دسته‌بندی نشده

جزیره مسندم کجاست؟ همه آنچه که قبل از رفتن باید بدانید!

جزیره مسندم عمان + تصاویر

اگر راهی سفر به عمان هستید، بی شک تجربه ای بی نظیر همراه شما خواهد بود. جاذبه های عمان بسیار متنوع بوده و اهمیت زیادی برای گردشگران دارد. یکی از جاذبه های دیدنی و زیبا در این کشور جزیره مسندم بوده که نمایی بکر و زیبا خواهد داشت.

عکس از جزیره مسندم

شگفتی های جزیره مسندم:

این شبه جزیره دیدنی در قسمت شمالی این جزیره واقع شده است. بخش هایی از این شه جزیره خالی از سکنه بوده که دلیل آن نیز دور افتاده بودن می باشد. در بازدید از این شبه جزیره زیبا تورهای گردشگری با قایق نیز وجود داشته که می توانید از آن ها لذت ببرید. شما در راهنمای سفر به عمان می توانید با مکان های دیدنی عمان نیز آشنا شوید و این جزیره دیدنی را بیشتر بشناسید.

غواصی در شبه جزیره:

اگر اهل غواصی هستید و تا به حال این تجربه را داشته اید، حتما می دانید که غواصی کردن در دل دریای عمان و مرکز آن چه کار لذت بخشی خواهد بود. این نواحی دارای صخره های مرجانی بوده و طبیعت آن نیز خواستنی و چشم نواز است.

جزیره مسندم

این نواحی یکی از مهم ترین مناطق محافظت شده عمان به شمار می آید. گیتار ماهی ها، ماهی پهن برقی، لاک پشت های منقاردار، اسب های دریایی، مارماهی و … از مهم ترین حیوانات و آبزیانی هستند که در این نواحی حفاظت شده نگهداری می شوند.

دسترسی به جزیره:

برای دسترسی به این جزیره شفت انگیز عمان باید یک ساعت در امتداد ساحل مسقط رانندگی نمایید. با یک ساعت قایق سواری در آب ها می توانید به منطقه ای نزدیک شوید که دارای ۸۲ ویلا مجزا برای اقامت شما است. قایق سواری در این آب ها کاری ساده بوده و برنامه سفر یک روزه شما به این منطقه می باشد.

حتماً بخوانید:

شما برای فرار از شلوغی ها به این منطقه دور دست رفته و ساعاتی خوش و آرامش را در این منطقه دنج و جزیره مسندم سپری می کنید. این نواحی دارای ۸۲ ویلا بوده و سوئیت های سنگی نیز در راس شمالی آن قرار دارند. مهمان ها می توانند با استفاده از پاراگلایدر از یک پرتگاه به بخش خصوصی ساحل بروند.

جزیره مسندم کجاست؟

اگر اهل هیجان و آدرنالین هستید، حتما از این پاراگلایدر استفاده کنید و تجربه نمایید. در این شبه جزیره می توانید به دنبال کوسه های لئوپارد بروید. این کوسه ها در میان مرجان های بنفش و نادر قرار دارند. این نواحی همچنین دارای صخره های بسیار بلندی بوده که امکان بازدید از آن را خواهید داشت. این شبه جزیره از دیدنی های مسقط عمان بوده و شگفتی های زیادی برای گردشگران دارد.

منبع : آرگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا