دسته‌بندی نشده

تا زمان تحویل اتاق هتل چه کنیم؟

برای همه ما پیش آمده که پس از یک پرواز خسته کننده وقتی به هتل می رسیم و نیاز به دوش و استراحت داریم با این جمله مواجه می شویم: متاسفانه اتاق شما هنوز آماده نشده! در بیشتر کشور ها ساعت ورود هتل ها از بعد از ظهر شروع می شوند. این امر برای کسانی که صبح به مقصد می رسند خسته کننده است.

در این مطلب چند راهکار برای راحت تر سپری کردن این زمان به شما ارائه می دهیم. البته این موارد زمان تحویل گرفتن اتاقتان را کمتر نمی کنند ولی باعث می شوند این زمان انتظار را راحت تر سپری کنید.

۱- چمدان هایتان را به انبار چمدان هتل بسپارید:

زمان تحویل اتاق هتل

هرچند زودتر از زمان مقرر رسیده اید ولی می توانید از این امکان هتل استفاده کنید. چمدان هایتان را به اتاق نگهداری تحویل دهید. تمام لوازم با ارزش خود را از داخل چمدان برداشته و حتما رسید دریافت کنید. این کار مطمئنا از اینکه چند ساغت چمدان هایتان را دنبال خود بکشید و مراقبشان باشید آسان تر است.

۲- زمانی که اتاقتان را رزرو می کنید از هتل بخواهید اتاقتان را چند ساعت زودتر اماده کنند:

زمان تحویل اتاق هتل

البته همه هتل ها این درخواست را قبول نمی کنند ولی اگر در زمان های خلوت سفر می کنید و یا خیلی زودتر اتاق را رزرو می کنید، امتحانش ضرری ندارد! کافیست کمی خوش برخوردتر باشید. اگر به ماه عسل می روید تنها کافیست آن ها را در جریان بگذارید، حتما تمام تلاششان را خواهند کرد.

۳- پیشنهاد دهید اتاقتان را تعویض کنند:

زمان تحویل اتاق هتل

اگر در زمان رزرو اتاق خاصی را رزرو کرده بودید که هنوز آماده نشده و باید چند ساعت منتظر بمانید، از مسئول رزرواسیون هتل بخواهید درصورتیکه اتاق آماده و تمیز دیگری دارند، اتاق شما را عوض کنند. اگر خوش شانس باشید ممکن است حتی اتاق بهتری نصیبتان شود.

۴- از استخر و اسپا هتل اسفاده کنید:

زمان تحویل اتاق هتل

اگر هتلی که انتخاب کردید استخر و اسپا دارد، شما می توانید از این امکانات قبل از تحویل اتاق استفاده کنید. در صورتی که هتل این امکان را داشته باشد به راحتی می توانید دوش بگیرید و استراحت کنید تا اتاقتان آماده شود.

۵- از مرکز تجاری هتل استفاده کنید:

زمان تحویل اتاق هتل

ایمیل هایتان را چک کنید، با خانه تماس بگیرید، حتی می توانید از بازی های کامپوتری استفاده کنید و یا خرید کنید و متوجه گذر زمان نشوید.

۶- در لابی استراحت کنید:

زمان تحویل اتاق هتل

اگر خیلی خسته هستید و نیاز به استراحت دارید، در لابی هتل گوشه خلوتی انتخاب کرده، نوشیدنی سفارش دهید، روزنامه ها را ورق بزنید، تلویزیون تماشا کنید و تا زمانی که کلیدها را به شما تحویل می دهند، استراحت کنید.

۷- با محیط آشنا شوید و میان وعده ای میل کنید:

زمان تحویل اتاق هتل

چمدان هایتان را که تحویل دادید کمی قدم بزنید، از پذیرش هتل نقشه ای بگیرید و در محله هتل خود کمی بگردید، اگر به اسنک بار، شیرینی فروشی یا چایخانه برخوردید، خوراکی های محلی را از دست ندهید.

۸- به پارک بروید:

زمان تحویل اتاق هتل

اگر هتل شما در مرکز شهر نباشد احتمالا پارکی در نزدیکی آن قرار دارد. از پذیرش هتل بخواهید که شما را راهنمایی کند. میان وعده ای تهیه کنید و خود را به پیک نیک کوچکی میهمان کنید.

۹- به صرافی هتل سری بزنید:

زمان تحویل اتاق هتل

اگر قبل از سفر فرصت تهیه ارز محلی نداشتید، به صرافی هتل یا صرافی های اطراف سری بزنید، شاید بتوانید با قیمتی مناسب ارز تهیه کنید.

10- از پیشنهادات کارمندان هتل استفاده کنید:

زمان تحویل اتاق هتل

کارمندان هتل منطقه را به خوبی می شناسند، از مسئول پذیرش بپرسید “اگر جای شما بود کجا می رفت؟” شاید در نزدیکی هتل موزه ای زیبا باشد! رستوران ها را نیز نادیده نگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا