دسته‌بندی نشده

خرید و فروش خانه در تگزاس با مشاور املاک ایرانی

بنا به گزارش IranianRealtor.org، تگزاس دومین ایالت بزرگ آمریکا پس از آلاسکا است و در 269000 مایل مربعی که امتداد دارد، با بیابان‌ها، کوه‌ها، جنگل‌ها، زمین‌های کشاورزی و مزارع و بیش از 360 مایل خط ساحلی زیبا محصور شده است. این ایالت شهرهای متعددی دارد و هر شهر آن دارای شخصیت منحصربه‌فردی است. به همین دلیل است که بسیاری این ایالت را برای زندگی انتخاب می‌کنند، چرا که می‌توانند انتخاب مناسبی از میان شهرهای مختلف آن داشته باشند.

خرید خانه در تگزاس

بسیاری وقتی از قیمت‌های گران خانه در برخی شهرها و ایالت‌های آمریکا ناامید می‌شوند، به تگزاس می‌روند و در این شهر می‌توانند خانه‌های مقرون به صرفه زیادی را پیدا کنند. در واقع، بسیاری از بهترین مکان‌ها برای زندگی در تگزاس نسبتاً مقرون به صرفه‌تر از بسیاری مکان‌ها در آمریکا هستند. به عنوان مثال، میانگین قیمت مسکن در سن آنتونیو، یکی از محبوب‌ترین شهرهای تگزاس، 280000 دلار است (یعنی 159 دلار در هر فوت مربع). در پلانو، جایی که مدارس درجه یک هستند، میانگین قیمت خانه در فهرست 475000 دلار است. در هیوستون، شهری با فرصت‌های شغلی متعدد، میانگین قیمت خانه 329000 دلار است.

برای خرید ملک نخستین گام کسب اطلاعات لازم در این زمینه و انتخاب محل مناسب زندگی است. اگر تازه به آمریکا مهاجرت کرده باشید پیدا کردن گزینه‌های مناسب برای شما دشوار می‌شود. مشاور املاک مجوزهای لازم در این زمینه را کسب کرده و به بانک اطلاعاتی املاک دسترسی دارند. هر مورد جدیدی که برای فروش و اجاره در دسترس باشد مشاور املاک در تگزاس از آن آگاه می‌شود و به همین دلیل می‌تواند به شما کمک کند.

مشاوران املاک آمریکا می‌توانند با توجه به نیازها و همچنین بودجه‌ای که دارید، به شما پیشنهاد بدهند و حتی بهترین محله‌ها برای خرید خانه را معرفی کنند. به این ترتیب، سرمایه گذاری موفقی خواهید داشت و پولتان را به بهترین شکل ممکن هزینه خواهید کرد.

چگونگی خرید خانه در تگزاس

خرید و فروش خانه در تگزاس با مشاور املاک ایرانی

Figure 2چگونگی خرید خانه در تگزاس

اکنون که بازار مسکن در نهایت پس از همه‌گیری کرونا در حال آرام شدن است، خریداران با چالش جدیدی روبرو هستند: افزایش نرخ وام مسکن. در تگزاس، متوسط نرخ وام مسکن ثابت 30 ساله 5.42٪ است. این، میانگین پرداخت ماهانه وام مسکن را به 1422 دلار افزایش می‌دهد (با فرض پیش پرداخت 20 درصدی به ارزش متوسط خانه).

اما با این حال خرید خانه در تگزاس هنوز امکان پذیر است، حتی برای کسانی که برای اولین بار قرار است در این ایالت خانه خریداری کنند. بسیاری از بازارها شاهد کاهش قیمت مکرر و پیشنهادات کمتری هستند، همین موضوع باعث شده که خریداران واقعی بتوانند قیمت بهترین برای خرید پیشنهاد دهند.

مطمئنا اگر قرار است برای اولین بار در این شهر خانه بخرید، باید روی کمک مشاور املاک خبره حساب کنید. آنها روی منطقه اشراف دارند و می‌توانند نکات مهم را به شما یادآوری کنند. اما برای انجام بزرگترین سرمایه گذاری زندگیتان در تگزاس، باید مراحل زیر را نیز پشت سر بگذارید. این مراحل عبارت‌اند از:

  • مرحله اول: پیدا کردن مشاور املاک در تگزاس
  • مرحله دوم: مشخص کردن حدود بودجه برای خرید خانه
  • مرحله سوم: انتخاب محله مناسب برای خرید خانه
  • مرحله چهارم: جستجو برای پیدا کردن ملک مناسب در منطقه مد نظر
  • مرحله پنجم: اقدام برای دریافت وام بانکی (در صورت نیاز)
  • مرحله ششم: مذاکره با فروشنده و توافق بر سر قیمت
  • مرحله هفتم: عقد قرارداد با مفاد حقوقی و مالی دقیق (به همراه پیش پرداخت)
  • مرحله هشتم: بازدید و ارزیابی ملک
  • مرحله نهم: ثبت رسمی قرارداد خرید خانه در آمریکا (پرداخت مالیات و سایر هزینه‌های انتقال مالکیت)
  • مرحله دهم: پرداخت مابقی هزینه ملک به مشتری و تحویل خانه

هزینه‌های خرید و اجاره ملک در تگزاس

اکنون که می‌دانید مراحل خرید خانه در تگزاس چیست، زمان آن فرا رسیده است که تصمیم بگیرید کجا می‌خواهید زندگی کنید. آیا می‌خواهید در نزدیکی خانواده و دوستان زندگی کنید، در یک شهر جدید از نو شروع کنید، در ساحل زندگی کنید یا در یک منطقه روستایی‌تر؟ زمان رفت و آمد کاری، میانگین قیمت خانه و کارهایی که باید در هر منطقه‌ای که به زندگی در آن فکر می‌کنید، انجام دهید را در نظر بگیرید.

میانگین قیمت خانه در برخی از مکان‌های عالی در تگزاس عبارت‌اند از:

  • شهرستان دالاس: میانگین قیمت فروش خانه در شهر دالاس تا ژوئن 2022، 520000 دلار بود.
  • شهرستان هریس: تا ژوئن 2022، میانگین قیمت فروش در شهر هریس 241500 دلار بود.
  • شهرستان تراویس: تا ژوئن 2022، میانگین قیمت فروش در شهر تراویس 665000 دلار بود.
  • شهرستان هود: میانگین قیمت فروش یک خانه در شهر هود تا ژوئن 2022، 330000 دلار بود.

این در حالی است که میانگین اجاره آپارتمان در آگوست 2022 در تگزاس، 1064 دلار بود.

بهترین شهرهای تگزاس برای زندگی

خرید و فروش خانه در تگزاس با مشاور املاک ایرانی

Figure 3بهترین محله‌های تگزاس برای زندگی

یکی از بزرگترین تصمیماتی که در زندگی خود می‌گیریم، انتخاب محل زندگی است. مبارزه‌ای دائمی برای ایجاد تعادل بین خواسته‌های شخصی و فرصت‌های شغلی وجود دارد. برای به حداکثر رساندن حقوق و در عین حال به حداکثر رساندن شادی و ترجیحات خودمان، باید بهترین مکان را انتخاب کنیم.

اما تگزاس از جمله ایالت‌های آمریکا است که طرفدار برای زندگی زیاد دارد. روند رو به رشد جمعیت این ایالت نیز این حرف ما را ثابت می‌کند. نیمی از ساکنین متولد این ایالت و نیمی دیگر مهاجر هستند و زندگی خود را در این بخش از آمریکا بنا کردند.

اگر قصد دارید یکی از این افراد باشید، ما به شما کمک می‌کنیم! ما به آمارهایی مانند رشد جمعیت، درآمد خانوارها، قیمت خانه، نرخ جرائم خشونت‌آمیز، کیفیت غذا، پارک‌های عمومی، مقرون به صرفه بودن و زمان رفت و آمد نگاه کردیم تا به شما کمک کنیم آگاهانه‌ترین تصمیم را برای خود و خانواده‌تان بگیرید.

بهترین مکان‌ها برای زندگی در تگزاس عبارت‌اند از:

  • Fort Worth
  • Plano
  • Austin
  • Frisco
  • Round Rock

با راهنمایی یک مشاور املاک حرفه‌ای در تگزاس می‌توانید با توجه به میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید، خانه‌ای در یکی از بهترین محله‌های این ایالت برای خود دست و پا کنید.

منبع: www.IranianRealtor.org

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا