دسته‌بندی نشده

بیوگرافی و عکس های الکسیس بلدل بازیگر آمریکایی

کیمبرلی الکسیز بلدل

کیمبرلی الکسیز بلدل ( Kimberly Alexis Bledel) (متولد ۱۶ سپتامبر ۱۹۸۱) یک بازیگر و مانکن آمریکایی است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش روری گیلمور در مجموعه تلویزیونی دختران گیلمور و لنا کالیگاریس در خواهری از سفر آرزوها و خواهری از سفر آرزوها ۲ شناخته می‌شود.از دیگر فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به تاک ابدی ، پست‌گرد اشاره کرد.

با دلگرم همراه باشید.

Kimberly Alexis Bledel

کیمبرلی الکسیز بلدل بازیگر و مانکن آمریکایی 16 سپتامبر 1981 در هیوستون، تگزاس متولد شد، پدرش مارتین بلدل آرژانتینی و مادرش نانیتی بلدل هستند.عکس الکسیس بازیگر زن آمریکاییدر سن 8 سالگی به درخواست پدر و مادرش در کلاس های تئاتر هیوستون مشغول فعالیت شد، سپس در دبیرستان و در سن 14 سالگی به مدلینگ روی آورد. در بهار سال 2000 از دنیای مدلینگ فاصله گرفت و در کلاس های بازیگری ثبت نام کرد و در همان سال بازی در سریال گیلمور به او پیشنهاد شد.الکسیساو بیشتر به خاطر ایفای نقش روری گیلمور در سریال تلویزیونی دختران گیلمور و لنا کالیگاریس در خواهری از سفر آرزوها و خواهری از سفر آرزوها 2 شناخته می‌شود.

در سال 2014 با وینسنت کارتیسر بازیگر آمریکایی ازدواج کرد، حاصل این ازدواج یک فرزند پسر می باشد.عکس الکسیس بلدلقد او 170 سانتیمتر است.او اسپانیایی زبان بود و زبان انگلیسی را در مدرسه آموخت.یک برادر کوچکتر به نام اریک دیوید بلدل دارد که در سال 1986 متولد شده است.از قهوه متنفر است و این در حالی ست که بازیگر نقش روری گیلمور هر روز قهوه می نوشید، الکسیز در این سریال به جای قهوه از کوکا کولا استفاده می کرد.عکس الکسیس و همسرش وینسنت کارتیسرعکاسی، نویسندگی، خوانندگی و تماشای فیلم با خانواده اش از فعالیت ها و کارهای مورد علاقه ی او هستند. از تماشای مسابقات سوارکاری و مسابقات آزاد رقص لذت می برد.شخصیتی خجالتی دارد و صدای نازک و صورت بیبی فیس از ویژگی های قابل توجه او محسوب می شوند و همین باعث شده که بیشتر بازی در نقش نوجوان ها به او پیشنهاد شود.


Kimberly Alexis Bledel

بیوگرافی و عکس های الکسیس بلدل


Kimberly Alexis Bledel

کیمبرلی الکسیز بلدل

Kimberly Alexis Bledel

Kimberly Alexis Bledel


Kimberly Alexis Bledel

عکس های الکسیز بلدل


Kimberly Alexis Bledel

منبع:ویکی پدیا

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا