دسته‌بندی نشده

تولد چهره های معروف ایرانی در ۲۶ دی + تصاویر

افراد معروف متولد 26 دی

امروز 26 دی ماه است ، ممکن است امروز روز تولد شما باشد . تولدتان مبارک
تولد چهره های معروف ایرانی در ۲۶ دی + تصاویر

قطعا برای شما جالب خواهد بود که بدانید همزمان با تولد شما در تاریخ بیست و ششم دی چه مشاهیر و چهره های سرشناس ایرانی متولد شده اند.

تولد افراد معروف در 26 دی

افسانه بایگان

تولد چهره های معروف ایرانی در ۲۶ دی + تصاویر

تولد افسانه بایگان بازیگر مشهور در 26 دی ماه

افسانه بایگان در تاریخ ۲۶ دی ماه ۱۳۴۰ در شهر تهران متولد شد و تحصیلات آکادمیک را تا مقطع دیپلم در دبیرستان آذر گذراند. این بازیگر به دلیل انقلاب فرهنگی ادامه تحصیل نداد و فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۶۰ آغاز کرد. افسانه بایگان متاهل بوده و صاحب یک فرزند پسر می باشد.

افسانه بایگان متاهل بوده و با مصطفی شایسته کارگردان و تهیه کننده ایرانی ازدواج کرده است . حاصل ازدواجشان پسری به نام امیر علی است که اکنون حدود ۳۶ سال سن دارد و در خارج از ایران زندگی می کند.

تولد چهره های معروف ایرانی در ۲6 دی + تصاویر

افسانه بایگان فعالیت در عرصه بازیگری را از سن ۱۱ سالگی با بازی در یک فیلم کوتاه آغاز کرد و از سال ۱۳۶۳ با ایفای نقش در سریال پرمخاطب سربداران به طور جدی این حرفه را دنبال نمود. پس از آن در سال ۱۳۶۴ با بازی در فیلم “گمشده” اولین فیلم سینمایی اش را ثبت کرد و یکی از بازیگران چهره و محبوب ایرانی معرفی شد. این بازیگر در مصاحبات خود گفت : زمانی که ۱۵ سال داشتم در مسابقه ای شرکت کردم و دومین دختر شایسته انتخاب شدم.

افسانه بایگان از سال ۱۳۶۳ تا به امروز در سریال ها و فیلم های متعددی بازی کرده و با اکثر کارگردانان معروف همکاری داشته است . از جمله فیلم های مشهور وی می توان خواهران غریب، مرد عوضی، طوطیا و کنعان را نام برد. فیلم سینمایی نگار به کارگردانی رامبد جوان و سریال تعطیلات رویایی به کارگردانی علیرضا امینی از کارهای اخیر وی به شمار می رود.

separator line

افسر اسدی

تولد چهره های معروف ایرانی در ۲۶ دی + تصاویر

افسر اسدی متولد 26 دی ماه سال 1336 در میانه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و چهره پرداز میباشد. او دارای لیسانس کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

تولد چهره های معروف ایرانی در ۲۶ دی + تصاویر

افسر اسدی در کنار همسرش اصغر همت

خانم اسدی همسر اصغر همت (بازیگر سینما و تلویزیون) است. این زوج هنرمند یک پسر به نام هامون دارند.

تولد چهره های معروف ایرانی در ۲۶ دی + تصاویر

افسر اسدی در کنار اصغر همت و پسرشان

separator line

اصغر همت درباره نحوه آشنایی و ازدواج با افسر اسدی گفته است : اواخر سال ۵۸ نمایشنامه ای به نام براند در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه رفت که در آن من نقش براند را به عهده داشتم و افسر اسدی نقش مقابل مرا بازی می کرد و اتفاقی که روی صحنه افتاد، به صحنه زندگی ما هم کشیده شد، یعنی ازدواج کردیم.

تولد چهره های معروف ایرانی در ۲۶ دی + تصاویر

شروع فعالیت از سال 1357 با نمایش تلویزیونی نقاشی روی چوب.بازی در نمایش و مجموعه های تلویزیونی هزار دستان، یک کیسه توهم،این شرح بی نهایت، وزیر مختار، روزگار وصل، دزدان مادربزرگ ،به سوی افتخار، تله موش، تنها در تاریکی.

بازی زیبای او در نقش یک زن آذری بی سواد در فیلم عبور از غبار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن را از هشتمین جشنواره فیلم فجر برایش به ارمغان داشت

افسر اسدی آخرین بار در سریال داداش و باغ سرهنگ در تلویزیون دیده شده بود. سریال‌های دزدان مادربزرگ ، تنها در تاریکی ، بسوی افتخار، روزگار وصل، وزیرمختار و البته سریال هزاردستان از کارهای موفق این بانوی هنرمند در تلویزیون است.

separator line

ویژگی های متولدین دی ماه

دی ماهی ها چه خصوصیاتی دارند :
دی ماهی ها دارای شخصیّت عالی، خیلی لایق و کاردان، بهترین رئیس، انتقامجوی شدید، ساده پوش و بی آلایش، محتاط، آرام و صبور، مرد عمل، مقتدر، پر تحمّل، جدّی و جاه طلب، فعّال و کوشا، واقع بین، سرکش، پول دوست، بیهوده انرژی تلف نمی‌کند، از تجربیّات خود و دیگران به خوبی استفاده می‌کند، با شرف و با وجدان، تمیز، خودکفا و سودجو، دارای حس مسئولیّت زیاد، دشمن ولخرجی و اسراف، حسابگر، مخالف تجمّلات، صاحب شأن و مقام، سازمان دهنده خوب

separator line

فال روزانه برای دیماهی ها

فال روزانه 26 دی:

  • اگر مجرد هستید، احتمال اینکه به زودی طعم عشق را بچشید برای شما وجود خواهد داشت.
  • بسیاری از مشکلات شما با فرزندانتان به دلیل عدم درک نیاز های آن ها توسط شما است.
  • در مورد تصمیمات خود قاطعیت داشته باشید و دائما نظر خود را در مورد مسائل مختلف تغییر ندهید.
  • سعی در ایجاد خونسردی و آرامش در خود داشته باشید و در مواجهه با مشکلات از مضطرب شدن و از دست دادن کنترل خود بپرهیزید.
  • به زودی مشکلات برطرف خواهند شد و اتفاقات مثبتی برایتان رخ خواهد داد.
  • یک انرژی عاشقانه شما را ترغیب می‎کند تا با احساسات خود رو به رو شوید و با آن هایی که دوستشان دارید صادقانه برخورد کنید.
  • درایت و ادب شما زبانزد اطرافیانتان است و باعث جذابیت شما در نظر آن ها می‎شود.

separator line

با آرزوی موفقیت روز افزون برای متولدین دی
مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا