دسته‌بندی نشده

بیوگرافی و زندگی خصوصی زهرا مغانی والیبالیست

بیوگرافی زهرا مغانی والیبالیست

زهرا مغانی متولد دی ماه سال ۱۳۸۰ در تهران چشم بر دنیا گشود . زهرا مغانی والیبالیست متولد دهه ۸۰ تیم ملی ایران که تنها ۱۸ سال سن دارد تبدیل به یکی از بهترین والیبالیست های تیم ملی و ایران شده است.

این پدیده والیبال ایران سابقه حضور در تیم های داخلی را دارد و با تلاش و کوششی که انجام داد توانست خیلی زود به پیشرفت برسد و به عنوان اولین لژیونر ایرانی معرفی شود.

ازدواج و همسر زهرا مغانی والیبالیست

خانم زهرا مغانی در حال حاضر مجرد می باشد و ازدواج نکرده است .

تیم های ورزشی زهرا مغانی

زهرا مغانی یکی از جوان ترین و موفق ترین والیبالیست های تیم ملی والیبال بانوان ایران و لیگ برتر او در حال حاضر در تیم پیکان بازی می‌کند.

مغانی در لیگ برتر والیبال زنان ایران با پیراهن شماره ۱۴ پیکان در میدان ظاهر شد و نیم فصل را در این تیم بازی کرد. تیمی که رده چهارم تیم فصل لیگ برتر را به دست آورد.

مغانی چند روز دیگر با بیست سالگی اش خداحافظی می کند و پیوستن او به پورتو احتمالا جشن تولدش را به یاد ماندنی کرده است.

او پیشنهاداتی از سوی باشگاه برسنوی اسلواکی داشت دارد که انتقالش به این تیم موفقیت آمیز نبود

اما با پیشنهاد جدیدی که از سوی باشگاه پورتو پرتغال به زهرا مغانی شد و با توافقات صورت گرفته این لژیونر جوانان ایران راهی کشور پرتغال شده . او در پرتغال با استقبال گرم مسئولان و مربیان تیمش همراه بود.

زهرا مغانی

پوستن پرتو پرتغال

زهرا مغانی با توجه به درخشش در لیگ برتر والیبال ایران نظر کادر فنی تیم پرتو یکی از بهترین تیم های پرتغال را جلب کرده و به این تیم پیوست.

سرمربی تیم پرتو با جذب والیبالیست های جوان سعی در جوانسازی تیم والیبالش را دارد و با جذب زهرا مغانی به هدف نزدیک تر می شود.

مغانی در شرایطی به تیم والیبال پورتو پرتغال پیوسته است که این تیم در نیم‌ فصل اول سوپرلیگ پرتغال قهرمان شد و به پلی‌ آف رفت و در پلی‌ آف نیز تاکنون توانسته است هر دو مسابقه خود را با پیروزی بگذراند! ضمن آنکه تیم والیبال پورتو پرتغال در cev کاپ اروپا نیز حضور دارد؛ تورنمنتی که یک بازیکن ایرانی دیگر نیز در آن حضور دارد و آن‌ فرد کسی نیست جز نگین شیرتری ، لژیونر والیبال زنان در تیم آوس پرتغال.

در انتها لازم به بیان است مغانی توسط میترا شعبانیان، سرمربی سابق تیم ملی والیبال بانوان ایران کشف و پرورش یافت…

زهرا مغانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در رفتن من به تیم پورتو پیش آمد، تصمیم گرفتم در تیم پیکان بازی کنم، چون خانم رشیدی و شعبانیان مربی من بوده‌اند و شرایط من در پیکان راحت‌تر و پاسور یک این تیم بودم. بازی در لیگ خیلی خوب بود و کاملا آماده‌ام.

پاسور تیم والیبال بانوان پیکان درباره بازی در تیم پورتو اظهار داشت: پورتو تیم خیلی خوبی است و حضور در این تیم، تجربه خیلی بزرگی برای من خواهد بود، چون فکر نمی‌کنم این شرایط ‌در این سن برای هر کسی پیش بیاید. من هم تلاش می‌کنم تا جزو بهترین پاسورهای این کشور شوم.

مغانی با اشاره به تجربه اندوزی در لیگ پرتغال افزود: هدف تیم پورتو جوانگرایی است و روی بازیکنان جوان سرمایه‌گذاری می‌کند تا سالیان سال برای آنها بازی کنند. هدف من این است که در این کشور تجربه بزرگی کسب کنم تا هم به آن تیم و هم کشور خودم کمک کنم.

وی همچنین درباره گزینه خارجی هدایت تیم ملی خاطرنشان کرد: حضور مربی ایتالیایی در ایران می‌تواند خیلی تاثیرگذار باشد، چون تیم ملی در حال پیشرفت بود و به کسی که تحول بزرگی ایجاد کند نیاز داشت. لذا به نظر من حضور این مربی خارجی قرار است اتفاقات خیلی خوبی را رقم بزند.

مغانی در پایان به توانایی ملی پوشان اشاره کرد و یادآور شد: من به دلیل سن کمی که دارم به تجربه نیاز دارم اما بازیکنان ما توانایی خیلی بالایی دارند. به نظر من بازیکنان ما هیچ چیزی کمتر از بازیکنان خارجی ندارند و کافی است باور داشته باشند و تلاش کنند تا نتیجه خوبی کسب کنند

زهرا مغانی قد بیوگرافی زهرا مغانی والیبالیست زهرا مغانی اینستا زهرا مغانی ویکی پدیا

بازی در تیم های اروپایی و لژیونری

زهرا مغانی چهارمین بازیکن ایرانی شاغل در لیگ پرتغال است. پیش‌تر: نگین شیرتری در آوِش و مهتاب رحمانی و مونا دریس محمودی در بوآویشتا لژیونر شده بودند . ۳۱ تیر ۱۴۰۰ خبری مخابره شد که حاکی از پیوستن مغانی به تیم بروسنو (VK Pirane Brusno) در لیگ برتر اسلواکی بود با این حال این انتقال لغو شد و او تا نیم‌فصل لیگ برتر ایران در پیکان ماند.

پیش از این بردیا سعادت با انتقال در ۱۸ سالگی به تیم نیش صربستان جوان‌ترین لژیونر تاریخ ایران در بخش والیبال مردان بود و مغانی هم با انتقال به لیگ اسلواکی صاحب این رکورد در بخش بانوان شد.

خانواده زهرا مغانلو بازیکن والیبال - زهرا مغانلو والیبالیست - صفحه اینستاگرام زهرا مغانلو - عکس های زهرا مغانو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا