دسته‌بندی نشده

دوازدهمین کنگره آسیایی اورولوژی در کیش

رییس کنگره آسیایی اورولوژی 2014 گفت: حضور بیش از 2 هزار پزشک و متخصص خارجی از 26 کشور جهان در این کنگره بین المللی زمینه مناسبی برای معرفی جزیره کیش و توسعه توریسم علمی در کشور فراهم می کند.

دکتر ˈسید جلیل حسینیˈ دوشنبه شب افزود: این کنگره در دوره های گذشته در کشورهای ژاپن، تایوان، تایلند و هندوستان برگزار شده و برای نخستین بار است که این رویداد در منطقه خاورمیانه و ایران برگزار می شود.

 دوازدهمین کنگره آسیایی اورولوژی

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 300 مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است و از 26 کشور جهان برای حضور در این کنگره اعلام آمادگی کرده اند، گفت: در کنار حجم بالای مقالات ارسال شده، برنامه های علمی گسترده و متنوعی با مشارکت صاحبنظران طراحی شده که برگزاری این کنگره را از دیگر کنگره ها متمایز می کند.

دوازدهمین کنگره آسیایی اورولوژی در کیش

نایب رییس انجمن اورولوژی آسیا اظهار داشت: در این کنگره برنامه های مشترک علمی با همکاری انجمن اورولوژی آسیا و بزرگ ترین انجمن های اورولوژی دنیا مانند انجمن اورولوژی اروپا، انجمن اورولوژی آمریکا، انجمن بین المللی اورولوژی، انجمن بین المللی بی اختیاری و انجمن بین المللی اروپایی آندرولوژی برگزار می شود.

 دوازدهمین کنگره آسیایی اورولوژی

حسینی به مزیت های کیش برای برگزاری این رویداد علمی اشاره کرد و اظهار داشت: این کنگره زمینه مناسبی برای برقراری ارتباط بین دانشگاههای ایران و جهان فراهم می کند و ضمن رساندن پیام صلح و دوستی، توان علمی ایرانیان را نیز به جهانیان نشان می دهد.

عضو هیات عمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: این کنگره بین المللی تلاش کرده است جزیره کیش را با توجه به امکانات مناسب به عنوان یک نقطه جغرافیایی برجسته معرفی کند و زمینه برگزاری رویدادهای علمی مشابه را در این منطقه آزاد فراهم سازد.

 دوازدهمین کنگره آسیایی اورولوژی

حسینی با بیان اینکه کشور ترکیه هر ساله میزبان ده ها کنگره بین المللی پزشکی مشابه است، ابراز امیدواری کرد که ایران با توجه به پشتوانه علمی بالا و همت و برنامه ریزی مسئولان بتواند در آینده میزبان رویدادهای بین المللی پزشکی بیشتری به ویژه در حوزه علوم پزشکی باشد.

 دوازدهمین کنگره آسیایی اورولوژی

دوازدهمین کنگره آسیایی اورولوژی 2014 با حضور نمایندگانی از 26 کشور جهان مانند استرالیا، کانادا، آلمان، آمریکا، انگلیس، هلند، ایتالیا، سنگاپور، ژاپن، هنگ کنگ، ترکیه، اتریش، کره جنوبی، امارات و قطر از 14 تا 18 آذر در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا