دسته‌بندی نشده

خرید بهترین برند اتو مو خانگی و حرفه ای

اتو مو چه مارکی خوبه؟

اتومو یک ابزار مهم برای زیباتر شدن موها است زیرا می توانید موهای تان را به حالت های مختلف تغییر شکل دهید. اتومو بین خانم ها محبوبیت زیادی دارد زیرا همیشه دوست دارند زیبا و جذاب به نظر برسند. بنابراین قابلیت های متنوع اتومو این امکان را به کاربر می دهد که حالت های مختلف مدل مو را امتحان کنند. اما خرید اتومو نیز مانند سایر ابزارهای برقی کار سختی است زیرا تنوع برندها و مدل های آن در بازار زیاد است در نتیجه انتخاب را به یک پروسه پیچیده تبدیل می کند.

اتو مو رمینگتون

1.رمینگتون

چه مارکی برای اتومو خوبه ؟ رمینگتون یک برند قدیمی امریکایی در زمینه تولید دستگاه‎های برقی اصلاح و بهداشتی در جهان است. این شرکت محصولات متنوعی شامل دستگاه های ریش تراش، سشوار و اتو مو را به بازار عرضه می کند. رمینگتون از تکنولوژِی مراوریدی در ساخت محصولات خود استفاده می کند.
به این صورت که برخی از انواع اتوموها با یک روکش مرواریدی خرد شده ترکیب شده اند که در نتیجه گرمای فوق العاده ای را ساطع می کنند. اتوموهای رمینگتون طیف وسیعی از مدل‌ها با قابلیت‌های متعدد را پوشش می دهند. بنابراین می‌توانید مطابق با سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید. به طور کلی اگر قیمت اولویت اصلی انتخاب شما نیست، محصولات رمینگتون کیفیتی خیلی خوبی دارند و جزو بهترین برند محصولات آرایشی و بهداشتی به شمار می روند.


اتو مو بابیلیس

2. بابیلیس

بابیلیس یکی دیگر از شرکت های قدیمی و بزرگ فرانسوی در زمینه تولید محصولات زیبایی، بهداشتی و آرایش مو است که توانسته رضایت مشتریان و آرایشگران را جلب کند. محصولات این شرکت متناسب با انواع مو طراحی شده اند و در ساخت محصولات آن از فناوری های به روز دنیا استفاده شده است. هنوز بعد از گذشت ۵۰ سال محصولات بابیلیس جزو با کیفیت‌ترین دستگاه های آرایش مو به شمار می رود.


اتو مو فیلیپس

3. فیلیپس

فیلپیس قدیمی‌ترین و خوش نام‌ترین برند محصولات الکترونیکی در جهان است که محصولات زیبایی و بهداشتی متنوعی شامل ریش تراش، سشوار، اتومو و غیره به بازار عرضه می کند و توانسته با تولید محصولات با کیفیت بین طرفدارانش اعتبار کسب کند در نتیجه به یکی از بزرگترین برندهای محبوب در زمینه محصولات الکترونیکی و زیبایی در جهان تبدیل شود.
این شرکت از سال ۱۹۸۰ فعالیت خود را آغاز کرد و همیشه در طراحی و تولید محصولات خود پیشرو و نوآور بوده است. و تا به امروز برند فیلیپس همچنان در نوآوری و کیفیت طلایه دار است و چیزی از دوام و کیفیت محصولات آن کم نشده است. فیلیپس از بهترین فناوری ها در تولید محصولات خود بهره برده است و در نتیجه توانسته جایگاه منحصر به فردی بین برندهای محبوب دنیا پیدا کند.


پرومکس

4. پرومکس

برند ایتالیایی پرومکس تولید کننده محصولات الکترونیکی و زیبایی است که در سال ۲۰۰۱ میلادی فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات بهداشتی و زیبایی شامل ماشین اصلاح، برس، ریش تراش، اتومو، سشوار آغاز کرد . این شرکت با ارایه سشوارهای پرقدرت و باکیفیت توانسته در عرصه رقابتی موفق شود و جایگاه ویژه ای بین مشتریان کسب کند. پرومکس در تولید محصولات خود از فناوری های مختلفی مانند صفحه روکش سرامیکی، تورمالین، تیتانیوم، سوپر سرامیک و کراتین استفاده کرده است در نتیجه محصولات از دوام و کیفیت فوق العاده ای برخوردار است.


GHD اتو مو

5. GHD

یک برند شناخته شده ایتالیایی است که در سال 2001 با شعار ” به زنان قدرت دهید تا احساس خوبی نسبت به خود داشته باشند به این ترتیب می توانند به تمام آرزوهای خود جامه عمل بپوشند” وارد بازار رقابتی شد. این شرکت در زمینه محصولات زیبایی و آرایشی شامل سشوار، اتومو، فرکننده مو فعالیت دارد و از بهترین فناوری ها در ساخت محصولات خود استفاده می کند. همچنین محصولات GHD به نام های GHD Platinium و GHD Curve از فناوری tri-Zone بهره می برند.
این فناوری شامل سه حسگر و سه ناحیه گرمایش در هر صفحه است به این صورت دستگاه تا دمای ثابت 185 درجه سانتی گراد گرم شده و گرما به طور یکنواخت در تمام سطح مو منتشر می شود و این تکنولوژی در هر نوع مویی کاربرد دارد. به طور کلی این برند در سال های اخیر توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند.

اتو مو کراتینه چه مارکی خوبه؟

رمینگتون مدل S8590 یک گزینه فوق العاده است که خاصیت درمانی دارد بنابراین می توانید موهای خود را بدون نگرانی از آسیب صاف کنید. این اتومو از موهای شما در برابر آسیب و شکنندگی تا 57 درصد محافظت می کند. صفحه دستگاه از جنس سرامیک است بنابراین ترکیب سرامیک و کراتین عملکرد فوق العاده ای را ارایه می دهد. به این صورت که در حین اتوکشی میکرو کراتینه ها به مو اضافه می شود و از آن مراقبت می کنند.
مزیت دیگر اینکه سنسورهای حفاظت حرارتی این دستگاه میزان رطوبت مو را تشخیص می دهند و حرارت اتومو را براساس آن تنظیم می کنند. به این ترتیب موها کاملا محافظت شده و بیشتر هیدراته، صاف و تقویت می شود. به طور کلی این اتومو یک گزینه ایده آل برای افرادی است که موهای آسیب دیده دارند.

اتو مو کراتینه

اتومو برای موهای آسیب دیده و رنگ شده

اتوموی پلاتینیوم GHD یکی از بهترین مدل ها برای افرادی است که موهای آسیب دیده ای دارند. این اتوموی هوشمند دارای سنسوری است که به خوبی نیاز موی شما را تشخیص می دهد و طبق آن دمای اتو را تنظیم می کند. به خصوص اگر موهای رنگ کرده دارید این اتومو موهای تان را از آسیب محافظت می کند و گرما را به طور یکنواخت در تمام سطح مو منتشر کرده در نتیجه کمترین میزان آسیب را به موها وارد می کند. به طور کلی اتوموی پلاتینیوم GHD 70 درصد موها را از شکستگی محافظت می کند. ویژگی فوق العاده دستگاه اینکه گرما تا 250 بار در ثانیه کنترل می کند تا به دمای ایده آل برسد.

معرفی بهترین اتوموی بخاردار

اتوموی رمینگتون S7330A دارای یک محفظه بخار است و آب را از روی موهای مرطوب جدا می کند در نتیجه با کمترین آسیب می توانید موها را حالت دهید. فرق اتوموی بخاردار با معمولی این است که اتوموهای معمولی مو را در حرارت بسیار بالا و رطوبت مو، آن را صاف می کنند اما اتوموی بخاردار رطوبت از دست رفته مو را از طریق مخزن آب تامین می کنند، در نتیجه موها براق و درخشان خواهد شد.
جنس بدنه این اتومو از سرامیک و تیتانیوم پوشیده شده است . دستگاه دارای یک چراغ نشانگر است که بهترین زمان برای صاف کردن موهای خیس را با رنگ سبز و موی خشک را با رنگ کهربایی نشان می دهد. ویژگی فوق العاده دستگاه اینکه دارای 32 حالت تنظیم گرما است که می توانید مطابق خواسته خود تنظیم کنید. به طور کلی این اتومو گزینه مناسبی برای موهای آسیب دیده به شمار می رود. بنابراین ارزش فکر کردن دارد.

انتخاب یک اتوموی ایده آل براساس سلیقه و نیاز افراد متفاوت است. اگردنبال یک برند باکیفیت و قیمت مناسب هستید، اتوموهای برند بابلیس را بیشتر بررسی کنید، قطعا از میان آن ها می توانید گزینه مناسب خود را پیدا کنید. به طور کلی این لیست به شما کمک می کند تا برندهای معتبر را از غیر معتبر تشخیص دهید و به برندهای بی کیفیت اعتماد نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا