دسته‌بندی نشده

دستور طبخ هات داگ سوخاری سولیکو با 2 روش

روش تهیه هات داگ سوخاری خوشمزه

هات داگ سوخاری یک غذای بسیار خوشمزه و لذیذ است و شما می توانید به راحتی آن را در منزل تهیه کنید. هات داگ یکی از انواع غذاهای فست فود خوشمزه و ایده آل است، که می توانید آن را به روش های متعددی تهیه نمایید. در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از روش‌های طبخ هات‌داگ آشنا کنیم.

این نوع هات داگ سوخاری طعمی متفاوت دارد و به ساده ترین روش تهیه شده است. برای تهیه این غذای فوق العاده از هات داگ سولیکو استفاده شده است. در ادامه مطلب طرز تهیه هات داگ سوخاری سولیکو را در اختیار شما قرار داده ایم تا با تهیه آن از طعم بی نطیرش بی نصیب نمانید.

مواد لازم : میزان مورد نیاز :
هات داگ پنیری: ۱۰ عدد
آرد ذرت: نصف پیمانه
آرد سفید: یک و نیم پیمانه
نمک: یک قاشق چایخوری
تخم مرغ زده شده: یک عدد
شیر: یک و نیم پیمانه
روغن مایع: یک قاشق چایخوری
عسل: عسل:
بیکینگ پودر: یک قاشق مرباخوری

روش تهیه هات داگ سوخاری پنیری

طرز تهیه :

در یک کاسه بزرگ، آرد ذرت، آرد سفید، بیکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط می کنیم. تخم مرغ، شیر، عسل و روغن را نیز اضافه کرده و هم می زنیم تا زمانی که با هم ترکیب شود.

خمیر به دست آمده باید از خمیر پنکیک کمی سفت تر باشد. هات داگ ها را با دستمال آشپزخانه خشک کرده و سیخ های چوبی را از وسط آنها رد می کنیم. خمیر را داخل یک لیوان بلند ریخته و هات داگ را درون لیوان فرو برده تا کاملا به خمیر آغشته شود.

درون قابلمه طوری روغن بریزید که هات داگ ها به راحتی در آن سرخ شوند، حرارت را روشن کرده، زمان دهید تا روغن حسابی داغ شود، سپس شعله را کم کرده هات داگ ها را درون روغن قرار دهید تا طلایی شوند، در این صورت آماده شده اند.

آنگاه از روغن خارج کرده و روی دستمال قرار می دهیم تا روغن اضافی آن گرفته شود. هات داگ سوخاری آماده است و می توانید سرو کنید. شما می توانید هات داگ را با سس قرمز و خردل میل می کنیم.

حتماً بخوانید:

طرز تهیه هات داگ سوخاری به روشی دیگر

مواد لازم : میزان مورد نیاز :
هات داگ ۸ عدد
پنیر چدار ورقه ای ۸ عدد
تخم مرغ ۲ عدد
آرد ۲ پیمانه
شیر ۱/۵ پیمانه
بکینگ پودر ۱ قاشق غذا خوری
نمک ۱ قاشق غذا خوری
فلفل ۱ قاشق غذا خوری

طرز تهیه هات داگ سوخاری ساده

طرز تهیه :

هات داگ را روی پنیر ورقه ای بگذارید و پنیر را دور آن بپیچید. چوب کباب را درون هات داگ ها قراردهید و آن ها را به مدت ۲۰ دقیقه درون فریزر قرار دهید تا پنیر در زمان سرخ شدن از هات داگ جدا نشود. در یک کاسه آرد، نمک، فلفل، بکینگ پودر، شیر و تخم مرغ را با هم مخلوط کنید و ماده بدست آمده را در یک لیوان بریزید. هات داگ ها را درون لیوان فرو ببرید. هات داگ ها را درون روغن زیاد سرخ کنید. نوش جان

منبع : ساعد نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا