دسته‌بندی نشده

تزریق ژل خط خنده چیست و چگونه انجام می شود ؟

تزریق ژل خط خنده چیست ؟

تزریق ژل خط خنده موضوع مورد بحث ماست. در تزریق فیلر خط خنده پزشکان تلاش می کنند تا از موادی کاملا متناسب و البته سازگار با پوست بدن افراد استفاده نمایند.

همچنین بسیاری از افراد بر این عقیده اند که استفاده از این روش باعث می شود تا در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند. هر چند که تحریک لایه های زیرین پوستی و کلاژن سازی نیازمند زمان است.

اما با این حال دوران نقاهت کوتاه و البته رعایت مراقبت های بعد از عمل جراحی باعث شده تا افراد به آن چیزی که مد نظر دارند دست پیدا کنند.

علت ایجاد خطوط خنده

به مرور زمان خنده باعث شل شدن پوست شده و چین و چروک های دائمی را بر روی صورت ایجاد می کند. خندیدن حتی موجب افتادگی بافت صورت می شود و خطی روی صورت ایجاد می شود که حتی بعد از اتمام خندیدن همچنان از روی صورت محو نمی شود.

با بالا رفتن سن میزان چربی پوست کم شده و پوست انعطاف پذیری خود را از دست می دهد و به همین علت خط خنده عمیق تر می شود.

خبر خوبی که وجود دارد این است که امروزه با کمک فیلرهایی که در بازار موجود است می تواند به آسانی این مشکل را برطرف کرد. فیلرها در عمق پوست تزریق می شوند و به شما پوست صاف و یکدست هدیه می دهند و موجب شادابی و جوانی پوست شما می شود.

عملکرد ژل به گونه ای است که در زیر پوست حجم شان افزایش پیدا می کند و صورت شما پرتر نشان داده می شود و موجب صاف شدن خطوط می شود و اثری از آن ها باقی نمی ماند.

انواع ژل های پرکننده خط خنده

برای خط خنده ژل های پرکننده متفاوتی وجود دارد. انواع ژل خط خنده شامل موارد زیر است:

  1. ژل موقتی
  2. ژل تقریبا دائمی
  3. ژل دائمی

چگونگی تزریق ژل خط خنده

نحوه تزریق ژل خط خنده به این صورت است که ابتدا متخصص قبل از هر کاری از کرم بی حسی استفاده می کند. البته برخی از ژل ها خود حاوی لیدوکائین یک ماده بی حسی می باشند و نیازی به بی حسی ندارد.

برای تزریق از سرنگ کوچکی استفاده می شود و روی نقاط مشخص صورت، اطراف خطوط خنده تزریق می شود. تزریق خط خنده حدود نیم ساعت طول می کشد و نیازی به ریکاوری ندارد و فرد می تواند بعد از اتمام تزریق به کارهای روزانه خود رسیدگی کند.

تزریق ژل خط خنده/نحوه تزریق ژل خط خنده/ژل خط خنده/ژل خط خنده چیست/قیمت تزریق ژل خط خنده/فیلم تزریق ژل خط خنده/اقدامات بعد از تزریق ژل خط خنده/تزریق ژل خط خنده درد دارد/روش تزریق ژل خط خنده

اقدامات لازم بعد از تزریق ژل خط خنده

بعد از اتمام تزریق ژل پزشک متخصص توصیه های لازم را برای شما بیان می کند. اقدامات لازم بعد از تزریق ژل خط خنده شامل موارد زیر می باشد:

1. بعد از تزریق ژل خط خنده روی صورت خود نخوابید

سعی کنید بعد از تزریق روی صورت خود نخوابید. چرا که خوابیدن به این طریق موجب می شود فشار زیادی روی صورت وارد کند. این کار باعث عوض کردن نتیجه تزریق ژل می شود و حتی امکان ایجاد خطوط خنده نیز وجود دارد. اگر عادت دارید به پهلو بخوابید، سعی کنید صورتتان با بالش تماس پیدا نکند.

2. بعد از تزریق ژل خط خنده سیگار کشیدن ممنوع

سیگار کشیدن موجب می شود تا خطوط متعددی بر روی صورت ایجاد شود و تاثیرات منفی بر روی صورت بعد از تزریق می گذارد. همچنین حدود دو هفته قبل از تزریق باید از سیگار کشیدن دست بکشید. چرا که درصد کبودی و تورم بعد از تزریق را افزایش می دهد.

3. بعد از تزریق ژل خط خنده حتما از ضد آفتاب استفاده کنید

نور آفتاب درصد کلاژن و انعطاف پذیری پوست را کاهش می دهد. پس سعی کنید روزانه از ضد آفتاب استفاده کنید.

علاوه بر خانم ها، آقایان نیز برای تزریق خط خنده مراجعه می کنند. بیشتر کسانی که برای این روش زیبایی اقدام می کنند، از وجود خطوط خنده روی صورتشان ناراضی و ناراحت هستند. اگر هر فردی از وجود این خطوط روی صورت آزرده است، می تواند این روش درمانی را انتخاب کنید.

افراد مسنی که شرایط جسمی مناسبی دارند، این عمل زیبایی به جوانسازی صورتشان بسیار کمک می کند.

ماندگاری تزریق ژل خط خنده

وقتی افراد فکر تزریق فیلر خط خنده را در ذهن پرورش می دهند، مطمئنا سوالات زیادی در این راستا ذهن آن ها را به خود مشغول می کند. اما به طور عادی یکی از معمول ترین و شایع ترین سوالاتی که از جانب آن ها مطرح می شود، ماندگاری تزریق ژل خط خنده می باشد.

باید بدانید در این روش، پزشکان تلاش می کنند تا از موادی سازگار با بدن استفاده نمایند تا از بروز هرگونه عوارض جلوگیری به عمل آید. اما با این حال، این ژل ها چیزی حدود شش ماه الی یکسال ماندگاری دارند و پس از آن همه چیز به حالت عادی برمی گردد و افراد می توانند برای تزریق دوباره، به کلینیک های زیبایی مراجعه نمایند.

قیمت تزریق ژل خط خنده چقدر است ؟

یکی از مهم ترین مسائلی که در رابطه با تزریق ژل خط خنده وجود دارد، هزینه انجام آن است. باید بدانید موارد زیادی در تعیین هزینه نهایی دخیل می باشد که از جمله آن می توان به دستمزد پزشک اشاره کرد که با توجه به تخصص، مهارت، تجربه و البته توانایی های وی دستخوش تغییراتی می شود.

همچنین نباید از موقعیت جغرافیایی کلینیک، تجهیزات، خدمات و کیفیت موادی که مورد استفاده قرار می دهند غافل شوید. به همین دلیل اغلب توصیه می شود قبل از هرگونه اقدام جلسه مشاوره ای با پزشک مربوطه ترتیب داده و نسبت به تمامی موارد اطلاعات کاملی بدست آورید.

کلام آخر

تزریق ژل خط خنده مانند هر عمل زیبایی نیاز به دقت و پیشگیری از عوارض آن دارد. به همین خاطر برای انتخاب دکتر مناسب حتما به یک متخصص حرفه ای و با تجربه مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

همه چیز در مورد تزریق ژل

علت ایجاد خط لبخند و درمان آن با چند روش آسان و موثر

تزریق ژل به سینه برای افزایش سایز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا