دسته‌بندی نشده

خرید خانه در مونترال همراه با مشاور املاک ایرانی

بنا به گزارش IranianRealtor.org، مونترال دومین شهر بزرگ کانادا است و دارای ساختار فرهنگی متنوعی است. مردم از سراسر جهان برای زندگی و تحصیل به این شهر می‌آیند و دلایل بسیاری برای انتخاب این شهر دارند. نیویورک، بوستون، تورنتو، اتاوا و کبک سیتی همگی در نزدیکی این شهر هستند و با ماشین می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن به این شهرها رسید.

کیفیت زندگی در شهر مونترال بسیار بالا است و به همین خاطر است که بسیاری از مردم از سراسر جهان، به این شهر مهاجرت می‌کنند و ایرانیان در میان آنها قرار دارند. محله‌های بسیار پر جنب‌وجوشی در این شهر وجود دارد و همچنین گزینه‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای برای اجاره خانه در این شهر پیدا می‌شود.

خرید خانه در مونترال

ارزش ملک در این شهر برای خانه‌های تک‌خانواره، آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی به بالاترین حد خود رسیده است. درک آنچه می‌خواهید از سرمایه گذاری خود به دست آورید، بسیار مهم است تا از گیر افتادن در معامله‌ای که بازده سرمایه گذاری مورد نظر شما را فراهم نمی‌کند، جلوگیری کنید. اگر فقط برای سرمایه گذاری خانه می‌خرید، باید قبل از ارائه پیشنهاد، بازار را تحلیل کنید. حتی اگر با قیمت‌های نجومی مواجه می‌شوید، فکر نکنید که این قیمت‌ها برای تمام محله‌ها صدق می‌کند. علاوه بر این، تمام الزامات ایمنی، بهداشت و نگهداری از خانه را ارزیابی کنید. قانون حمایت از مستاجران در کبک بسیار سخت‌گیرانه است. هیچ‌کس اجازه ندارد بدون دلیل اجاره بها را افزایش دهد یا مستاجر را – حتی اگر مستاجر بد باشد – بیرون کند.

بازار املاک در مونترال پر از مشاوران املاک حرفه‌ای است و رقابت در این شهر برای خرید خانه بسیار بالا است. همیشه یک سوال در ذهن هر خریدار ملک وجود دارد: پیدا کردن اینکه کدام مشاور املاک در مونترال واجد شرایط است و کدام یک واجد شرایط نیست.

بهترین مشاوران املاک در مونترال باید به جزئیات توجه داشته باشد و با دقت کامل به صحبت‌های شما گوش دهد. اهمیت این موضوع به قدری زیاد است که در برخی موارد باعث تغییر مشاور املاک در میانه راه می‌شود. بنابراین، آنها باید صبور باشند. آنها باید بیشتر نگران کمک به شما باشند تا انجام معامله.

چگونگی خرید خانه در مونترال

خرید خانه در مونترال همراه با مشاور املاک ایرانی

چگونگی خرید خانه در مونترال

بازار املاک و مستغلات در مونترال یکی از گران‌ترین بازارهای املاک و مستغلات در کانادا است و قیمت خانه در برخی مناطق به بالای 1,000,000 دلار و در برخی مناطق حتی بالاتر می‌رسد. اگر واجد شرایط وام مسکن نباشید، نمی‌توانید در این شهر خانه بخرید. بنابراین قبل از بازدید از خانه‌ها، باید قدرت خرید خود را بسنجید زیرا بازدید از خانه‌هایی که توانایی پرداخت آن را ندارید، فایده‌ای برای شما ندارد. یک کارگزار وام مسکن به شما کمک می‌کند تا حداکثر قدرت خرید خود را بفهمید. اما برای خرید خانه در مونترال، نکات بسیار مهمی وجود دارد که باید به تمام آنها توجه کنید و مراحلی است که باید طی کنید. این مراحل عبارت‌اند از:

  • مرحله اول: مشخص کنید که چقدر می‌توانید هزینه کنید.
  • مرحله دوم: به این پی ببرید که چه نوع خانه‌ای برای شما مناسب است.
  • مرحله سوم: تصمیم بگیرید که در کدام محله می‌خواهید زندگی کنید.
  • مرحله چهارم: شروع به جستجو کنید.
  • مرحله پنجم: یک تیم از بهترین مشاوران املاک بسازید.
  • مرحله ششم: به فروشندگان پیشنهاد ارائه دهید.
  • مرحله هفتم: وام مسکن بگیرید.
  • مرحله هشتم: سر میز معامله بنشینید و از خرید خود لذت ببرید!

هزینه‌های خرید و اجاره ملک در مونترال

وقتی صحبت از قیمت املاک و مستغلات در مونترال می‌شود، غرق شدن در داده‌ها بسیار آسان است و این می‌تواند شما را در مورد خرید بهترین گزینه گمراه کند. میانگین نرخ اجاره برای آپارتمان یک خوابه در مونترال بین 1200 تا 1800 دلار در ماه است. از این حیث مونترال در جایگاه شانزدهم بین سایر شهرهای کانادا قرار دارد. لازم به ذکر است که میانگین اجاره آپارتمان سه خوابه در مونترال نیز بین 2000 تا 3100 دلار در ماه است.

قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر بین 6,000 تا 10,763 دلار است. علاوه بر این، قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان خارج از مرکز بین 3,767 تا 6,727 دلار است.

بهترین محله‌های مونترال برای زندگی

خرید خانه در مونترال همراه با مشاور املاک ایرانی

بهترین محله‌های مونترال برای زندگی

با توجه به موج بزرگ مهاجرت به شهرهای کانادا، مطمئنا از خودمان پرسیدم که نقل مکان به مونترال چگونه خواهد بود. این شهر که دومین شهر بزرگ کانادا است، حدود 1704694 شهروند دارد. مونترال که به خاطر تفریحات شبانه و پرجنب‌وجوش بودن مشهور است، همچنان مرکز مهم فعالیت‌های اقتصادی نیز است. صنایع اصلی آن شامل صنایع فیلم سازی، سرگرمی، گردشگری، مد و هنر می‌شود. در واقع، مونترال در حال تبدیل شدن به یک مرکز بین‌المللی برای توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی است.

مونترال دارای محله‌های فراوانی است که به خاطر جذابیت‌های منحصربه‌فردی که دارند، شناخته می‌شوند. بنابراین، تصمیم گیری برای زندگی در این شهر می‌تواند استرس‌زا باشد، به خصوص اگر از مکانی دیگر به این شهر نقل مکان می‌کنید. بهترین کار این است که از خود سؤالات خاصی در مورد منطقه بپرسید و برای تصمیم گیری درست کاوش کنید.

مونترال به خاطر رستوران‌ها و فستیوال‌های شگفت انگیزش معروف است. این شهر تمام امکانات و سرگرمی‌های مورد نیاز یک جوان را دارد. در زیر برخی از بهترین مناطق برای خرید خانه در مونترال را نام می‌بریم:

  • Ville-Marie
  • Old Montreal
  • Outremont
  • Rosemont La Petite-Patrie
  • Griffintown
  • Villeray
  • Notre-Dame-de-Grâce
  • Plateau Mont-Royal
  • Milton Park

مطمئنا این محله‌ها تفاوت‌هایی با هم دارند. با توجه به سلیقه و البته بودجه‌ی خود، می‌توانید در بین آن‌ها گزینه مناسب برای اقامت را پیدا کنید. فراموش نکنید که هیچ کس مانند یک مشاور املاک حرفه‌ای نمی‌تواند در انتخاب بهترین محله بری خرید خانه در مونترال شما را راهنمایی کند.

منبع: www.IranianRealtor.org

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا