دسته‌بندی نشده

ارزش سهام مایکروسافت تاریخی شد

شرکت مایکروسافت در بخش های مختلفی فعالیت می کند و تاکنون توانسته عملکرد قابل توجهی از خود نشان دهد. این کمپانی به تولید دستگاه های دیجیتال، دستگاه‌های بازی و برنامه های نرم افزاری می پردازد.

در گزارش تازه انتشاریافته، اعلام شد سهام مایکروسافت به بالاترین میزان ارزش خود در طول تاریخ این کمپانی رسیده است. در حال حاضر ردموندی ها سهام آنها افزایش 2.2 درصدی پیدا کرده و هر سهم این شرکت ارزشی 104 دلاری دارد.

چنین افزایشی پیش از اعلام آمار مالی اخیر شرکت مایکروسافت انجام گرفته و به نظر می رسد این کمپانی توانسته در بخش دستگاه های بازی با برگزاری قابل توجه کنفرانس E3 2018 ارزش خود را بیش از همیشه نماید. تاکنون مایکروسافت ارزش سهم آن به حجم نرسیده و پیش بینی می شود همچنان افزایش ادامه دار باشد. بعید به نظر می رسد ردموندی ها از ارزشمندی سهام فاصله گیرند زیرا تاکنون عملکرد خوبی از خود نشان دادند.

این افزایش قیمت سهام درست یک هفته پیش از انتشار گزارش مالی آتی کمپانی مایکروسافت در تاریخ 19 جولای اتفاق افتاد. تحلیلگرن انتظار دارند که ردموندی‌ها به سود قابل توجهی دست یابند و در این دوره سود هر سهم افزایش ۹ درصدی داشته باشد.

هنگامی که شرکت ردموندی طی کنفرانس E3 2018 توانست نمایش خیره کننده ای از خود نشان دهد بسیاری به عملکرد این شرکت خوش بین بوده و آن را کمپانی موفقی در بخش بازیسازی و سرگرمی دانستند. به نظر می رسد این کنفرانس نقش موثری در افزایش ارزش سهام شرکت ردموندی داشته و اگر همین موفقیت ادامه دار باشد باید انتظار افزایش ارزش سهام را داشت که در میان رقبا می تواند

مایکروسافت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری در جهان است که علاوه بر بازار سیستم عامل و نرم‌افزارهای اداری در زمینه‌های دیگری نظیر سرویس‌های ابری، سرگرمی‌های خانگی، تولید سخت‌افزار کامپیوتر و غیره فعالیت می‌کند.

انتظار می رود مایکروسافت همچنان به موفقیت خود ادامه دهد و با سهام باارزشتری رو به رو شود. مشخص نیست در آینده چه محصولاتی توسط این شرکت ردموندی معرفی می شود و باید منتظر ماند تا مشخص شود این کمپانی مطرح فناوری با محصولات موردتوجه خود به ارزش سهامی می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا