دسته‌بندی نشده

بهترین شهر یونان برای زندگی کجاست؟

زندگی در کشور یونان، یک تجربه منحصربه‌فرد است. هزینه‌های زندگی کم، آب و هوای معتدل، سواحل بکر و مناظر دیدنی از دلایلی است که باعث شده، افراد زیادی به یونان مهاجرت کنند. به منظور مهاجرت به یونان باید به زبان یونانی یا انگلیسی مسلط باشید. همچنین، برای دریافت ویزا و اقامت یونان باید مدارکی را از قبل آماده کنید. جهت اطلاع از مدارک لازم برای اخذ اقامت یونان می‌توانید از افراد متخصص در این زمینه راهنمایی دریافت کنید. در مسیر مهاجرت به یونان احتمالاً نیاز به وکیل مهاجرت به یونان خواهید داشت تا راه مناسب را با توجه به شرایطتان نشان دهد. شما در یونان می‌توانید با سرمایه‌گذاری، داشتن یکی از اعضای خانواده‌تان در یونان، اخذ ویزای کاری اقدام به مهاجرت نمایید. هزینه مهاجرت به یونان در هر یک از موارد ممکن است متفاوت شود و باید در این باره با وکیل مهاجرت به یونان صحبت کنید.

بهترین شهرهای یونان

قبل از تصمیم به مهاجرت به یونان باید بهترین شهر یونان برای زندگی را بشناسید. زندگی در هر یک از شهرهای یونان با مزایا و معایبی همراه است. بهترین شهرهای واقع در یونان عبارتند از:

آتن (Athen)

آتن، پایتخت کشور یونان و از محبوب‌ترین مکان‌ها برای مهاجرت است. شهر آتن، به دلیل تاریخ و فرهنگ غنی خود شناخته شده است. آتن، برخی از مشهورترین بنا‌های دیدنی جهان مانند آکروپولیس (Acropolis) و پارتنون (Parenthon) را در خود جای داده است. به علاوه، این شهر به عنوان مرکز بازرگانی و تجارت شناخته شده است. در این شهر، به دلیل شرایط اقتصادی، موقعیت‌های شغلی فراوانی در اختیار افراد قرار می‌گیرد. در مقایسه با سایر کشور‌های اروپایی، هزینه زندگی در آتن بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است. به دلیل این مزایا، آتن به عنوان جذاب‌ترین مقصد مهاجرتی شناخته شده است.

سالونیک (Thessaloniki)

سالونیک یا تیسولانی، دومین شهر بزرگ یونان است و در بخش شمالی کشور قرار دارد. این شهر به خاطر فرهنگ غنی و غذا‌های خوشمزه‌اش شناخته شده است. هرساله در این شهر، رویداد‌ها، جشنواره‌ها و فستیوال‌های مختلف برگزار می‌شود. در سالونیک، اقتصاد رونق زیادی دارد. به علاوه، این شهر توانسته است که انواع مؤسسات تحقیقاتی و دانشگاه‌های معتبر را در خود جای دهد. تیسولانی، یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین و ارزان‌ترین شهرهای یونان است. هزینه زندگی در سالونیک در مقایسه با آتن، بسیار کمتر است. به همین خاطر، به علت هزینه‌های پایین زندگی، تیسولانی به عنوان مقصد مهاجرتی شناخته شده است.

چانیا (Chania)

چانیا، یکی دیگر از بهترین مقاصد برای مهاجرت و اخذ اقامت است. چانیا به خاطر میراث فرهنگی غنی، سواحل خیره‌کننده و اقتصاد رو به پیشرفت، میزبان مهاجرین بسیار زیادی است. شما می‌توانید با اقامت در چانیا، از زندگی آرام در شهری با آب و هوای مدیترانه‌ای نهایت لذت را ببرید. اگر در زمینه مشاغلی مانند گردشگری، کشاورزی و فناوری فعالیت می‌کنید، مهاجرت و دریافت اقامت چانیا بهترین انتخاب است.

پاتراس (Patras)

بهترین شهر یونان برای زندگی کجاست؟

شهر بندری پاتراس در شمال غربی شبه جزیره پلوپونز واقع شده است. با مهاجرت به پاتراس می‌توانید از شهری با جاذبه‌های تاریخی و هنری دیدن کنید. پاتراس به عنوان یکی از زیباترین شهرهای یونان شناخته می شود. سفر و مهاجرت به پاتراس، بهترین انتخاب برای گردشگرانی است که به شهرهای تاریخی علاقه‌مند هستند. این شهر به خاطر فرهنگ غنی و میراث فرهنگی خود به شهرت رسیده است. در پاتراس، مؤسسات تحقیقاتی و دانشگاه‌های متعددی تأسیس شده‌اند. بنابراین، اگر هدف شما از مهاجرت، تحصیل در دانشگاه‌های برتر دنیا است، اخذ اقامت پاتراس را در برنامه‌تان قرار دهید. به علاوه، هزینه‌های زندگی پایین و مقرون‌به‌صرفه در پاتراس باعث شده است که این شهر مورد استقبال مهاجرین قرار بگیرد.

سانتورینی (Santorini)

اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید، مهاجرت به سانتورینی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این جزیره معروف در کشور یونان به دلیل چشم‌انداز‌های خیره‌کننده به شهرت رسیده است. اگر به زندگی پرجنب‌وجوش و فعال علاقه دارید، اقامت در سانتورینی بهترین گزینه است. شما می‌توانید با زندگی در سانتورینی، بازی‌ها و فعالیت‌های سرگرم‌کننده مانند موج‌سواری، پیاده‌روی، شنا و… را انجام دهید.

لاریسا (Larissa)

لاریسا یکی از شهر‌های یونان است که در شمال این کشور قرار دارد. این شهر، جمعیتی به اندازه ۱۴ هزار نفر دارد. بزرگترین دانشگاه یونان، در لاریسا واقع شده است. به همین خاطر، برخی از افراد برای ادامه تحصیل، مهاجرت به لاریسا را انتخاب می‌کنند. در لاریسا، موقعیت‌های شغلی برای افراد بعد از فارغ‌التحصیلی فراهم می‌شود. بعد از تحصیل در لاریسا می‌توانید در مشاغلی از قبیل صنایع کشاورزی، صنعت مواد غذایی، فولاد و… مشغول به کار شوید. بازار کار این مشاغل در لاریسا رونق بیشتری دارد. این شهر مملو از خدمات، امکانات آموزشی و رفاهی مانند رستوران‌ها، مراکز خرید، مدارس و دانشگاه‌ها است. علاوه بر این، میزان امنیت در لاریسا به دلیل پایین بودن جرم و جنایت بسیار زیاد است. همچنین، در مقایسه با سایر شهر‌های یونان مانند آتن، برای زندگی در لاریسا لازم نیست که بودجه زیادی را کنار بگذارید.

رودس (Rhodes)

در جنوب شرقی یونان، جزیره رودس واقع شده است. رودس، به عنوان یکی از تاریخی‌ترین مکان‌های واقع در کشور یونان شناخته شده است. در این جزیره، فرصت‌های شغلی زیادی برای مهاجرین فراهم شده است. با مهاجرت به رودس، در صورت داشتن تخصص و تجربه لازم می‌توانید در موقعیت شغلی دلخواه‌تان مشغول به کار شوید.

کورفو (Corfu)

یکی از شهر‌های باستانی و تاریخی یونان، کورفو است. این شهر مجهز به امکاناتی از قبیل کافه‌ها، بار‌ها و رستوران‌ها است. از دلایلی که مهاجرین را ترغیب به انتخاب کورفو به عنوان مقصد مهاجرتی کرده است، می‌توان به هزینه پایین زندگی در این شهر اشاره کرد. به منظور خرید و اجاره خانه و مواد غذایی در کورفو لازم نیست که هزینه زیادی را بپردازید. بنابراین، مهاجرت به کورفو، بهترین انتخاب برای افرادی است که بودجه زیادی برای اقامت در یونان را ندارند.

معرفی موسسه النورا برای انجام امور مهاجرت به یونان

به منظور اخذ اقامت یونان و مهاجرت به این کشور باید مراحلی را طی کنید. اگر این مراحل به صورت کامل و دقیق طی نشود، ویزای شما ریجکت خواهد شد. بنابراین، به منظور جلوگیری از ریجکتی ویزا و افزایش شانس دریافت اقامت یونان باید با کارشناسان متخصص در زمینه مهاجرت ارتباط برقرار کنید. اگر در زمینه امور مهاجرت به یونان، سؤالی ذهن‌تان را درگیر کرده است، با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۶۳۳۹ تماس بگیرید. کارشناسان النورا در انجام پروسه و روند مهاجرت و دریافت ویزای یونان، راهنمایی‌هایی را به شما ارائه می‌دهند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به یونان، به وب‌سایت النورا به آدرس https://elenoora.com مراجعه کنید. در این وب‌سایت، اطلاعات جامع درباره مهاجرت به یونان و سایر کشورها در اختیارتان قرار خواهد گرفت. با مراجعه حضوری به النورا نیز می‌توانید راهنمایی‌های بیشتری دریافت کنید. شما می‌توانید برای دریافت راهنمایی حضوری از کارشناسان النورا به خیابان قائم مقام فراهانی، بالاتر از مطهری، پلاک ۱۳۵ مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا