دسته‌بندی نشده

بهترین تفریح‌های ساحلی با تور مالزی تور بالی و تور تایلند

فصل تابستان که می‌شود استقبال از مقاصد ساحلی در سراسر دنیا به اوج می‌رسد انگار با داغ‌تر شدن آفتاب و بلندتر شدن روز هیچ سفری به اندازه رفتن به سواحل و تفریحات آبی نمی‌چسبد. مخصوصا که مدارس برای مدتی تعطیل می‌شود و بچه‌ها بهانه آب بازی و آبتنی می‌گیرند. خلاصه هر کسی به هر بهانه‌ای سر از مقاصد ساحلی در میاورد. برای تجربه بهترین تفریحات ساحلی در ادامه با مقاصد انتخابی ما همراه باشید.

تور مالزی؛ آفتاب گرفتن در ساحل ماسه‌های سفید

تور مالزی سفر به کشوری در جنوب شرقی آسیا است که طبیعتی بسیار زیبا و متنوع از سواحل ماسه سفید پودری، آب‌های آبی شفاف، جنگل‌های انبوه و حیات وحش غنی دارد. سفر به مالزی، سفر به دنیایی از عجایب زیبا و دیدنی است هر گوشه این کشور چیزی برای ارائه دارد. به عنوان پایتخت کوالالامپور شناخته شده‌ترین مقصد این کشور است اما وقتی حرف سواحل و مقاصد تابستانی باشد همیشه پای لنکاوی و پنانگ در میان است. لنکاوی در اصل مجمع‌الجزایر زیبا با تپه‌های سرسبز و سواحلی با ماسه‌های پودری سفید در قسمت شمال غربی مالزی و همسایگی پنانگ است که در تمام طول ساحل میلیون‌ها نفر از آن بازدید می‌کنند. لنکاوی با زیبایی‌های طبیعی و معابد دیدنی، گالری‌های هنری و آکواریوم جذاب، تله کابین خوش منظره و ده‌ها مورد ویژگی دیگر باید در فهرست مقاصد تابستانی شما باشد. در سواحل لنکاوی به تفریح و استراحت بپردازید، قایق سواری کنید، شنا کنید و یا حمام آفتاب بگیرید یا اصلا مهارت‌های جدیدی یادبگیرید. شما می‌توانید با کرایه کردن تجهیزات از اپراتورهای ساحلی مهارت‌های جدیدی مثل غواصی، موج سواری و فلای برد سواری یاد بگیرید و به سطحی از مهارت برسید.

یا به پنانگ در مجاورت لنکاوی بروید که از لحاظ زیبایی دقیقا مشابه همسایه خود لنکاوی دارای نواحی جنگلی زیبا، سواحل ماسه سفید و اتفاقا جاذبه‌های خیره کننده تاریخی است. جورج تاون به عنوان برجسته‌ترین شهر این ایالت دارای جاذبه‌های قابل لمس دوره استعماری است که حسابی شما را به حال و هوای داستانی‌اش می‌برد. در سواحل استراحت کنید و به شهر برگردید تا در کوچه و پس کوچه‌های تاریخی، دیوارهای نقاشی خیابانی، غرفه‌های دستفروشی و غذاهای خیابانی لذیذ کاوش کنید. با وجود بی‌نهایت جاذبه و تجربه برای اکتشاف نه تنها وقتی اضافه ندارید بلکه مجبور می‌شوید عجله هم کنید!

مالزی دارای مقاصد ساحلی متنوعی است که شاید همه آن‌ها به شهرت پنانگ و لنکاوی نباشند اما دست کم آن‌ها هم هویت و شخصیت جالبی دارند. یکی از این جاها شهر استعماری مالاکا است که زمانی ثروتمندترین بندر تجاری مالزی بود.

در بازدید از این مقاصد حتما به رستوران‌های محلی معروف بروید و از غذاهای دریایی تازه صید شده امتحان کنید، در بازارها به دنبال خرید سوغاتی باشید. به علاوه وجود طیف وسیعی از اقامتگاه‌ها از هتل‌های لوکس تا مهمانسراهای صمیمی انتخاب‌های متنوعی برای اقامت وجود دارد که با توجه به بودجه‌تان می‌توانید انتخاب کنید.

تور بالی؛ تماشای دلفین‌های در آبی بیکران

تور بالی یکی از زیباترین و بهشتی‌ترین نقاط زمین است که با موهیبت‌های طبیعی باورنکردنی به طور افراطی و باورنکردنی زیبا و خیره کننده است. تلفیقی از رنگ‌های طلایی، نواحی سرسبز، آب‌های آبی همچون تابلویی هنری از قطعات ارزشمند موزه لوور به نظر می‌رسد که تا خودتان از نزدیک نبینید باور نمی‌کنید چنین بهشتی روی زمین در دسترس قرار دارد! این جزیره توریستی که میلیون‌ها نفر در تمام 12 ماه سال از آن دیدن می‌کنند از پررونق‌ترین مقاصد گرمسیری دنیاست که ماسه‌های سفید درخشانش هر چشمی را هیپنوتیزم می‌کند. دوست دارید روی ماسه‌های ساحلی پودری حمام آفتاب بگیرید و به تماشای دیدنی‌ترین معابد بروید؟ تور بالی همانجایی است که انتظارش را دارید. البته جزیره بالی از شهرستان‌ها و قسمت‌های روستایی تشکیل شده که با وجود رونق گردشگری همچنان ظاهر و سنت خود را حفظ کرده‌اند و به توریست‌ها امکان تفریحات ساحلی و فرهنگی را توامان می‌دهند.

تور بالی

از منطقه اوبود جادویی دیدن کنید، به سواحل زیبایش بروید و اجازه دهید صدای امواج شما را هیپنوتیزم کند، و نسیم ملایم اقیانوسی به موهای شما بوزد. در مسیرهای روستایی‌تر بروید و در کافه‌های بومی قهوه‌ای بی‌نظیر بنوشید. اما برای این که بتوانید از تفریحات ساحلی باب میل‌تان لذت ببرید اما باید بدانید به کجاها بروید. مثلا ساحل بی‌نظیر و به شدت دیدنی کوتا میعادگاه موج سواران ماجراجویی است که از سراسر دنیا خودشان را به بالی می‌رسانند. همچنین غواصی، تماشای دلفین‌ها، رفتینگ در آب‌های سفید، پیاده روی در اعماق دریا با اسکوتر دریایی، فلای برد سواری، شیرجه و حتی صخره نوردی ساحلی همگی در تور بالی در دسترس هستند.

برای اوقات فراغت هم می‌توانید از سواحل فاصله بگیرید و از تراس‌های خیره کننده و سبز درخشان برنج دیدن کنید، از قسمت‌های بومی دیدن کنید و تا می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده‌ای بگیرید. آخر بالی آنقدری زیباست که بهشت عکاسی و عکاسان هم شناخته می‌شود. مگر می‌شود که به همچنین جایی سفر کرد و برای یک عمر عکس‌های زیبا نگرفت؟

از بهترین سواحل بالی به کوتا، نوسا دوآ، سانور، لژیان، پادانگ پادانگ، سولوبان، سمینیاک و چند نام دیگر می‌توان نام برد که بهترین امکانات با مناظر بی‌نظیر باورنکردنی را به شما ارائه می‌دهند. فرقی نمی‌کند در کدام ساحل هستید اما غروب‌های بالی چیزی نیست که تا عمر دارید از یادتان برود!

برای تجربه نهایی‌تر سعی کنید غروب آب را در ساحل و در یکی از کافه‌های ساحلی باشید چیزی سفارش دهید و اجازه دهید صدای دریا و انوار صورتی و کبود آسمان ذهن شما را در خود حل کنند و رویا در رگ‌هایتان جا بگیرد انگار که در دنیایی دیگر و در زمانی دیگر هستید و چیزی جز این لحظات زیبا وجود ندارد.

تور تایلند؛ ثبت بهترین تصاویر عاشقانه در طبیعت

تور تایلند سرزمین آفتاب و نور، بهترین نقطه زمین برای سفرهای ساحلی در تابستان است. اگر همین سفر را به مقاصد ساحلی اروپایی با همان امکانات داشته باشبد (مانند بورا بورا) باید هزینه‌های وحشتناکی را تقبل کنید اما رفتن به تایلند در جنوب شرق آسیا از این نظرها حتی مقرون به صرفه هم هست. تایلند اساسا کشوری مجمع‌الجزایری با صدها جزیره کوچک و بزرگ است که برخی از آن‌ها با اینکه مسکونی نیستند اما به واسطه سفرهای روزانه با قایق از جزیره‌های بزرگ‌تر مجاور مورد بازدید قرار می‌گیرند. بنابراین در این سفر ماجراجویی شما می‌توانید از جزایر توریستی و بکر در کنار هم دیدن کنید.

تور تایلند

در طول تابستان باران‌های فصلی شدت می‌گیرید اگرچه این مانع سفرهای تابستانی مسافران به این کشور نمی‌شود اما شاید خیلی هم مثل سایر ماه‌های سال شلوغ نباشد. جزیره فی‌فی، کرابی، سامویی و کوه فنگان و نام‌های آشنای دیگر از مقاصد برجسته تایلند هستند. در شهر ساحلی پاتایا شما می‌توانید از امکانات متنوعی استفاده کنید، در سواحل استراحت کنید و برای گردش به داخل شهر بروید و یا کلا با رفتن به یکی از جزایر یاد شده سفری جدا از دنیای بیرون را تجربه کنید.

دنیای زیر آب تایلند با وجود مرجان‌های رنگی و طیف وسیعی از ماه‌ها به شدت دیدنی است بنابراین صرف نظر از این که اصلا غواصی بلد هستید یا نه دیدن دنیای زیر آب تایلند را در فهرست کارهایتان قرار دهید و نگران نباشید اگر غواصی بلد نیستید همیشه اپراتورهایی هستند که به شما غواصی یاد بدهند. به علاوه شنا و اسنورکلینگ، رفتینگ، باناناسواری، شوتینگ، کایاک سواری، موج سواری، پاراسلینگ و ده‌ها ورزش آبی دیگر همگی در سواحل مختلف تایلند در دسترس هستند. با رفتن به هر قسمتی می‌توانید از امکانت و شرایط آنجا بهترین استفاده را ببرید. حتما در کروز جزیره شرکت کنید و با سفرهای روزانه به دیدن جزیره‌های کوچک اطراف بروید و برای ناهار در دل طبیعت وحشی و دست نخورده توقف کنید.

کرابی باشید یا پاتایا یا کوه سامویی اصلا فرقی ندارد یکی از بهترین کارهای تفریحی و گردشی در تور تایلند رفتن به بازارهای سنتی شبانه‌ای است که در خیابان‌ها برپا می‌شود شما در این بازارها می‌توانید خریدهای فوق‌العاده‌ای داشته باشید یا از غرفه‌های غذاهای خیابانی، میان وعده‌های واقعا خوشمزه‌ای بخرید و نوش جان کنید. به قول قدیمی‌ها گشتن در این بازارها هم فال است و هم تماشا!

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در سفر به جایی مورد توجه قرار دهید موضوع اقامتگاه است. سواحل تایلند از هتل‌های لوکس آنچنانی با برندهای جهانی تا مهمانسراهای دوستانه محلی انتخاب‌های زیادی به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید با توجه به بودجه و شرایطی که دارید از بین آن‌ها انتخاب کنید. یکی از بهترین این اقامتگاه‌ها هتل‌های ساحلی تایلند هستند که در کنار ارائه استخر و زمین بازی کودکان و سرسره آبی و چیزهای دیگر دسترسی سریعی به ساحل دارند و یا خودشان مستقیما ساحل خصوصی ارائه می‌دهند. حتی اقامت در هتل‌های 3 ستاره و مهمانسراها هم به معنی کیفیت پایین آن‌ها نیست عموما در تور تایلند اقامتگاه‌ها بیش از آنچه انتظار می‌رود خدمات ارائه می‌دهند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا