دسته‌بندی نشده

بیوگرافی و فعالیت های هنری آلکس هو آندرسن بازیگر سریال وایکینگ

الکس هو آندرسن در بیستم ماه می سال ۱۹۹۴ در دانمارک به دنیا آمده است. او هنرپیشه و عکاس دانمارکی است که فعالیت هنری خویش را از سال ۲۰۱۲ آغاز نمود و تا به این لحظه مشغول به فعالیت می باشد. آلکس هو آندرسن در بیستم ماه مه سال ۱۹۹۴ در دانمارک تولد یافته است.
فیلم سینمایی «یک جنگ» و سریال «وایکینگ ها» از جمله آثار شاخص و موفق وی محسوب می شوند. در این مطلب می خواهیم به بیوگرافی الکس هو آندرسن از بازیگران سریال وایکینگ ها بپردازیم.

زندگینامه الکس هو آندرسن

زندگینامه الکس هو آندرسن بازیگر وایکینگ ها – بازیگر دانمارکی

الکس هو آندرسن در بیستم می ۱۹۹۴ مصادف با سی ام اردیبهشت ماه مه سال ۱۹۹۴ شهر کوچکی در جنوب غربی گپنهاگ به دنیا آمده و پرورش یافته است. او هنرپیشه و نیز عکاس دانمارکی می باشد که وی اغلب برای نقش ایوار بیونت در مجموعه تلویزیونی وایکینگ ها شناخته می گردد.
اندرسن موقع مطالعه درام در مدرسه پی به علاقه اش به بازیگری برد که در همان زمان تکنیک های بازیگری جهت موفق شدن در تجارت یاد گرفت. الکس هو آندرسن در نمایشنامه های موسیقی گرای زیادی مشارکت کرد و توانست با هنرپیشگان مطرح زیادی همبازی و کسب تجربه نماید.

 الکس هو آندرسن

وایکینگ ها نام سریالی کانادایی-ایرلندی باژانر درام تاریخی و اکشن می باشد که نویسنده ی آن مایکل هرست است. این سریال راوی داستان زندگی یکی از قهرمان های قدیمی اسکاندیناوی در دوران وایکینگ ها به اسم راگنر لودبروک با بازیگری تراویس فیمل می باشد. راگنار که وایکینیگی زراعتکار می باشد برای نخستین بار پیشنهاد می کند که به غرب و بریتانیا حمله کنند. او با برادر مبارز خویش به اسم رولو، همسر خود به اسم لاگرتا به آن مکان مسافرت می نمایند.

عکس الکس هو آندرسن

الکس هو اندرسن در این سریال با بازیگرانی همچون تراویس فیلمل، کابریل بیرن، کلایو استندن، گابریل بیرن، جرج بلگدن، کاترین وینیک، دانل لوگ، گوستاو اسکاشگورد، الکساندر اودویگ، لاینس روچ، آلیسا سادرلند، یاسپر پکونن، کوین دورند، جان کوَنا، حسلین گیلسیگ، لوتر بلوتو، پتر فرانتسن، جردن اسمیت، دیوید لیندستروم، مارکو ایلسه، بن رابسن، جاناتان ریس میرز هم بازی بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا