دسته‌بندی نشده

ده تبلت کودکانه/تبلت مخصوص کودکان

بعضی از والدین حاضر نیستند که تبلت خودشان را به کودکشان بدهند تا با آن سرگرم شود. شاید به این دلیل که قیمت تبلتشان بالاست و اگر از دست کودکان سر بخورد، بشکند و یا هر انفاقی بیافتد می بایست مجدد هزینه زیادی متقبل شوند. خبر خوبی که می بایست به والدین بدهیم این است که امروزه بازار کامپیوتر پر شده از تبلت های کودکانه ای که مناسب طبع بچه هاست و این در حالیست که والدین هم پول زیادی هزینه نمی کنند.

ده تبلت کودکانه/تبلت مخصوص کودکان
از انجایی که بچه های امروزی با تکنولوژی و پیشرفت آن کاملا آشنایی دارند، تولیدکنندگان تبلت ها به این نکته پی برده و اقدام به ساخت تبلت هایی کرده اند که طرفدران زیادی میان بچه ها دارد. تبلت هایی با سیستم عامل اندروید برای کودکان نوپا، تبلت هایی با صفحه نمایش 7 اینچی برای نوجوانان و تبلت های قدرتمندی که جای لپ تاپ را درمیان جوانان اشغال کرده است.

ده تبلت کودکانه/تبلت مخصوص کودکان

1. تبلت فوهونابی 2 (200دلار)

ضربه گیری به رنگ نارنجی روشن دورتادور این تبلت تعبیه شده است. این تبلت مقاوم در برابر خشونت های کودکان 7 تا 10 سال می باشد. تبلت فوهونابی 2 با سیستم عامل اندروید و قابلیت اتصال به Wi-Fi ، هزاران هزار اپلیکیشن آموزشی، بازی، تفریحی، کتابخوانی و….را بر روی خود جای می دهد.

ده تبلت کودکانه/تبلت مخصوص کودکان
2. تبلت لیپ پد 2 (99 دلار)
لیپ پد 2 تولید موفقی بود که همین اوخر هم با تولیدات جدیدش موفقیت تازه ای را در رکورد خود ثبت کرد. این تبلت با بیش از 800 اپلیکیشن آموزشی متنوع، صفحه ای با عکس العمل فوق العاده بالا و قدرتمند، 2 دوربین عکاسی و فیلم برداری انتخاب فوق العاده مناسبی برای یک بچه های 3 تا 9 می باشد.

ده تبلت کودکانه/تبلت مخصوص کودکان
3. تبلت پولاروید
تبلت پولاروید یکی از بهترین تبلت هایست که استعداد کودکانتان را افزایش می دهد، مطالب آموزنده ای به آن ها آموزش می دهد، بیش از 35 اپلیکیشن سرگرم کننده دارد، کتاب های پرسش و پاسخ متنوعی دارد. چارچوب این تبلت بسیار محکم است، دکمه های بزرگی دارد و در مقاومت آن در برابر ضربه بسیار بالاست.

ده تبلت کودکانه/تبلت مخصوص کودکان
4. تبلت وی تک اینو تب 3s (79دلار)
آخرین ورژن تبلت وی تک اینو تب آنقدر ساده و کابردیست که برای رده سنی 3 سال هم مناسب است. از طرفی نواوری و قدرت این تبلت آنقدر هست که بتواند نیازهای نوجوانان بالای 9 سال را هم برآورده کند. این تبلت توانایی استفاده از Wi-Fi را دارد و اپلیکیشن WonderCam بر روی این تبلت چیزی شبیه به نرم افزار فوتوشاپ می باشد که برای کودکان بسیار سرگرم کننده می باشد.

ده تبلت کودکانه/تبلت مخصوص کودکان
5. تبلت آمازون کیندل فایرHD7 (200 دلار)
این تبلت با 200 دلار قیمت و 16 گیگا بایت حافظه انتخاب مناسبی برای افرادیست که در عین اینکه زیاد هزینه نکرده اند وسیله سرگرمی خوبی برای فرزندشان انتخاب کرده اند. آمازون هزار عنوان کتاب مصور ارائه کرده که می تواند فرهنگ مطالعه کردن را در کودکتان تقویت کند.در آمارگیری های اخیر این تبلت رتبه چهارم برترین ها را به خود اختصاص داده است.

ده تبلت کودکانه/تبلت مخصوص کودکان
6. تبلت نوک HD(250 دلار)
تبلت نوک با 16 گیگابایت حافظه و صفحه نمایشی بزرگتر از تبلت کیندل فایر، بسیار خوش دست است و در میان بچه ها محبوبیت بیشتری دارد. قیمت این تبلت 250 دلار می باشد. صفحه نمایش شفاف و پروضوح، درگاه ورودی کارت میکرو اس دی و همچنین ویژگی خاص “برایم بخوان” این امکان را فراهم می کند که والدین کتابی را بخوانند و ضبط کنند و زمانی که فرزندشان تنهاست به آن داستان گوش کند.

ده تبلت کودکانه/تبلت مخصوص کودکان
7. تبلت نکسوس گوگل 7
قیمت این تبلت 229 دلار است اما بیشتر برای جوانان خرید این تبلت را توصیه می کنیم. سیستم عامل اندروید 4.3، صفحه نمایش فول اچ دی، دوربین 1.2 مگا پیکسلی این تبلت در قسمت جلو و سایز فوق العاده کوچک و خوش دست آن از ویژگی های خاص این تبلت ها می باشد.

ده تبلت کودکانه/تبلت مخصوص کودکان

8. تبلت میکروسافت سرفیس
تبلتی فوق العاده مناسب برای دانشجویانی که همین روزها قرار است به دنیای کار و تجارت وارد شوند. بنا بر ادعای مایکروسافت و همچنین مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این محصول، سرفیس پرو2 از 95 درصد از لپ‌تاپ‌های امروزی قوی‌تر و سریع‌تر است. این تبلت بسیار براق، سبک وزن، خوش دست با جَکی مخصوص برای مشاهده بهتر صفحه به همراه بسته ای که صفحه کلید لمسی یکی از موارد داخل این بسته می باشد.

ده تبلت کودکانه/تبلت مخصوص کودکان

9. تبلت سامسونگ گلکسی نوت 8
برای دانش آموزانی که علاقه دارند در مدرسه و در کلاس درس نکته ها را به سبک امروزی یادداشت کنند تبلت سامسونگ گلکسی نوت 8 بسیار کارایی دارد.این تبلت برای آن هایی که می خواهند برای خرید تبلت پول بیشتری هزینه کنند مناسب است چرا که در ازای پول زیادی که می دهند کارایی های ان فوق العاده است.

ده تبلت کودکانه/تبلت مخصوص کودکان
10. تبلت آی پد اپل (500 دلار)
این لیست بدون شک به یک چنین تبلتی احتیاج دارد چرا که این تبلت طرفداران زیادی دارد. این تبلت قیمت بالایی دارد اما جز محبوب ترین تبلت ها در میان کاربران می باشد.

ده تبلت کودکانه/تبلت مخصوص کودکان
ترجمه و گرداوری:
بخش فن آوری اطلاعات مجله دلگرم
(اعظم بهادرپور)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا