دسته‌بندی نشده

دریاچه زوریخ کجاست | راهنمای سفر + معرفی امکانات و عکس

یکی از مقاصد پرطرفدار در کشور سوئیس، دریاچه زوریخ می باشد. این دریاچه چشم اندازهای بسیار زیبایی داشته و تفریحات متنوعی نیز دارد. در گذشته این دریاچه محلی برای عبور و حمل و نقل بوده است. امروزه نیز مکانی تفریحی برای گردشگران می باشد.

طبیعت دریاچه زوریخ

این مکان که برای گردشگران بسیار پرطرفدار است، یکی از منزلگاه های ساحلی بوده و علاقمندان زیادی به ورزش کردن در این نواحی علاقه دارند. فعالیت های سرگرم کننده در این سواحل و دریاچه موجب شده تا گردشگران راهی این نواحی شوند. این دریاچه امروزه از دیدنی های زوریخ سوئیس می باشد.

دریاچه زوریخ

ورزش های مهیج در این نواحی، خوردن غذاهای محلی، استراحت در سواحل و … از مهم ترین جذابیت ها و تجربه های شما عزیزان در این منطقه می باشد. این دریاچه دارای منظره شگفت انگیزی بوده که توجه شما گردشگران و عزیزان را به سوی خود جلب می کند.

گشت و گزار در زوریخ:

اگر می خواهید از زیبایی این دریاچه بیشتر دیدن کنید، می توانید گشت و گزار با قایق را انتخاب نمایید. در این آب ها تقریبا تمام اوقات امکان استفاده از قایق وجود دارد. دو کشتی که دارای بخار پرده دار می باشد برای گشت و گزار بسیار مناسب هستند. شما برای لذت بردن از طبیعت زیبا این ناحیه بهتر است، صبح زود راهی شوید و از نمای دیدنی آن بازدید کنید.

در مورد دریاچه زوریخ

ویژگی های دریاچه:

دریاچه زوریخ دیدنی و زیبا در جنوب شرقی شهر قرار گرفته و وسعت آن به ۸۸ کیلومتر مربع می رسد. عمق این دریاچه به ۱۴۳ متر نیز رسیده و یکی از عمیق ترین دریاچه ها می باشد. شما بعد از عبور از مرکز این شهر می توانید با زیبایی این دریاچه شگفت انگیز بیشتر آشنا شوید. این آب ها از مکان های دیدنی زوریخ هستند.

حتماً بخوانید:

این دریاچه از نواحی اطراف نیز به رودخانه لیمات متصل می شود. شما در بخش های مختلفی از این سواحل می توانید با باغ های زیبایی رو به رو شوید. شنا کردن در بخش های مختلف این دریاچه نیز یکی دیگر از جذابیت های تفریحی برای شما علاقمندان خواهد بود. این مقصد محبوب گردشگری می تواند برای شما جذاب باشد.

عکس از دریاچه زوریخ

سفر در تابستان:

فصل تابستان در این نواحی بسیار دیدنی و بکر است. زیرا شما می توانید به راحتی از تفریحات آبی در این منطقه لذت ببرید. آب تنی، قایق سواری، پیک نیک در این سواحل از مهم ترین تجربه هایی است که می توانید از آن لذت ببرید. موج سواری بادبانی و اسکی روی آب نیز از مهم ترین تفریحات این ناحیه هستند.

اگر از علاقمندان به اسکیت بازی هستید، می توانید فصل زمستان را برای سفر به این نواحی انتخاب کنید. مهارت بالا در اسکی بازی نیز در این ناحیه باید بالا باشد. آب تنی کردن در این آب ها بسیار پر نشاط و خاطره انگیز است. در این بخش به معرفی یکی از مکان های دیدنی سوئیس پرداختیم که می توانید در لینک با جاذبه های بیشتری هم آشنا شوید.

دریاچه زوریخ؛ یک مقصد گردشگری پرطرفدار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا