دسته‌بندی نشده

تولد چهره های معروف ایرانی در ۱۶ دی + تصاویر

افراد معروف متولد 16 دی

امروز 16 دی ماه است ، ممکن است امروز روز تولد شما باشد . تولدتان مبارک
تولد چهره های معروف ایرانی در ۱۶ دی + تصاویر

قطعا برای شما جالب خواهد بود که بدانید همزمان با تولد شما در تاریخ شانزدهم دی چه مشاهیر و چهره های سرشناس ایرانی متولد شده اند.

separator line

تولد افراد معروف در 16 دی

حسین یاری

تولد چهره های معروف ایرانی در ۱۶ دی + تصاویر

تولد حسین یاری بازیگر مشهور در 16 دی ماه

حسین یاری در 16 دی ماه 1346 در تهران متولد شد، وی پس از دریافت مدرک دیپلم بازیگری کار خود را در سال 1360 در تئاتر آغاز نمود، او در واحد دوبلاژ و صدا نیز فعالیت داشته است، همچنین او بازنشسته بانک مرکزی نیز می باشد.

حسین یاری در سال 1371 ازدواج کرده است و حاصل زندگی مشترکش سه فرزند به نام های سارا سروش و علی است.

separator line

سعید پیردوست

تولد چهره های معروف ایرانی در ۱۶ دی + تصاویر

سعید پیردوست چهره معروف متولد 16 دی

سعید پیردوست با نام اصلی علیرضا پیردوست در سال 1319 در تهران متولد شد و تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم ادامه داد. او از سال 1350 فعالیت هنری خود را با ایفای نقش در فیلم خاک شروع کرد و پس از آن به ایفای نقش در فیلم های سینمایی و سریال های «کارآگاه»، سریال «پیگرد»، «قطعه»، «بازخوانی یک پرونده»، «دو راهه»، «دلبرآهنی»، «دایره تردید»، «چای قند پهلو»، «پاورچین»، «چراغ لاله ها»، «باغچه مینو» و «باران عشق» پرداخت.

separator line

دانیال داوری

تولد چهره های معروف ایرانی در ۱۶ دی + تصاویر

دانیال داوری فوتبالیست مشهور متولد 16 دی

دانیال داوری (در شناسنامه محمد داوری (متولد ۱۶ دی ۱۳۶۶ در گیسن) بازیکن فوتبال ایرانی – آلمانی است.پدر دانیال(مهرزاد داوری) ایرانی و مادر او لهستانی است. با این وجود، دانیال به هیچ کدام از زبان های فارسی و لهستانی تسلط ندارد و تنها به زبان‌های آلمانی و انگلیسی صحبت می‌کند.

دانیال داوری تا سن ۱۴ سالگی، ۴ ورزش تنیس، فوتبال و بسکتبال و سنگ مرمر بازی را به طور همزمان دنبال می‌کرد و در ورزش فوتبال، مهاجم بود اما به پیشنهاد مربیانش، فوتبال را به عنوان رشتهٔ اول انتخاب کرد و با تغییر پست، دروازه بان شد. ورزش سنگ مرمربازی را زیر نظر پسرعمویش حامد مهرعلی تبار آموزش دیده است.

در دوران نوجوانی، با تیم ملی زیر ۱۶ ساله‌های آلمان تمرین می‌کرد.رالف فارمن و ران رابرت زیلر در آن زمان دروازه‌بان‌های اول و دوم تیم آلمان بودند و داوری مجالی برای نمایش توانایی‌هایش پیدا نکرد.

separator line

ویژگی های متولدین دی ماه

دی ماهی ها چه خصوصیاتی دارند :
دی ماهی ها دارای شخصیّت عالی، خیلی لایق و کاردان، بهترین رئیس، انتقامجوی شدید، ساده پوش و بی آلایش، محتاط، آرام و صبور، مرد عمل، مقتدر، پر تحمّل، جدّی و جاه طلب، فعّال و کوشا، واقع بین، سرکش، پول دوست، بیهوده انرژی تلف نمی‌کند، از تجربیّات خود و دیگران به خوبی استفاده می‌کند، با شرف و با وجدان، تمیز، خودکفا و سودجو، دارای حس مسئولیّت زیاد، دشمن ولخرجی و اسراف، حسابگر، مخالف تجمّلات، صاحب شأن و مقام، سازمان دهنده خوب

separator line

فال روزانه برای دیماهی ها

فال روزانه 16 دی: امروز در محل کار ذهن شما درگیر مسائل جزئی و حاشیه‌ای می‌شود و شما فرصت دوباره‌ای برای نگاه کردن به موقعیت‌های حرفه‌ای را ندارید. یک نفر سعی می‌کند شما را وارد گروه و محیط کاری و یا فعالیت‌های بکند که شما را به خارج شهر و محیط‌های کوهستانی بکشاند. ولی لزومی ندارد که خیلی هم دنبال جاه طلبی و بلند پروازی باشید، چرا که این کارها مطمئنناً آزادی شما را محدود می‌کند.

با آرزوی موفقیت روز افزون برای متولدین دی
مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا