دسته‌بندی نشده

راهنمای کامل و ساده تلفنبانک تجارت

راهنمای کامل و ساده تلفنبانک تجارت

شما می توانید از طریق تماس با شماره 81277 به تلفن بانک تجارت دسترسی پیدا کنید. این سیستم خدماتی اعم از خدمات تلفن بانک مبتنی بر حساب، خدمات تلفن بانک مبتنی بر شماره کارت برای دارندگان تجارت کارت، خدمات تلفن بانک تجارت ویژه دارندگان کارتهای عضو شتاب (به غیر از تجارت کارت) و سرویس های ویژه تلفن بانک را ارائه می دهد.

شماره تلفنبانک تجارت = 81277-88801818

بانک تجارت در راستای کاهش هزینه‌ها، ارتقاء سطح امنیت و افزایش رضایت مشتریان، امکان ارائه خدمات تلفنبانک را در بستر مرکز ارتباط مشتریان خود (1554) نیز فراهم کرد. مشتریان این بانک در تهران و شهرستان‌ها می‌توانند با شماره گیری عدد 1554 و انتخاب کلید «1» از خدمات تلفنبانک تجارت بهره‌مند شوند.

مراحل ثبت نام جهت تلفنبانک تجارت

• مراجعه به شعبه بانک
• دریافت رمز اول و دوم برای سرویس های ویژه و عادی
توجه: امکان فعال سازی این سامانه برای حساب های قرض الحسنه جاری ، سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت ، قرض الحسنه پس انداز و تجارت کارت مشتریان که سن آنان بالاتر از 12 سال باشد میسر است.
• شماره تماس تلفنبانک: شماره گیری عدد 1554 ( مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت) و انتخاب کلید «1» یا تماس با شماره81277 در تهران و 81277-021 در شهرستان ها
پس از برقراری ارتباط با شماره تلفن بانک، مشتری می تواند شماره حساب و رمز اول ( PIN) تلفن بانک خود را وارد و از خدمات زیر بهره‌مند شود.
خدمات تلفن بانک بر اساس نوع حساب یا کارت به دوبخش تقسیم بندی می شود.

خدمات تلفنبانک مبتنی بر حساب های عادی

شماره کلیدهای هر خدمت به شرح ذیل است:

1 اطلاع از سه گردش آخر حساب

2 دریافت صورتحساب توسط دورنگار( صورتحساب سی گردش آخر، یک ماهه و صورتحساب طبق تاریخ مورد نظر و قبوض پرداخت شده)

3 تغییر شماره عبور (اولیه pin1 )

4 عملیات مربوط به پیامک لحظه ای

5 سرویس های ویژه بانک تجارت

6 اطلاع از شماره شبای حساب خود

7 دریافت شماره کارت متصل به حساب

8 سامانه خرید شارژ (top up)

خدمات تلفن بانک مبتنی بر شماره کارت برای دارندگان تجارت کارت

  1. اعلام موجودی
  2. پرداخت قبوض
  3. پیگیری قبوض پرداخت شده
  4. اعلام مفقودی کارت
  5. دریافت شماره حساب اصلی متصل به کارت
  6. غیر فعال سازی رمز دوم کارت
  7. انتقال شناسه دار به حساب سازمان ها

خدمات تلفن بانک تجارت ویژه دارندگان کارتهای عضو شتاب (به غیر از تجارت کارت)

دارندگان کارت های عضو شتاب می توانند با وارد کردن شماره کارت و رمز، از خدمات پرداخت قبوض و پیگیری قبوض پرداخت شده، بهره مند شوند.

توجه: دریافت رمز دوم کارت های عضو شتاب از طریق دستگاه های خودپرداز بانک صادر کننده کارت امکان پذیر است.

مدیریت پیامک لحظه ای با انتخاب عدد 4 در تلفنبانک

  1. فعالسازی پیامک لحظه ای
  2. تمدید سرویس دریافت پیامک لحظه ایو پرداخت کارمزد
  3. تغییر شماره تلفن همراه برای دریافت پیامک لحظه ای
  4. غیرفعال سازی پیامک لحظه ای

با انتخاب کلید 5 می توانید از خدمات زیر استفاده کنید

  • 1 انتقال وجه بین حساب های تجارت

با معرفی شماره حساب های فعال در بانک تجارت امکان انجام عملیات انتقال وجه میسر است. سقف انتقال وجه روزانه حساب به حساب تجارت 000‏/000‏/30 ریال
دریافت کد پیگیری برای بررسی صحت انجام عملیات

مشتریان بانک تجارت می توانند با وارد کردن شماره حساب یا شماره کارت و رمز دوم حساب یا کارت، قبوض خود را با استفاده از شناسه پرداخت و شناسه قبض پرداخت کنند. ( قبوض تلفن های ثابت استان تهران از طریق وارد کردن شماره تلفن ثابت نیز قابل پرداخت است).

  • 3 پرداخت اقساط
  • 4 پیگیری پرداخت های غیرحضوری
  • 5 تغییر رمز برای پرداخت های غیرحضوری
  • 6 واریز صورتحساب های شناسه دار (انتقال شناسه دار به حساب سازمان ها و واریز صورت حساب شناسه دار) در واریز به حساب برخی از سازمان‌ها نظیر شرکت های بیمه، تامین اجتماعی و … به جز مبلغ و شماره حساب، نیاز به ورود کد شناسه است. شناسه عددی است که برای شناسایی اطلاعات واریز کننده وجه، توسط سازمان مربوطه اختصاص داده شده و باید توسط واریز کننده وجه در هنگام واریز ثبت شود.
  • 7 پیگیری وضعیت چک

دارندگان حساب جاری از طریق این منو می‌توانند با وارد کردن شماره چک های صادره خود، از وضعیت پرداخت یا عدم پرداخت چک مورد نظر مطلع شوند.

  • 8 مسدود کردن خدمات غیرحضوری بر روی حساب
  • 9 خروج از سیستم

separator line

حتماً بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا