دسته‌بندی نشده

بررسی کاربرد روغن های طبیعی برای مردان

به دلیل وجود عوارض در داروهای شیمیایی و مشکلات آن ها، بسیاری از افراد میل بیشتری به استفاده از روش های طب سنتی دارند. در این مقاله ما قصد داریم تا با توجه به منابع طب سنتی و تجربی کاربرد روغن های طبیعی برای مردان را مورد بررسی قرار دهیم.

تحقیقات نشان داده نزدیک به 40 درصد از مردان از سایز آلت تناسلی خود رضایت ندارند. و اکثر مردان به دنبال راهی برای افزایش سایز آلت تناسلی خود می‌گردند. اما ممکن است برای رسیدن به سایز مورد نظر خود، روش‌های خطرناک و یا استفاده از دستگاه‌های غیر استاندارد را امتحان کنند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا روش‌های طبیعی که در طب سنتی برای افزایش سایز آلت تناسلی پیشنهاد شده را در این مقاله معرفی نماییم.

انواع روغن‌های طبیعی ماسب برای افزایش سایز مردان

جالب است بدانید بر خلاف عقیده برخی که گمان می‌کنند روغن های طبیعی برای افزایش سایز آلت تناسلی مردان مناسب نیست باید بگویم استفاده از این روغن‌های طبیعی با اختلاف زیادی از روش‌های غیر استاندارد و دستگاه‌های زیان آور موثرتر می‌باشد. به همین خاطر برای افزایش آگاهی شما در راستای شرح کاربرد روغن های طبیعی برای مردان به چند نمونه از روغن های مفید در این زمینه اشاره خواهیم نمود و فواید خواص آنها را نیز شرح خواهیم داد.

انواع روغن‌های طبیعی برای مردان به شرح زیر می‌باشد:

روغن خراطین

یک نوع کرم به نام ایزینیافتیدا وجود دارد که به دلیل دارا بودن خاصیت‌های فراوانش برای روغن گیری مورد استفاده قرار می‌گیرد، روغنی که از این نوع کرم گرفته می‌شود روغن خراطین نام دارد، از زمان های دور تا کنون از این روغن به عنوان یک روش درمانی طبیعی به جهت افزایش سایز اندام های مختلف بدن از جمله؛ آلات تناسلی آقایان و افزایش سایز سینه خانم ها به کار می‌رود. این روغن به دلیل دارا بودن موادی مانند امگا 3، امگا 6، امگا 9، ویتامین E، کلاژن، گلیس و همچنین پروتئین های بسیار زیادی است که این مواد باعث تاثیر مثبت و بدون بازگشتی بر روی بافت و عضلات خواهد شد.

البته باید دقت داشته باشید که این روغن در حالت طبیعی دارای رنگ تیره و بوی نسبتا شدیدی می‌باشد همچنین غلظت آن از روغن‌های معمولی بیشتر است .

تاثیرات روغن های طبیعی ممکن است به پروسه زمانی متفاوتی نیاز داشته باشد که باید این پروسه را با دقت و منظم طی نمود.

نحوه استفاده روغن خراطین به این صورت است که ابتدا باید ناحیه مورد نظر را به خوبی پاکسازی نموده و مدت 5 دقیقه ماساژ داد تا عمل خونرسانی به خوبی صورت گیرد، بعد از آن مقدار کمی از روغن را بر روی پوست زده و به آرامی ماساژ شود تا وقتی که روغن به خوبی جذب شود.

طول مدت زمان اثر گذاری این روغن به طور معمول 2 تا 3 ماه است اما اگر در این مدت نتیجه دلخواه حاصل نشد می‌توان طول مدت استفاده را بیشتر نمود، این روغن موجب افزایش حجم در موضع مورد نظر می‌شود که این افزایش دائمی و بدون بازگشت است.

روغن زالو

کرم زالو که در آب‌های شیرین زندگی می‌کند برای زالو درمانی و یا روغن گیری استفاده می‌گردد، روغن زالو با نام دیگر روغن علیق نیز در میان مردم شناخته می‌شود، با تایید متخصصین طب سنتی استفاده از این روغن را یک راه مفید و بدون عوارض برای بزرگ تر شدن اندام‌های مختلف بدن به حساب می‌آید، یکی از مزیت‌های ویژه آن این است که زنان نیز می‌توانند از این روغن برای بزرگ تر شدن اندام هایی مانند سینه و باسن استفاده کنند.

عملکرد روغن زالو به این گونه است که بعد از مصرف موضعی در ناحیه باعث افزایش گردش خون خواهد شد که این عمل در طولانی مدت باعث افزایش سایز و اندازه اندام می‌شود. همچنین علاوه بر افزایش سایز، این روغن به درمان ناتوانی جنسی و افزایش قدرت نعوظ کمک خواهد کرد بنابراین با استفاده از آن می‌توانید به اصطلاح با یک تیر چند نشان را بزنید.

قابل توجه است که طول مدت اثر گذاری آن در مقایسه با دیگر روغن ها کم تر است به همین دلیل شما می‌توانید بعد از گذشت تقریبا یک ماه استفاده تاثیرات شگفت انگیز آن را به خوبی مشاهده کنید. اما برای آن که نتیجه بهتری بگیرید پیشنهاد می‌شود که 3 ماه متوالی استفاده از آن را ادامه دهید تا حداکثر نتیجه را به دست آورید.

تفاوت روغن زالو و خراطین

با توجه به موارد ذکر شده حتما متوجه می شوید که هردو روغن زالو و خراطین تاثیرات نسبتا یکسانی دارند. اما سوالی که برای بیشتر افراد پیش می آید این است که: روغن زالو بهتر است یا خراطین؟

در خواص هر دو اگر دقت کنید خواهید دید که برای حجم دهی اندام ها مناسب هستند. کاربرد های مشترک فراوانی برای این دو نوع روغن ذکر شده است؛ افزایش خون رسانی، حجم دهی به اندام های مختلف بدن، رفع چین و چروک های پوست و … از آن جمله است.

اما می خواهیم کمی دقیق تر بررسی نماییم و ببینیم روغن خراطین و زالو چه تفاوتی دارند.

نکته اول این است که هر کدام از این روغن ها از منبع مختلفی بدست می آیند. رنگ آنها متفاوت است و از لحاظ غلظت نیز تفاوت دارند. زمان تاثیرگزاری روغن زالو سریعتر است، اما تاثیر روغن خراطین به دلیل اینکه آنزیم های بیشتری دارد ماندگارتر خواهد بود.

اکثرا برای اینکه تاثیرات این دو روغن همپوشانی داشته باشد؛ طبیبان سنتی مصرف میکس روغن خراطین و زالو را پیشنهاد می کنند.

چند نکته مهم در مورد کاربرد روغن های طبیعی برای مردان

آگاهی از نکات مهم کاربرد روغن های طبیعی برای مردان به شما کمک می‌کند که از آنها به طور مناسب تری استفاده کرده و به تبع نتایج بهتری را نیز دریافت کنید.

این نکات عبارت اند از:

⦁ اطمینان از میزان کیفیت: هر چه کیفیت روغن مورد استفاده بهتر باشد و با روش‌های استانداردتری تهیه شده باشد به مراتب منجر به افزایش بیشتر سایز می‌شود اما اگر بدون توجه به کیفیت، آنها را مورد استفاده قرار دهید علاوه بر این که تاثیر مثبتی برای شما به همراه نخواهد داشت بلکه ممکن است باعث ایجاد مشکلات پوستی زیادی نیز شود.

⦁ به پایان رساندن دوره استفاده: اگر به طور نامنظم یک روز استفاده کنید و تا یک هفته بعد آن را کنار بگذارید، هرگز نمی‌توانید به نتیجه برسید. قبل از استفاده با توجه به نوع روغن انتخابی خود یک برنامه روزانه برای آن داشته باشید و طول دوره را کامل کنید. در صورت استفاده صحیح؛ این روغن ها می توانند جایگزین مناسبی برای قرص حجم دهنده باشند. توجه نمایید همواره استفاده از روش های طبیعی عوارض کمتری داشته و ایمن تر است.

⦁ اطمینان از نداشتن حساسیت: قبل از این که روغن را بر روی اندام مردانه استفاده کنید می‌بایست از عدم حساسیت زایی آن اطمینان داشته باشید زیرا برخی روغن‌ها بعد از برخورد به پوست (مخصوصا پوست ناحیه خصوصی) باعث ایجاد حساسیت‌ خواهند شد. به همین خاطر بهتر است قبل از استفاده با افراد با تجربه و متخصص در این زمینه مشورت نمایید. و حتما قبل از مصرف روی قسمتی از پوست تست حساسیت انجام دهید و در صورت نداشتن حساسیت مصرف را آغاز نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا