دسته‌بندی نشده

بهترین دمای یخچال برای تازه ماندن غذا

دمای یخچال میکروارگانیسم های بیماری یا فاسد کننده را از بین نمی برد. با این حال ، دمای پایین ، رشد میکروارگانیسم های موجود در غذا را کند می کند. غذای فاسدشدنی حتی در دمای یخچال به دلیل فساد میکروارگانیسم ها ، آنزیم ها و اکسیداسیون خراب می شود. زمان و دما از عوامل مهم در کیفیت غذا هستند، بنابراین باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها شود .برای مشاهده اطلاعات تماس نمایندگی بوش‌ بخش تعمیر و سرویس یخچال بوش، کلیک کنید.

نکاتی که باید به آن‌ها توجه کنید:

  • یخچال خود را بین 34 درجه فارنهایت تا 40 درجه فارنهایت نگه دارید. دماسنج های یخچال برای نظارت بر دمای داخل دستگاه موجود است.
  • از غذا به سرعت استفاده کنید و انتظار نداشته باشید که غذا در حداکثر مدت زمان با کیفیت باقی بماند. اقلام باز شده و تا حدی استفاده شده معمولاً سریعتر از بسته های باز نشده خراب می شوند.
  • فویل ، بسته بندی یا کیسه های پلاستیکی یا ظروف سربسته بهترین انتخاب برای نگهداری بیشتر مواد غذایی در یخچال است. ظروف باز ممکن است باعث بوی یخچال ، غذاهای خشک شده ، از دست دادن مواد مغذی و رشد کپک شوند.
  • غذاها را محکم روی هم قرار ندهید یا قفسه های یخچال را با فویل یا هر موادی که مانع از گردش سریع هوا در خنک شدن سریع غذا می شود ، بپوشانید.
  • برخی از غذاها ، از جمله شیر ، گوشت و باقی مانده ، باید سردتر از بقیه نگهداری شوند.
  • سردترین قسمت یخچال معمولاً نزدیکترین قسمت فریزر است ، اما دماسنج یخچال یک بررسی دقیق برای هر دستگاه را ارائه می دهد.

نحوه نگهداری مواد غذایی در فریزر

برای حفظ کیفیت غذاهای یخ زده ، فریزر خود را در صفر درجه (0 درجه فارنهایت) یا پایین نگه دارید.

اگر دمای فریزر از -10 درجه فارنهایت تا -20 درجه فارنهایت باشد ، بیشتر غذاها کیفیت طولانی تری را حفظ خواهند کرد. در دمای بین 0 تا 32 درجه فارنهایت ، غذا سریعتر خراب می شود. نوسانات درجه حرارت ، مانند دمای یخچال های فریزر ، ممکن است به کیفیت غذا نیز آسیب برساند. اگر واحد انجماد شما نمی تواند دمای درجه صفر را حفظ کند ، برای ذخیره مواد غذایی منجمد برای حداکثر زمان پیشنهادی برنامه ریزی نکنید. حتی غذاهایی که به درستی ذخیره می شوند رنگ ، بافت ، طعم و کیفیت تغذیه خود را از دست می دهند اما باعث بیماری های منتقله از غذا نمی شوند.

بهترین دمای یخچال برای تازه ماندن غذا

دمای فریزر ، میکروارگانیسم های بیماری زا یا فاسد کننده را نابود نمی کند ، که در شرایط دمای گرمتر رشد خود را آغاز می کنند. وقتی مواد غذایی منجمد در دمای اتاق ذوب می شوند ، سطح غذا به اندازه ای گرم می شود که میکروارگانیسم ها رشد کرده و تکثیر شوند.

مرتباً دمای یخچال را بررسی کنید

اگر فریزر شما دماسنج داخلی ندارد مرتباً دما را بررسی کنید یکی از راههای آسان برای برآورد دمای فریزر ، بررسی قوام بستنی ذخیره شده در داخل محفظه است. اگر بستنی آجری نیست ، دمای فریزر شما خیلی گرم است. اگر فریزر به درستی کار نمی کند ، ممکن است چراغ هشدار یا دستگاه دیگری نصب شود تا به شما هشدار دهد. ممکن است برای نگه داشتن دوشاخه برق در پریز از محافظ دوشاخه استفاده شود.

برای آموزش اینکه چگونه سنسور دما یخچال را تست کنیم، کلیک کنید.

زمان عامل مهمی در نگهداری غذاهای منجمد با کیفیت بالا است. غذاهای یخ زده برای همیشه دوام نخواهند آورد. مواد غذایی یخ زده را برچسب گذاری کنید ، سیستم چرخشی را حفظ کنید و ابتدا از اقلام دارای قدیمی ترین زمان استفاده کنید.اجازه دهید گردش مناسب هوا در فریزر انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا