دسته‌بندی نشده

به چه صورت میتوان ویزایی همراه تحصیلی فرزند دریافت کرد؟

دریافت ویزایی تحصیلی فرزند :والدین اغلب این نگرانی را دارند که فرزندشان در کدام کالج یا دانشگاه تحصیل می کند و محل اسکان چه شرایطی داشته و یا خورد و خوراک فرزندشان به چه نحوی خواهد بود .

همه این نگرانی ها باعث شده است تا والدینی که شرایط همراهی فرزندان خود حین تحصیل را دارند به فکر ویزای همراه تحصیلی فرزندان افتاده تا از این روش مهاجرتی در کنار فرزند خود باشند.

از طرف مقابل نیز این دیدگاه در فزندان وجود داشته (مخصوصا افراد زیر 18 سال) که در حین تحصیل مایلند والدین در کنار آن ها باشند.

چگونه میتوان ویزای همراه تحصیلی گرفت

آیا ویزای همراه تحصیلی فرزند 100% است

والدینی که فرزند زیر 18 سال دارند از شانس بالایی جهت اخد ویزای همراه تحصیلی فرزندان برخوردار هستند مانند کشور کانادا که یک ویزای بلند مدت به والدین اعطا می کند .

اما این نکته مهم را باید بدانید که اخذ ویزای همراه تحصیلی فرزندان تضمین 100% نداشته و ممکن است در برخی از موارد و به هر علتی به والدین همراه تحصیلی فرزندان داده نشده و فقط به فرزند ویزای تحصیلی اعطا شود.

در این صورت اگر قصد انصراف داشته باشید کلیه هزینه هایی که برای کالج یا دانشگاه کرده اید ممکن است عودت داده نشود بنابرین می توان گفت، روش ویزای همراه تحصیلی فرزندان همراه با ریسک است.

معمولا می توان گفت اگر افسر مهاجرت بخواهد با درخواست ویزای تحصیلی فرزند موافقت کند ،همزمان با درخواست ویزای همراه تحصیلی فرزندان نیز موافقت کرده و یا با هر دو درخواست مخالفت می کند.

چگونه میتوان ویزای همراه تحصیلی گرفت

انواع ویزای همراه تحصیلی


1.ویزای همراه تحصیلی دانش آموزی :

در این قسمت برای درک بهتر ویزای همراه تحصیلی دانش آموزی کشور کانادا را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا بهتر بتوانید در این خصوص تصمیم گیری نمایید.

امکان تحصیل در کانادا در مقاطع ابتدایی ،دبیرستان و پیش دانشگاهی فراهم بوده و دانش آموز می تواند در این مقاطع ادامه تحصیل دهد البته لازم به ذکر است مدت زمان تحصیل در استان کبک با سایر استان ها متفاوت بوده و مدت زمان ابتدایی و دبیرستان 11 سال است و همچنین دانش آموزان قبل از ورود به دانشگاه باید در یک دوره 2 ساله پیش دانشگاهی شرکت کنند در حالی که در سایر استان ها مدت زمان تحصیل دوران مدرسه 12 سال بوده و دانش آموزان پس از سپری کردن این دوره می توانند مستقیما به دانشگاه وارد شوند.

2. ویزای همراه تحصیلی دانشجویی:

دانشجویان زیادی مایلند که در حین تحصیل والدین در کنار آن ها باشد تا کانون گرم خانواده خفظ شود. هرساله تعداد بسیار زیادی دانشجوی جهت ادامه تحصیل خود در دانشگاه های معتبر دنیا اقدام به اخذ ویزای دانشجویی می کنند .

سیاست‌های مهاجر پذیری برخی از کشورها به گونه ای است که فرایند اخذ ویزای همراه تحصیلی را تسهیل کرده تا نگرانی های دوری از خانواده برطرف شده و میزان دانشجویان ورودی بیشتر شود.باید به این نکته دقت داشته باشید که قوانین ویزای همراه تحصیلی در کشور های مختلف متفاوت بوده و با توجه به کشور مقصد و شرایط خود اقدام به دریافت پذیرش تحصیلی کنید.

ویزای همراه دانشجویی ابعاد و قوانین خاص خود را دارد که بررسی آن در این مقاله نمی گنجد .باید گفت روش ویزای همراه تحصیلی فرزندان قواعد و اصول زیادی داشته و قوانین کشورهای مختلف به طور دائم در حال تغییر و بروز رسانی است.

چگونه میتوان ویزای همراه تحصیلی گرفت

بیشتر بخوانید :

چگونه میتوان ویزای کاری به آذربایجان گرفت ؟

قوانین جدید برای اخذ ویزا بیومتریک کانادا ۳۱ جولای ۲۰۱۸

کاربر گرامی چنانچه این مطلب برای شما مفید بوده لایک کنید ، یا راهکاری دیگری دارید با دیگر کاربران مجله دلگرم به اشتراک بگذارید.

تهیه و گردآوری مجله دلگرم

جهان باورصاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا