دسته‌بندی نشده

بیوگرافی نانسی گریس

نانسی گریس کیست؟

نانسی گریس، متولد 1958 در مکون، جورجیا است، که در سال 1979، زمانی که نامزدش، کیت گریفین با شلیک گلوگه به قتل رسید تصمیم داشت که استاد زبان انگلیسی شود. در نتیجه این رویداد، گریس زندگی علمی خود در زمینه قضاوت جنایی را آغاز کرد. گریس پس از اخذ مدرک تحصیلی در قانون اساسی و قانون کیفری از دانشگاه نیویورک، توانست به دفتر دادستان منطقه Fulton در آتلانتا، جایی که او به عنوان دادستان ویژه خدمت کرده بود، راه پیدا کند. با توجه به رویکرد سختگیری در برابر زندانیان او، کانال تلوریونی دادگاه او را استخدام کرد تا یک نمایش محاکمه زنده، Closing Arguments را اجرا کند. نانسی گریس به عنوان یکی از تحلیل گران حقوق بنیادین تلویزیونی، او به عنوان بهترین نمایشگر تلویزیونی Headline News، برگزیده شد. در سال 2016 او از وظایف خود در تلویزیون در شبکه HLN کناره گیری کرد.

زندگی نامه نانسی گریس

Nancy Grace

نمایش جدید، پادکست

هنگامی که گریس در سال2016، HLN را ترک کرد، لحظه ای را هم از دست نداد. او در پشت صحنه تلوزیون فعالیت زیادی داشت، خود را در برنامه جنایی رادیویی خود، Sirius XM غرق کرد ، وبسایت crimeonline.com را راه اندازی کرد و سری کتاب های هیلی دین را منتشر کرده است.

او در سال 2017 طی مصاحبه ای اعتراف کرد که از تغییراتی که کار در رادیو به زندگی اش بخشیده بسیار خوشحال است و گفت “به نظرم گزارشگران و مهمانان در رادیو راحت تر حرف دل خود را می زنند”. در تلوزیون بسیاری از مردم نگران آرایش و موها و اینکه آیا درست روی صندلی نشسته اند یا خیر هستند. در صورتی که در رادیو اینگونه نیست و من حس می کنم مردم خیلی صادق هستند”

با این حال، گریس تلویزیون را به طور کامل رها نکرده است. گریس از تاریخ 29 مارس 2018 با تحلیلگر قانونی Dan Abrams برای یک برنامه نمایش جرم و جنایت به نام Grace vs Abrams در شبکه A + E همکاری می کند که در آن این دو فرد دو پرونده های جنجالی و قانونی را مورد بحث قرار می دهند.

نانسی گریس
نانسی گریس

دارایی خالص

بر طبق منابع مختلف، دارایی خالص نانسی گریس بین 18 تا 28 تخمین زده شده میلیون دلار است.

حرفه ی تلویزیون

شهرت گریس برای پرونده های قابل توجه برنامه تلوزیونی اوست. مدیران این برنامه او را برای اجرای برنامه “بحث نزدیک” که یک برنامه دادگاهی هر روزه بود استخدام کردند.
در سال 2005، نانسی گریس مجری پخش تلوزیونی یک برنامه تجزیه و تحلیل قانونی ، به نام نانسی گریس در سرفصل خبرهای CNN (در حال حاضر Headline News network یا HLN) بود. او تا سال 2007 کار دادگاه تلویزیونی (بدون جانی کوکران) و تا سال 2011 با سویفت جاستیس به کار خود ادامه داد. تا آن زمان، برنامه نانسی گریس رونق داشت و اجرایش از شهرت و محبوبیت فراوان برخوردار بود، عمدتا به دلیل رک گویی و بحث و گفتگو در موارد بحث برانگیز موضوعات روز، مانند آدم ربایی الیزابت اسمارت، پرونده تجاوز گروهی دانشگاه دوک لاکروزو پرونده کایلی آنتونی و… .

در هرکدام از این پروندها و پرونده های دیگر، گریس به شدت اجازه می دهد که نظراتش شناخته شود که این مسئله اغلب باعث عکس العمل سیاسی، و افزایش تماشاگران برنامه اش میشد. او در نمایش های دیگری، از جمله نمایش اپرا وینفری، چشم انداز، آمریكا صبح بخیر و لری كینگ حضور داشته است. او همچنین در برنامه رقص با ستاره ها کمی قبل از مرحله نیمه نهایی آن رقصید.

نانسی گریس چندین جایزه زنان آمریکایی در رادیو و تلویزیون را دریافت کرد و همچنین جایزه افتخاری بهترین فرد سازمان/ و بهترین مجری برنامه را از آن خود کرده است. نانسی گریس همچنین برای تلاش و حمایت از حقوق قربانیان به طور گسترده ای شناخته شده است.

اوایل زندگی

نانسی گریس در 23 اکتبر 1958 در مکون، جورجیا متولد شد. در سن 19 سالگی، او به دنبال ورود به دنیای دانشگاه به عنوان استاد زبان انگلیسی بود، اما دست سرنوشت زندگیش را تغییر داد، نامزدش کیت گریفین به ضرب گلوله کشته شد. پس از آن، گریس برنامه های آکادمیک خود را کنار گذاشت و نظرش به سمت عدالت کیفری تغییر یافت. او برای کسب مدرک کارشناسی و دکترای حقوق از دانشگاه مرسر و یک دوره پیشرفته حقوق از دانشکده حقوق به نیویورک رفت.
وی پس از اتمام دانشگاه در نیویورک وقبل از ورود به دادگاه دردفتر دادستان منطقه ای فالتون (آتلانتا)، که در آن بیش از ده سال به عنوان دادستان ویژه ای خدمت کرد، در کالج قانون دانشگاه دولتی جوریا تدریس می کرد. همانطور که پیش بینی می شود،پرونده های او اغلب شامل قتل، تجاوز جنسی و کودک آزاری می شوند و گریس در هیچ کدام شکست نخورد.

نانسی گریس
نانسی گریس

زندگی شخصی نانسی گریس

نانسی گریس در سال 2007، با دیوید لینچ، سرمایه گذار در آتلانتا، ازدواج کرد و در همان سال دوقلوهای او لوسی و جان متولد شدند.


امیدوارم از این مطلب لذت برده و با زندگی نانسی گریس آشنا شده باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا