دسته‌بندی نشده

بهترین چوب های رایج برای ساخت میز و صندلی نهارخوری کدامند ؟

انواع چوب در ساخت میز و صندلی نهارخوری

درختان چوب سخت به عنوان درختان برگریز در نظر گرفته می شوند ، به این معنی که آنها با تغییر فصول برگ خود را از دست می دهند. درختان سوزنی برگ معمولاً دارای برگهای سوزنی هستند و تمایل دارند برگهای خود را در طول سال حفظ کنند. بیشتر درختان سوزنی برگ درختان همیشه سبز یا بوته ای هستند.

درختان سوزنی برگ درخت نرم محسوب می شوند و به طور معمول در ساخت و سازهای عمومی ، برای جعبه و کاغذ ، تخته سه لا و روکش استفاده می شوند. با این وجود درختان چوب سخت دارای درخت قلب یا میانه متراکم هستند و طبیعت آنها کمتر نفوذ پذیر و سخت است.

در غرب میانه ، گونه های چوب سخت وجود دارد اما محدود نمی شود. توسکا ، راش آمریکایی ، خاکستر ، آسپن ، باسوود ، افرا قهوه ای ، توس ، گیلاس ، نارون ، افرا سخت ، گیاه خارک ، بلوط قرمز ، افرا نرم ، گردو ، بلوط سفید ، کاج سفید ، صنوبر زرد. این گونه های مختلف چوب سخت در بسیاری از موارد از جمله کف سازی ، آلات موسیقی ، کابینت ، آسیاب و مبلمان ظریف استفاده می شود.

چوب در ساخت میز

پس از برداشت و تبدیل چوب به درختان ، محصولات مورد بازرسی ، درجه بندی و مرتب سازی قرار می گیرند و تعیین می کنند که چوب می تواند و چه چیزی باید تولید شود. ، چوب های سخت مورد استفاده برای ایجاد میز و صندلی های غذاخوری در بالاترین سطح درجه بندی شده اند و شامل افرا قهوه ای ، گیلاس ، نارون ، سخت افرا ، گردو آمریکایی ، بلوط قرمز ، گردو و بلوط سفید.
بهترین نوع چوب میز و صندلی افرا به دلیل استحکام و دوام بالا ، در مقایسه با سایر چوب های جنگلی هزینه بیشتری دارد. از نظر رنگ طبیعی زیباست و از نظر بافت و شکل صاف است.

بهترین چوب در ساخت میز و صندلی نهارخوری : گیلاس،نارون،گردوی آمریکایی،افرا

چوب گیلاس

گیلاس ، که گیلاس سیاه نیز نامیده می شود ، در سراسر نیمه شرقی ایالات متحده یافت می شود. از نظر رنگ می تواند بسیار متفاوت باشد اما ظاهری کاملاً یکنواخت دارد. همچنین می توان آن را در سایه های روشن و تیره رنگ آمیزی کرد ، اما به دلیل تنوع زیبا که دارد اغلب رنگ آن طبیعی است. این چوب نسبتاً سخت و مقاوم است و پس از فرایند خشک شدن از لحاظ ابعادی بسیار پایدار است. گیلاس یک انتخاب عالی برای سبک های میز و صندلی غذاخوری کلاسیک و آراسته تر است و با سطح براقیت (درخشش) غنی به نظر می رسد.

چوب نارون

نارون ، که به آن نارون آمریکایی یا نارون خاکستری نیز گفته می شود ، در جنگل های چوب سخت در سراسر شرق ایالات متحده یافت می شود. نارون از نظر مقاومت و دوام نسبتاً سنگین و سخت است. این به خاطر الگوی دانه بندی منحصر به فرد خود شناخته می شود ، که اغلب با ظاهر “راه راه” غیر معمول و منحصر به فرد خود از گورخر یا ببر تقلید می کند. از نارون می توان برای میزها و صندلی های ناهار خوری در تعدادی از تنظیمات از سنتی تر تا معاصر یا مدرن استفاده کرد.

چوب افرا

افرا، در درجه اول در دریاچه های بزرگ و مناطق میانه آتلانتیک یافت می شود. افرا به دلیل استحکام و دوام بالا ، در مقایسه با سایر چوب های جنگلی هزینه بیشتری دارد. از نظر رنگ طبیعی زیباست و از نظر بافت و شکل صاف است.

انواع چوب در ساخت میز کلاسیک

افرا می تواند از نظر دانه و طرح بسیار متفاوت باشد. افرا فرفری یک نوع غیر معمول و متمایز است ، و به دلیل ظاهر دانه های فرفری آن چنین نامیده می شود. افرا یک انتخاب فوق العاده برای صفحات رومیزی است و می تواند در کسانی که از تزئین با عناصر و رنگ طبیعی لذت می برند ، مورد استفاده قرار گیرد.

چوب گردوی آمریکایی

چوب گردوی آمریکایی معمولاً به دلیل الگوی خیره کننده دانه معروف است و در حالت طبیعی خود ، اغلب گره های زیادی دارد و به آن نمای روستایی می بخشد. این یک چوب سخت ، مقاوم و سخت است که اغلب برای دسته های ابزار ، زمین های بسکتبال و سایر برنامه هایی که دوام در آنها مهم است استفاده می شود. این چوب بیشتر با لکه طبیعی و دانه بندی منحصر به فرد قابل مشاهده باشد. چوبی ایده آل برای صفحات میز ناهار خوری ، یا در خانه هایی که سبک روستایی تری مشهود است.

حتماً بخوانید:

چوب بلوط قرمز

بلوط قرمز یکی از بهترین گونه های چوبی است که برای مبلمان استفاده می شود و بیشتر در نیمه شرقی ایالات متحده رشد می کند. بلوط قرمز چوبی سنگین است و به سرعت رشد می کند. با یک الگوی دانه کاملاً یکنواخت اما باز ، می توان از آن برای ایجاد میز و صندلی غذاخوری در محیط های تجاری یا مسکونی استفاده کرد ، اغلب با سایر گونه های چوبی در یک فضا هماهنگ می شود.

بهترین چوب در ساخت میز و صندلی

چوب گردو

گردو ، که به آن گردوی سیاه نیز می گویند ، در حال رشد در سراسر ایالات متحده است. چوب تیره و گاهی به رنگ قرمز است و اغلب به صورت طبیعی نگه داشته می شود. دانه پهن و مستقیم گردو همراه با دوام این گونه ، آن را به یکی از گزینه های بسیار پرطرفدار برای مبلمان ظریف تبدیل می کند و بنابراین معمولا قیمت بالاتری دارد. از تخته های رومیزی گرفته تا قطعات تزئینی و ظریف ، گردوی سیاه تقریباً در هر مکانی و برای هر ظاهری قابل استفاده است.

چوب بلوط سفید

بلوط سفید را می توان در بسیاری از مناطق شرق ایالات متحده در حال رشد یافت ، اما در مناطق جنوبی از جمله جنوب آپالاچی به وفور یافت می شود. بسیاری از انبارها در ایالات متحده با استفاده از قدرت ، نفوذ ناپذیری مایعات و مقاومت در برابر پوسیدگی شناخته شده اند و با استفاده از بلوط سفید ساخته شده اند.

یکی از وسایل های مورد نیاز در هر آشپزخانه ای میز و صندلی نهارخوری می باشد. بهتر است ازجایی میز و صندلی ناهار خوری خود را خریداری کنید که نسبت به چوب آن اطمینان کافی داشته باشید. خرید میز و صندلی ناهار خوری با کیفیت بالا می تواند به منزله یک سرمایه گذاری برای شما باشد چرا که هم دوام زیادی دارد و هم اینکه اگر به فکر تغییر دکوراسیون منزل تان بیفتید ارزش اولیه خود را حفظ کرده و می‌توانید آن را به راحتی با قیمت مناسب بفروشید.

میز و صندلی غذا خوری

منبع : عاج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا