دسته‌بندی نشده

تولد چهره های معروف ایرانی در ۱۲ دی + تصاویر

افراد معروف متولد 12دی

امروز 12 دی ماه است ، ممکن است امروز روز تولد شما باشد . تولدتان مبارک
تولد چهره های معروف ایرانی در ۱۲ دی + تصاویر

قطعا برای شما جالب خواهد بود که بدانید همزمان با تولد شما در تاریخ داوزدهم دی چه مشاهیر و چهره های سرشناس ایرانی متولد شده اند.

separator line

تولد افراد معروف در 12 دی

سارا روستاپور ( خاله سارا )

تولد چهره های معروف ایرانی در ۱۲ دی + تصاویر

تولد خاله سارا مجری معروف در 12 دی ماه

سارا روستاپور ملقب به خاله سارا متولد 12 دیماه سال 1360 و اهل تهران است . خاله سارا مجری تلویزیون و بازیگر فیلم و سینماست

تحصیلات سارا روستاپور کارشناسی میراث فرهنگی است. خاله سارا کارشناسی ارشد در رشته نمایش عروسکی را نیز داراست

خاله سارا یکی از مجریان محبوب در بین کودکان و نوجوان است که برنامه‌های زیادی را برای این گروه سنی اجرا و تولید کرده‌است

سارا روستاپور با مجری شدن در برنامه رنگین کمان شبکه تهران با نام خاله سارا معروف شد

separator line

مهران رجبی

تولد چهره های معروف ایرانی در ۱۲ دی + تصاویر

مهران رجبی بازیگر معروف متولد 12 دی

مهران رجبی متولد ۱۲ دی ۱۳۴۰ در کرج بازیگر در مکتب هنری واقع گرایی در سینما و تلویزیون ایران است. فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس است.

وی در ۱۲ دی ماه ۱۳۴۰ در خیابان امیری کرج متولد شد. او اصالتاً اهل روستای «واریان» کرج است. پدرش باغبان و کشاورز بود. مهران فرزند آخر خانواده بوده و دو برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محراب و فرهاد دارد.

خواهر کوچکتر وی به نام جمیله در دو سالگی از دنیا می‌رود. استعداد وی در زمینه بازیگری ابتدا به وسیله رضا میرکریمی که همکلاس او در دانشگاه بود کشف شد و توسط او به تلویزیون و سینما راه یافت.

اولین حضور در جلوی دوربین را در سال ۱۳۷۶ در مجموعه تلویزیونی «بچه‌های مدرسه همت» تجربه کرد. در سال ۱۳۷۸ با بازی در فیلم سینمایی کودک و سرباز به کارگردانی رضا میرکریمی نخستین کار سینمایی را در کارنامه‌اش ثبت کرد.

separator line

ویژگی های متولدین دی ماه

دی ماهی ها چه خصوصیاتی دارند :
دی ماهی ها دارای شخصیّت عالی، خیلی لایق و کاردان، بهترین رئیس، انتقامجوی شدید، ساده پوش و بی آلایش، محتاط، آرام و صبور، مرد عمل، مقتدر، پر تحمّل، جدّی و جاه طلب، فعّال و کوشا، واقع بین، سرکش، پول دوست، بیهوده انرژی تلف نمی‌کند، از تجربیّات خود و دیگران به خوبی استفاده می‌کند، با شرف و با وجدان، تمیز، خودکفا و سودجو، دارای حس مسئولیّت زیاد، دشمن ولخرجی و اسراف، حسابگر، مخالف تجمّلات، صاحب شأن و مقام، سازمان دهنده خوب

separator line

فال روزانه برای متولدین 12 دی

فال روزانه 12 دی: گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه کارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا کمی تغییر کرده‌اید. شما می‌خواهید کارهای زیادی انجام دهید — و برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید- اما شما به کیفیت کارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این کارها را انجام دهید. قبل از اینکه تصمیمی بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه جلب توجه کردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن کاملاً شما را راضی نخواهد کرد.

با آرزوی موفقیت روز افزون برای متولدین دی
مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا