دسته‌بندی نشده

بیوگرافی سردار مهدی مهدوی نژاد و علت درگذشت

داستان زندگی و بیوگرافی سردار مهدی مهدوی نژاد

سردار مهدوی نژاد از اهالی سرخه بود و بیش از ۱۰۰ ماه فرماندهی در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و فرماندهی در تیپ قائم آل محمد (عج) استان سمنان ، تیپ الغدیر استان یزد ، لشکر ۱۶ قدس گیلان ، لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) و سپاه استان قم و مسئولیت جانشینی معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کارنامه خدمات خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت.

مهدی مهدوی در سمت سرپرست جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه خدمت می‌کرد. او یکی از فرماندهان و پیشتازان دوران دفاع مقدس بود

سرئار مهدوی به عنوان یادگار جراحات شیمیایی زیادی در بدنش داشت و بارها در میادین جنگ و بعد از آن با فداکاری ها و حماسه آفرینی های بی نظیرش جانفشانی کرده بود

سردار مهدی مهدوی بیش از ۱۰۰ ماه سابقه حضور در مناطق جنگی و حضور در میادین جنگ را دارد.

درگذشت سردار مهدوی نژاد از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس

سوابق سردار مهدی مهدوی نژاد

سردار مهدی مهدوی فداکاریها و حماسه آفرینی های فراوانی را در جبهه‌های جنگ دارد.

او بیش از ۱۰۰ ماه به عنوان یک فرمانده و فرد موثر در مناطق عملیاتی جبهه حضور داشته و به عنوان فرمانده در تیپ قائم آل محمد استان سمنان ، تیپ الغدیر استان یزد ، لشکر ۱۶ قدس گیلان ، لشگر ۱۷ علی بن ابیطالب و سپاه استان قم خدمت کرده است.

او همچنین مدت زیادی را در جایگاه جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت کرده و با وجود جراحات ناشی از عملیاتهای شیمیایی جنگ همچنان وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌داد.

علت درگذشت سردار مهدی مهدوی نژاد

سردار مهدی مهدوی که یک جانباز شیمیایی جنگ بود سرانجام به دلیل عوارض ناشی از جراحات شیمیایی که در بدنش وجود داشت دار فانی را وداع گفت.

او در سالهای پایانی عمر به عنوان جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه خدمت می‌کرد و سرانجام به دلیل جراحات وارد تاب نیاورده و آسمانی شد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران درگذشت این رشید را رهبر معظم انقلاب و خانواده معظم ایران و همه مردم شهیدپرور استان قم تسلیت عرض کرد.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مهدی مهدوی در زادگاهش برگزار خواهد شد و زمان آن متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

separator line

بیوگرافی حبیب الله والی نژاد و زندگی حرفه ای او

بیوگرافی الهام چرخنده از محجبه شدن تا ازدواج ها و فرزندانش

بیوگرافی محمدرضا سلیمانی پسر شهید قاسم سلیمانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا