دسته‌بندی نشده

خیانت با همسر :چه چیزی باعث میشود که افراد خیانت کنند

چه چیزی باعث میشود که افراد خیانت کنند؟

بنابر مقاله ای که در یک مجله علمی معتبر منتشر شد، 7 دلیل اصلی وجود دارد که همسرتان به شما خیانت میکند. در همین تحقیق با 400 نفر که میانگین سنی 20 سال داشتند مصاحبه شد که نتایج جالبی داشت. این 7 دلیل در ادامه آمده است. توصیه میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

divider

1. از بین رفتن عشق

خیلی از شرکت کننده های در این تحقیق گفتند که پس از مدتی دیگر آن عشق قبلی را نداشتند و کمبود عشق در زندگی خود را احساس میکردند و با خیانت کردن به همسر خود به دنبال جایگزینی برای عشق از دست رفته خود بودند.

البته باید گفت که کسی که میگوید کمبود عشق در زندگی خود دارد اغلب به این معنی است که احساس میکند که همسرش او را دوست ندارد و نه اینکه خودش عاشق همسرش نیست.

2. شرکاء جنسی بیشتر!

شاید باور نکنید اما ما انسان ها بیشتر از آنچه فکر میکنیم به حیوانات شباهت داریم! دومین دلیل مهم خیانت کردن آن است که فرد در زمینه جنسی تنوع طلب است. نکته جالب این است که در این شرایط کسی که به او خیانت میشود اصلا مقصر نیست، مقصر فردی است که نمیتواند نیاز های جنسی خود را با یک نفر ارضاع کند.

3. عدم تعهد

یکی دیگر از دلایل مهم خیانت همسر این است که او احساس تعهد نسبت همسر خود ندارد. به همین سادگی! تقریبا 41 درصد از افرادی که در این تحقیق شرکت کردند چنین نظری داشتند.

چرا همسرم خیانت میکند ، دلیل خیانت همسر ، خیانت کردن همسر

4. عوامل محیطی

خیلی از افرادی که خیانت میکنند ادعا دارند که در حالت عادی نبوده اند مثلا مست بوده و یا مواد مصرف کرده اند. شاید بگویید این صرفا یک بهانه جویی مضحک است اما میتواند صحیح باشد. البته باید گفت که حتی اگر فردی به شدت مست باشد، باز هم متوجه میشود که در حال انجام چکاری است، پس باید از قبل از زمینه مناسب را داشته باشد تا دست به خیانت بزند.

5. افزایش اعتماد بنفس

بسیاری از افرادی که خیانت کردند گفته اند که دلیل خیانت آن ها این بوده است که میخواستند احساس کنند که اعتماد بنفس بیشتری دارند. (شاید عجیب باشد اما اگر دقیق فکر کنید، افرادی که فکر میکنند هر زمانی هر کسی را که بخواهند میتوانند بدست آورند، احساس اعتماد بنفس بیشتری دارند)

چرا همسرم خیانت میکند ، دلیل خیانت همسر ، خیانت کردن همسر

6. عصبانیت

بله درسته! خیلی اوقات خیانت کردن تنها میتواند به دلیل خشم زیاد باشد. این عصبانیت نیز میتواند دلایل متفاوتی داشته باشد، از انتقام گرفتن تا صرفا یک روز کاری خسته کننده و اعصاب خرد کن!

7. صرفا برای رابطه جنسی

تقریبا یک سوم از افرادی که در این تحقیق علمی مورد بررسی قرار گرفتند، از میل به رابطه جنسی به عنوان دلیل اصلی خیانت آن ها به همسرشان نام برده اند. البته این مسئله بیشتر در آقایان دیده شده است در حالیکه خانم ها زمانی خیانت میکنند که احساس کننده دیده نمیشوند و به آن ها توجه نمیشود.


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا