دسته‌بندی نشده

بهترین شغل برای متولدین مهر ماه کدام است ؟

شغل مناسب مهر ماهی ها

شما به راحتی می توانید از قدرت منحصر بفرد خود استفاده کنید و در کار یا روابط اجتماعی تان در محیط کاری بدرخشید. شما ترجیح می دهید در محیطی کار کنید که به شما انگیزه دهد. موزه داری، طراح گرافیست و منتقد فرهنگی از مشاغلی است که با روحیه شما سازگاری دارد.

خصوصیات مهر ماهی ها

مهربان و آرام هستید یا پرجنب و جوش و شیطون، عشق را می‌پرستید و آن را بروز می‌دهید یا درون خودتان مخفی می‌کنید، در مواجهه با مشکلات منطقی و با فکر عمل می‌کنید یا عصبی و پرخاشگرانه.

برج میزان تنها ماهی در منطقه البروج است که با علامتی بی‌جان مشخص شده است، چون علامت تمام برجهای دیگر به واسطه حیوان و انسان نمایش داده شده‌اند.

مهر ماهی ها از استعداد و قوه ذهنی خوبی برخوردارند و در شرایطی که مجبور به قضاوت‌ می‌شوند، قادرند منصفانه و بی‌طرفانه داوری کنند.

آن‌ها به هیچ وجه حاضر نیستند با اشخاصی که برخلاف نقطه نظرات آن‌ها به بحث و جدل می‌پردازند، سر و کار داشته‌ باشند، چون به محض آن که به نتیجه‌ای برسند، حقیقت آن به نظرشان بدیهی و مسلم‌ می‌آید.

یکی از نقطه ضعف‌های آن‌ها ناشکیبایی در برابر انتقاد است و شدیدا مایلند که‌ دیگران رفتار و اعمالشان را تأیید نمایند. ولی در کل افرادی متعادل، با تدبیر، ملاحظه گر و حتی انعطاف‌ پذیر هستند.

مهر ماهی؛ برج میزان تنها ماهی در منطقه البروج

خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر

  • با انصاف، متعادل، زن پرست، خوش سلیقه و گاه تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی، اگر شوهر متولد مهر دارید همیشه به سر و وضع خود برسید خانه را تمیز و مرتب نگاه دارید.
  • این مرد به هیچ وجه مایل به رنجاندن دیگران نیست.
  • شما می‌توانید به خود ببالید که هوشمند‌ترین مشاور جهان را در جوار خود دارید.

خصوصیات اخلاقی زن متولد مهر

  • معمولا استخوان بندی درشتی دارد و نسبتا سنگین وزن است. شما بار‌ها در او علائم یاز قدرت، اراده، جدیت و تصمیم می‌بیند که با خلق و خوی زنانه کمتر سازگاری دارد.
  • در هر موقعیتی چه جزئی و چه مهم هوشیاری و انصاف و قدرت استدلال خود را ظاهر می‌سازد و از انزوا و تنهائی نفرت دارد.

بیشتر بخوانید:

طالع بینی سوتین: رنگ سوتین دختران نشانه چیست ؟

بهترین شغل برای متولدین آبان ماه کدام است ؟

بهترین شغل برای متولدین بهمن ماه کدام است ؟

بهترین شغل برای متولدین آذر ماه کدام است ؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا