دسته‌بندی نشده

بیوگرافی توماس رت

توماس رت کیست؟

توماس رت (با نام کامل توماس رت اکینز جر، متولد 30 ژانویه 1990) خواننده و ترانه سرا مشهور که آلبوم سوم او به نام تغییرات زندگی در سال 2017 رتبه 1 را در تمام ژانرهای موسیقی به خود اختصاص داد. همچنین در سال 2017 توماس رت و همسرش لوران آکینز دو دختر را یکی از طریق به فرزند خواندگی گرفتن و یکی به شکل بارداری طبیعی به خانواده خود افزودند. در سال 2017 توماس رت به عنوان خواننده مرد سال برای جایزه آکادمی موسیقی نام گرفت و او به عنوان داور در برنامه خانم امریکا خدمت کرد. او پسر رت آکینز ، خواننده و ترانه سرا، است.

زندگی نامه توماس رت

Thomas Rhett

آهنگ های برجسته

توماس رت، که قبل از خوانندگی به ترانه سرایی مشغول بود، امتیاز ترانه هایش را به بسیاری از آهنگ هایی که منتشر کرد، داد. از جمله “با من ازدواج کن” ، “مرگ مرد شاد” و “فراموش نشدنی”.

“با من ازدواج کن”

این آهنگ از احساس عجیب او در مورد این که اگر در مورد احساسش با همسرش چیزی نگفته بود و در آخر شاهد ازدواج او با مردی دیگر بود چه حسی داشت، الهام گرفته شده بود. در سال 2018 ، این دهمین آهنگ او به رتبه ی یک در نمودار فروش در کشور تبدیل شد.

“تو را خواستن “

“تو راخواستن” اولین آهنگ منتشر شده از آلبوم تغییرات زندگی توماس رت بود. قبل از انتشار او به GQ گفت: من قطعا در جهت موسیقی پاپ حرکت می کنم اما در پایان روز هیچ تغییری در صدایی که خدا به من داده است ، اتفاق نمی افتد. این صدا موهبتی خدادادی است.

“مرگ مرد شاد”

توماس رت گفته است که همسرش لورن الهام بخش آهنگ مرگ مرد خوشحال ، از آلبوم دومش به نام ژولیده 2015 است . او به مجله People گفت: من واقعا یک روز از خواب بیدار شدم و حس کردم هنوز هم باید یک آهنگ در مورد او بنویسم. لورن همچنین با رت در موزیک ویدئو این آهنگ با بیش از 100 میلیون بازدید در یوتیوب درخشید.
این آهنگ برای 17 هفته در صدر جدول آهنگ ها باقی ماند. “نیلی” هنرمند سبک هیپ هاپ به قدری این کار را دوست داشت که ورژن کاور برای آن ساخت.

فراموش نشدنی

این تک آهنگ، که رتبه 1 در Billboard Country Airplay را در 2017 به خود اختصاص داد، در مورد یادآوری مردی است که در شبی با همسر خود ملاقات می کند. با این حال این آهنگ رابطه مستقیمی با روابط شخصی توماس رت ندارد، او این مطلب را با این لحن بیان می کند. این داستان واقعا به زندگی شخصی من و لورن ارتباطی ندارد.

توماس رت
توماس رت

آلبوم های توماس رت

اولین آلبوم توماس رت “مثل این می رود” 2013 بود که رتبه 6 از 200 آهنگ هم سبک را به دست آورد. آلبوم ژولیده 2015 ادامه موفقیت با 4 آهنگ رده یک بود.

تغییرات زندگی

آلبوم سوم توماس رت به نام تغییرات زندگی در سال 2017 از رویدادهای زندگی خودش الهام گرفته بود.

توماس رت کی متولد شد؟

توماس رت در تاریخ 30 مارس 1990 در والدستا ایالت جورجیا متولد شد.

همسر و خانواده

در12 اکتبر 2012 توماس رت با لورن گرگوری ( اکنون لورن آکینز) ازدواج کرد. ان دو گذشته مشترک طولانی باهم دارند، همدیگر را در مهد کودک دیدند، در یک کلیسا شرکت میکردند، و در دبیرستان مدت کمی با هم رابطه داشتند.
رت و لورن در دانشگاه با افراد دیگری ازدواج کردند. اما آن رابطه ها وقت که آن دو هم را در سال 2011 در جشن فارغ التحصیلی دیدند از هم پاشید. رت با حمایت پدر لورن احساساتش را بیان کرد و در دسامبر 2011 با هم در رابطه قرار گرفتند.

پدر شدن

در سال 2016 لورن به سازمان غیر دولتی با 147 میلیون یتیم در سفری به اوگاندا، پیوست، در آنجا او دختر یتیمی را دید. در آن زمان تلاش های زوج برای بچه دار شدن ناموفق بود و پس از این که رت عکس دختر یتیم را دید، پیشنهاد داد که سرپرستس این دختر را بپذیرند.

فرآیند پیچیده به سرپرستی گرفتن در حال انجام بود که لورن متوجه شد باردار است. آنها توانستند که در ماه می سال 2017 “ولا گری” 18 ماهه را به فرزندخواندگی بگیرند و پس از آن دومین دخترشان در 12 اگوست آدا جیمز متولد شد.
علاوه بر 147 مییلیون یتیم ، توماس رت درگیر کمک به گروهی در امریکا که با گرسنگی مواجه هستند می باشد. او قصد دارد که به کودکان خود در مورد کمک به دیگران آموزش دهد.

توماس رت
توماس رت

والدین

پدر توماس رت، رت اکینز، خواننده و ترانه سرای مشهور است

رت و پدرش با هم چند آهنگ نوشته اند و “ستاره نمایش”آنها شماره 1 را سال 2017 بدست آورد. اکینس همچنین یکی از نویسندگان (its like this) هست که در سال 2013 اولین آهنگ شماره 1 رت شد. شرایط شغلی پدرش منجر به جدایی وایلدینش زمانی که او 9 ساله بود, شد. رت همان ابتدا به مادرش قول داد که راه پدرش را ادامه ندهد. با این حال، هنگامی که رت متوجه شد شغل موسیقی اوست، مادرش از او حمایت کرد.

حرفه موسیقی

توماس رت زمانی که قرداد رکورد خودش را امضا کرد, 21 ساله بود. او از تلاش برای آوردن عناصر مختلف به موسیقی خود، از جمله دریافت الهام از Bee Gees و “Stayin Alive” برای تک آهنگ 2014 “Make Me Wanna” نمیترسد. اگرچه موسیقی همیشه برای رت مهم بوده است، در یک مصاحبه در سال 2011، که از او منتشر شد گفت: “چیزی که امروز هستم از جانب خداوند است, زیرا در 17 سال اول زندگیم هیچوقت فکر نمیکردم که موسیقی را حرفه ای کار کنم”

جوایز توماس رت

توماس رت به عنوان خواننده مرد سال در جوایز آکادمی کشور موسیقی در سال 2017 برنده شد. او در سال 2018 نامزد شد، اما پیروز نشد.

“مرگ یک مرد شاد”، اولین جایزه آکادمی کانتری موزیک را برای رت به ارمغان آورد زمانی که آن را Song of the Year نامگذاری کرد و اولین جایزه انجمن موسیقی کانتری را برای یک سال نامگذاری کرد؛ او همچنین برای جایزه گرامی نامزد شد. تحولات زندگی او نامزدی برای آلبوم سال در جایزه آکادمی موسیقی کانتری و بهترین آلبوم کانتری در جایزه گرامی بود.

ترانه سرایی

پیش از قرارداد رکوردش، رت یک کار ترانه سرایی را شروع کرد. علاوه بر نوشتن بسیاری از آهنگ های خودش، برای نوازندگانی مانند جیسون آلدین (“من آماده نیستم”)، جورجیا فلوریدا (“دور گرد”) و اسکات مک کری (“شمارتو رو دستم بنویس “) , نوشت.

درآمد توماس رت

هنگامی که مجله فوربز, رت را در لیست 30 – موسیقی 2018 خود قرار داد، مشخص شد که او از این طریق به درآمد 250 هزار دلار رسیده است.

توماس رت
توماس رت

تحصیلات

توماس رت مطمئن نبود که چه شغلی را میخواهد دنبال کند در حالی که در دانشگاه لیس کامب نشویل شرکت کرد; او قبلا, تجارت خوانده است.

مد

توماس رت، یک طرفدار مد، کفش و کفش های کتانی،یکبار در GQ پذیرفته شد، “من دوست دارم اولین هنرمند کانتری با قرارداد آدیداس باشم.”او شروع به اشتراک گذاشتن برخی از سبک های مورد علاقه خود کرد و یک فروشگاه پاپ آپ را در پاییز سال 2017 تاسیس کرد .


امیدوارم از این مطلب لذت برده و با زندگی توماس رت آشنا شده باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا