده است که روز پر ترافیکی خواهد بود به فرد راننده یک یادآور می دهد و مناسب ترین زمان حرکت و بهترین مسیر را معرفی می کند حتی طول مدت رسیدن به آنجا را هم تحت آن شرایط به شما می گوید. یک اپلیکیشن دیگر هم در این خودرو وجود دارد که از نظر فنی ماشین را چک کرده و در صورت نیاز به تعمیرگاه یا وجود ایراد در آن راننده را مطلع می کند.

استفاده از عینک هوشمند گوگل در خودرو های جنسیس 2015

اما مهمترین و بهترین قسمت مطلب اینجاست. شرکت Hyundai با همکاری Covisint و Station Digital Media اپلیکیشنی را طراحی و ارائه کرده اند که به کمک آن فرد راننده با پوشیدن عینک هوشمند گوگل در حین رانندگی به Blue Link متصل شده و می تواند از امکانات خارق العاده ای مثل خاموش روشن کردن اتوموبیل گرفته تا امکانت ویژه ی دیگری که هنوز دقیقا مشخص نشده اند (اما به گفته ی Hyundai ” تجربه های مخصوصی که برای این تکنولوژی پوشیدنی وجود دارد”) بهره مند شوند.

این اپلیکیشن در وب سایت MyGlass وجود دارد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا