دسته‌بندی نشده

با ویزای توریستی تو کانادا بمون!

اگر بگوییم درصد زیادی از ایرانیان دوست دارند به کشور کانادا سفر یا مهاجرت کنند، دروغ نگفته‌ایم. این کشور امکانات رفاهی بسیار بالایی دارد، طبیعتش بسیار زیباست و تنوع فرهنگی موجود در آن باعث شده مهاجران احساس غربت کمتری کنند.

در سال‌های اخیر به دلیل تعداد بالای پناهندگان و مهاجران ایرانی، کانادا هم مانند بسیاری دیگر از کشورهای جهان شرایط اخذ ویزا برای ایرانیان را سخت‌تر کرده است. اما در حال حاضر کشور کانادا یک فرصت طلایی برای کسانی که ایجاد نموده که می‌خواهند ویزای توریستی خود را به ویزای کاری تبدیل کنند. اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره این طرح بدانید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

همه چیز درباره گلدن تایم کانادا

با ویزای توریستی تو کانادا بمون!

کشور کانادا اخیرا برای کسانی که می‌خواهند در طول اعتبار ویزای توریستی‌شان به دنبال شغل مناسب و یا پذیرش در دانشگاه، کالج یا مرکز آموزشی بگردند، شرایط ویژه‌ای ایجاد کرده است که متقاضیان می‌توانند تا بهمن ماه از این شرایط ویژه و فرصت طلایی استفاده کنند. فرصت طلایی به این شرح است که دارندگان ویزای توریستی کانادا بدون خروج از این کشور می‌توانند ویزایشان را به ویزای کاری تبدیل کنند.

اگرچه قبلا هم در زمانی که با ویزای توریستی داخل خاک این کشور بودید می‌توانستید به دنبال کار یا پذیرش دانشگاه باشید اما در صورت یافتن شغل و یا پذیرفته شدن در دانشگاه باید دوباره به ایران باز می‌گشتید و ویزایتان را تغییر می‌دادید اما درحال حاضر اینگونه نیست و شما می‌توانید فرایند اخذ ویزای جدید را از کانادا پیگیری کنید.

اداره مهاجرت کانادا از اول مارس 2023 یعنی (10 اسفند 1401) درحال اجرای این قانون است. وجود این قانون مزایای زیادی برای ایرانیان دارد. مثلا براساس آن سفارت کانادا پرونده‌های مهاجرتی ایرانیان ساکن کانادا را در اولویت قرار می‌دهد و یا هزینه‌های تمدید ویزا برای ایرانیان حذف شده است.

مهم‌تر از همه متقاضیان اجازه خواهند داشت در مدتی که با ویزای توریستی‌شان در خاک این کشور هستند، در صورت پیدا کردن شغل مناسب یا پذیرش در دانشگاه یا هر مرکز آموزشی دیگر، بدون خروج از خاک کانادا ویزای توریستی‌شان را تبدیل به ویزای کاری یا تحصیلی کنند.

شرایط لازم برای اخذ ویزای کانادا

با ویزای توریستی تو کانادا بمون!

برای اخذ ویزای کانادا باید شرایط زیر را داشته باشید:

داشتن پیشینه سفر قوی: برای اینکه بتوانید ویزای کانادا بگیرید لازم است پیشنه سفری قوی داشته باشید. یعنی نباید پاسپورتتان سفید باشد و حداقل باید به یکی از کشورهایی که اعتبار ویزایش بالاست مثلا یکی از کشور حوزه شنگن یا کشورهایی همچون ژاپن سفر کرده باشید.

مدارک شغلی: برای اخذ ویزای کانادا باید ترجمه مدارک شغلی‌تان را هم در مدارک خود قرار دهید. توجه داشته باشید که در نامه اشتغال به کارتان باید مواردی همچون نام و نام خانوادگی، مشخصات شخصی، سمت شغلی، مبلغ دریافتی و … ذکر شود و همراه با مهر و امضای مدیرعامل باشد.

تمکن مالی و گردش حساب: تمکن موردنیاز برای ویزای کانادا بالای 400 میلیون تومان است. همچنین در لیست مدارکتان باید گردش حساب 4 ماه اخیر را نیز داشته باشید.

دعوتنامه: داشتن دعوتنامه اجباری نیست اما می‌توان به شما در ویزا شدن کمک کند. در صورتی که قصد ارائه دعوتنامه را دارید باید مدارک دعوت‌کننده هم در لیست مدارکتان قرار دهید.

اخذ ویزای کانادا با توریک!

توریک می‌تواند شما را را در اخذ ویزای کانادا یاری کند. ما ابتدا به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید اعتبار پاسپورتتان را قوی نمایید. برای این کار، برایتان ویزای لهستان یا یکی دیگر از کشورهای حوزه شنگن را اخذ می‌کنیم و سپس به سوی اخذ ویزای کانادا گام برخواهیم داشت. بنابراین اگر قصد استفاده از این فرصت را دارید به هیچ عنوان درنگ نکنید.

گروه گردشگری توریک به جز ویزای کانادا، برای پیش از 40 کشور دیگر می‌تواند ویزا بگیرد. مثلا ویزای انگلیس، ویزای تایلند و…. را می‌توانید از وبسایت توریک به‌صورت آنلاین دریافت نمایید. اگر نکته دیگری درباره اخذ ویزای توریستی کانادا و این فرصت طلایی دارید که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراگ بگذارید تا دیگران نیز بهره بگیرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا