دسته‌بندی نشده

بیوگرافی اشکان خدابنده معروف به اشوان + ویدیو و عکس

بیوگرافی اشوان (اشکان خدابنده) و همسرش

نام: اشکان
نام خانوادگی: خدابنده
لقب: آشوان (ashvan)
متولد: 3 مهر 1369 در تهران
تحصیلات: مهندسی عمران دانشگاه آزاد تهران

بیوگرافی و زندگی خصوصی آشوان خواننده سبک پاپ

آشوان از آن دست خواننده هایی اسـت کـه با نخستین کارهای خود بـه سرعت مشهور و محبوب شده اسـت. او خواننده سبک پاپ و همچنین نوازنده نیز می‌باشد. صفحه اینستاگرام آشوان بیشتر از نیم میلیون فالوور دارد کـه این رقم وی را در میان خواننده های محبوب در رده خودش قرار می‌دهد. در ادامه بیوگرافی وی را مرور میکنیم.

اشکان خدا بنده ملقب بـه اشوان ۳ مهرماه ۱۳۶۹ در تهران اسـت. در رشته مهندسی عمران در دانشگاه آزاد تهران درس خوانده اسـت. مادر اشوان طالقانی و پدرش اصالتا از دامغان اسـت. وی برادری با نام اروان دارد و خانواده آنها یک خانواده 4 نفری است.

آشوان پدر و مادر خود را رفیق و حامی خود معرفی میکند. همچنین از دایی اش فریدون محرابی کـه در رادیو کار می کند بعنوان یکی از حامیانش برای ورود بـه عرصه‌ی موسیقی یاد میکند. از خودروی بنز آشوان مشخص است که وضع مالی خوبی دارد.

همسر و ازدواج آشوان

اشکان خدابنده مشهور بـه اشوان با این که ظاهرا اوضاع مالی خوبی دارد اما هنوز ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد است.

تیپ خفن اشوان

شروع فعالیت هنری آشوان

اشوان از سن ده سالگی شروع بـه آموزش و نواختن گیتار کرد. سپس از سن ۱۵ سالگی اقدام بـه یادگیری گیتار الکتریک کرد و بـه دنبال آن نواختن پیانو و آهنگسازی و نوشتن شعر را شروع کرد. اشوان مدتی درکنار بهیاد کریمی کلاس‌های سلفژ (یا سرایش، در موسیقی، تکنیکی آموزشی برای آموزش نواک و آوازخوانی است) را گذراند.

فعالیت‌ ها و شهرت آشوان

اشوان در ابتدا با ارائه تک ترانه‌هایش مانند “بهت مریضم”، “شمع‌ها رو روشن کن”، “مـن آدم رویای تـو نیستم”، “چرا گریه کردم” و بـه خصوص موزیک “تنها شدم” خود را محبوب کرد و طرفدارانی رابه سمت خود جذب کرد. نخستین آلبوم اشوان، بهت مریضم نام دارد که علی رغم اینکه اعلام شده بود زمستان ۱۳۹۵ منتشر خواهد شد هنوز وارد بازار موسیقی نشده است.

اولین کنسرت اشوان (اشکان خدابنده)

اشوان در ۲۴ شهریور سال ۱۳۹۵ در سالن برج میلاد تهران نخستین کنسرت خود را اجرا کرد. در واقع قبل از اینکه آلبوم رسمی اش منتشر شود در ایران کنسرت داشته است. او تلاش می کرد که بعد از انتشار آلبومش کنسرت بگذارد ولی قبل از انتشار البوم کنسرت گذاشت و با استقبال روبرو شد.

آشوان فکر می کرد که در کنسرتش مردم با 5 یا 6 اهنگ او ارتباط برقرار کنند ولی در کنسرت به دلیل استقبال زیاد مردم غافلگیر شد و بلیط‌های کنسرتش در کمتر از ۲۴ ساعت بـه فروش رفت. پس از استقبال شدید از کنسرت ۲۴ شهریور، این اجرا در ۲۷ شهریور در دو سانس دیگر هم تکرار شد. پس از آن، کنسرت‌های متعددی را در شهر‌های مختلف برگزار کرد کـه با استقبال پر شور مردم روبه‌رو شد.

موفقیت و سبک غربی آشوان

آشوان موفقیت و نقطه‌ی قوت کار خود را در ارائه‌ی شعر و ملودی عام پسند و در سبک غربی، همراه با سلیقه خود می داند.

ماشین بنز اشوان

خواننده مورد علاقه اشوان

آشوان می گوید کـه از میان خوانندگان مجاز داخلی بـه کاوه یغمایی علاقه بیشتری دارد و سبک کار او را می پسندد. آشوان در مورد حامد همایون دیگر خواننده نو ظهور می گوید : سلیقه من نیست و از لحاظ موسیقیایی چیزی نداره که بتوانم در موردش بحث کنم و ایشان را خواننده نمی دانم !

دوستی اشوان و علی طباطبایی

اشوان از طریق یک دوست مشترک با علی طباطبایی آشنا شد و با او با رابطه‌ی خوبی داشت و قرار بود کـه علی طباطبایی برگزارکننده‌ی نخستین کنسرت او باشد، ولی متاسفانه علی طباطبایی درسال ۱۳۹۴ سکته کرد و دار فانی را وداع گفت.

پشت صحنه موزیک ویدیوی شیدا از اشوان

آشوان با انتشار این ویدیو در اینستاگرام خود نوشت:

خداروشکر میکنم که “شیدا” مورد توجهتون قرار گرفت و بعد گذشت حدود دو ماه با ابراز محبت هاتون احساس میکنم به دل همگى نشسته …

اینم یک دقیقه از پشت صحنه ى ویدیو ى شیدا. .

ممنونم از آرش کوچولو که با بازیش حال خوبى رو به این ویدئو اضافه کرد….

دمِ همه ى کسایى که همدل بودن و کمک کردن گرم…

موزیک ویدیوی شیدا از اشوان


اینستاگرام اشوان (اشکان خدابنده)

آشوان در صفحه مجازی‌اش به معرفی قطعات جدید خود و انتشار عکس‌هایش می‌پردازد. صفحه اینستاگرام آشوان بیش از نیم میلیون فالوور دارد کـه این رقم وی را در میان هنرمندان محبوب در رده خودش قرار می‌دهد.

ashvan_official

بیوگرافی اشوان

لیست آهنگ‌ های آشوان (اشکان خدابنده)

  1. دارم عاشق میشم
  2. تولد
  3. منو دریاب
  4. دوباره تـو
  5. مـن آدم رویای تـو نیستم
  6. شمع‌ ها رو روشن کن
  7. چـه خوبه حالم
  8. حواست نیست
  9. بعد مـن
  10. وای قلبم
  11. قرار
  12. هنوزم میشه
  13. تنها شدم
  14. قلبم جونم
  15. چرا گریه کردم
  16. بهت مریضم

عکس های جدید آشوان (اشکان خدابنده)

زندگی خصوصی اشوان / اشکان خدابنده

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ کشورمان + فیلم

نگین پارسا : بیوگرافی خواننده و نوازنده جوان گیتار الکترونیک

بیوگرافی چیناره ملیک زاده به همراه عکس شخصی او

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا