دسته‌بندی نشده

با پارک جزیره اهواز بیشتر آشنا شویم + آدرس

معرفی پارک جزیره اهواز همراه با آدرس

پارک جزیره اهواز : تا حالا سفر به استان خوزستان و شهر اهواز را تجربه کرده‌اید؟ اگر نه، به شما پیشنهاد می‌کنیم که بازدید از این سرزمین همیشه آفتابی که تاریخچه‌ای پرفراز و نشیب دارد را از دست ندهید و از بودن در آنجا لذت ببرید.

یکی از دیدنی های اهواز که بسیار مورد توجه مسافران تور خوزستان نیز قرار می‌گیرد، پارک جزیره اهواز نام دارد، جایی پر از درخت و چمن‌های سرسبز در میان آب‌های کارون که همه روزه مردم شهر برای تفریح به آنجا می‌روند.

از هنگام عصر تا پاسی از شب، اوج شلوغی این پارک شناخته می‌شود که حسابی طرفدار دارد. پس از اینکه مدتی را در کناره‌ی رود کارون رانندگی کردید، به پلی نه چندان بزرگ می‌رسید که در ابتدای مسیر آن از شما ورودیه دریافت می‌کنند و پس از آن تفریح ماجراجویانه شما آغاز می‌شود.

چشم انداز پارک جزیره اهواز

از فاصله‌ی دور که پارک جزیره اهواز را تماشا می‌کنید، نمایی وسیع دارد که با داشتن درختان بلند و زمین‌های پوشیده از چمن، حس ناب طراوت به تازگی را به شما هدیه می‌کند.

لازم است بدانید که جذابیت این پارک تنها به سرسبزی آن نیست، چرا که اسباب بازی مختص کودکان از دیگر امکانات این منطقه تفریحی شمرده می‌شود که باعث شده تا طرفداران زیادی پیدا کند.

سرسره‌های رنگارنگ، تاب‌های کودکانه و غیره خدماتی است که در پارک جزیره اهواز به وضوح دیده می‌شود و شور و هیجان را به گردشگران هدیه می‌کند.

اگر روزی به این پارک زیبا رفتید، به شما توصیه می‌کنیم که هنگام عصر در آنجا، در زیر درختان بنشینید و خود را به یک فنجان چای داغ مهمان کرده و از تماشای غروب دل‌انگیز آفتاب لذت ببرید.

از دیگر امکانات پارک جزیره اهواز می‌توان به پارکینگ و سرویس بهداشتی اشاره کرد که سبب شده تا گردشگران آسوده خاطر در آنجا به تفریح بپردازند.

وسائل ورزشی مختلف نیز از دیگر خدماتی است که به راحتی مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد و سلامتی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.‌

پرنده‌نگری در لا به لای نی‌ها و درختان و ماهیگیری از دیگر کارهایی است که عموم مردم در پارک جزیره اهواز انجام می‌دهند و خاطراتی خوش را در گنجینه خاطرات خود به ثبت می‌رسانند.

پس از تفریح در این منطقه سرسبز می‌توانید با گشت و گذار در دیگر جاذبه های شهر اهواز مانند خیابان لشگرآباد، خانه ماپار و یا خیابان امام تفریح خود را تکمیل کرده و لحظاتی فراموش‌ نشدنی را تجربه کنید.

اگر هم تمایل دارید تا خاطره‌ای جالب را به ثبت برسانید، می‌توانید سوار کشتی تفریحی سوزیانا شده و در آنجا حین تفریح در رود کارون، غذایی جنوبی میل کنید.

خرید سوغات از دیگر بخش‌های سفر است، لذا پیشنهاد ما به شما این است که خرید خرما، ترشی فلفل و دست‌ ساخت‌های حصیری را از دست ندهید و با دستانی پر از سوغات نفیس به خانه برگردید.

آدرس پارک جزیره اهواز

آدرس پارک جزیره اهواز : خوزستان – اهواز – جنب پل سفید رودخانه کارون – پارک جزیره اهواز

separator line

بیشتر بخوانید :

لیست کامل آدرس و تلفن استخر های اهواز

آدرس و تلفن فروشگاه زنجیره ای خانه و کاشانه شعبه اهواز

آدرس و تلفن خانه معلم اهواز + نحوه رزرو خانه معلم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا