دسته‌بندی نشده

با بهترین هتل های 3 ستاره مشهد آشنا شوید

مشهد یکی از بهترین مقصدهایی است که می‌توانید در آن از مسافرتی ارزان و کم هزینه تا مسافرتی لوکس و مجلل را تجربه کنید. در طول سال تورهای زیادی به این شهر زیارتی انجام می‌شود که سهم قابل توجهی از آن تور مشهد از اصفهان است. این شهر مقدس به لطف زائران حرم مطهر و گردشگران آن از اقامتگاه‌های ساده و معمولی تا بهترین هتل‌های کشور بهره می‌برد و می‌توانید سفری جذاب را رقم بزنید.

اگر مشهد را برای مسافرت خود انتخاب کرده‌اید و دوست دارید در هتلی ساده و خوب اقامت داشته باشید، بهترین پیشنهاد هتل های 3 ستاره مشهد است. این هتل‌ها با قیمتی مناسب و امکاناتی رفاهی خوب نسبت به قیمت آن می‌تواند رضایت مسافران را جلب کند. با ما همراه باشید تا دو مورد از هتل‌های 3 ستاره شهر مشهد را برای شما معرفی کنیم.

هتل حلما مشهد

هتل سه ستاره حلما مشهد یکی از هتل‌های تازه تاسیس نزدیکی حرم امام رضا است که در سال 1394 افتتاح شد. این هتل هفت طبقه، 70 اتاق برای اقامت دارد که انواع مختلفی داشته و می‌توانید نسبت به جمعیت خود اتاق رزرو کنید. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان و سریع به مکان‌های مهم شهر و مراکز خرید نظیر بازار امام رضا، خیابان هفده شهریور و… اشاره کرد. این هتل از بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد محسوب می‌شود. تور مشهد از اصفهان با رزرو این هتل یکی از معروف‌ترین تورهای سایت‌های معتبر کشور است.

موقعیت مکانی هتل حلما

هتل حلما در خیابان امام رضا، امام رضا ۲۶، کوچه رفیعی، پلاک ۱۰۴ قرار دارد. از مکان‌های مهم شهری نزدیک به این هتل می‌توان خیابان دانش شرقی و غربی، پارم میرزا کوچک خان، بازار رضا، بوستان میرزا کوچک خان، بیمارستان سینا، موزه ظروف، موزه مردم شناسی، موزه استان قدس رضوی، خیابان هفده شهریور و ورودی حرم باب الرضا و باب ابجواد را نام برد. شما می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به مکان‌های ذکرشده برسید. نزدیکی این هتل مکان‌هایی نظیر مرکز خرید آسمان، برج تجاری اکسون، مرکز خرید اطلسیه، ایستگاه قطار هفده شهریور، سینما قدس، آرامگاه سیخ نخودکی و میدان امام رضا وجود دارد.

با بهترین هتل های 3 ستاره مشهد آشنا شوید

امکانات هتل حلما

در ساختمان این هتل خدمات رفاهی نظیر، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، گشت نیم‌روزی، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه روز، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، خدمات CIP تشریفات ویژه، اتاق تلفن (اپراتور)، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق و خدمات بیدار باش جود دارد.

همچنین از دیگر امکانات ویژه این هتل می‌توان به خدمات باربری، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی و اتاق‌ها، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، مینی‌بار با هزینه، تلویزیون در لابی و اتاق‌ها، اینترنت در لابی و اتاق‌ها، لاندری و… اشاره کرد.

هتل دیپلمات

هتل دیپلمات یکی از محبوب‌ترین هتل‌های سه ستاره مشهد است که میان زائران بسیار شهرت دارد. علت این معروفیت قیمت مناسب اتاق‌ها، نزدیکی به حرم، امکانات مناسب نسبت به قیمت، غذای باکیفیت و… است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به دسترسی آسان به مراکز خرید و مکان‌های مهم شهر اشاره کرد. این هتل درسال 1391 با بنای شش طبقه ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است. هتل دیپلمات در مجموع 60 اتاق برای اقامت در انواع مختلف دارد. تور مشهد از اصفهان با این هتل یکی از محبوب‌ترین تورهای آژانس‌های مسافرتی مانند مجموعه علی بابا است.

موقعیت مکانی هتل دیپلمات

هتل دیپلمات در میدان راه آهن، ابتدای بلوار شهید کامیاب، نبش شهید کامیاب ۳۲ قرار دارد. مکان‌های نزدیک به این هتل عبارت هستند از رستوران رضایی، بیمارستان ام البنین، میدان راه آهن، ایستگاه راه آهن، بازار مرکزی، ورودی حرم شیخ طبرسی، گنبد خشتی، آرامگاه شیخ نخودکی، پارک باغ ملی و مسجد گوهرشاد که مسافران می‌توانند با چند دقیقه پیاده‌روی به این مکان‌ها برسند. از دیگر مکان‌های مهم شهری نزدیک به این هتل می‌توان به بوستان وحدت، رستوران معین درباری، خیابان نواب صفوی، سینما قدس، ورزشگاه تختی، موزه ظروف، موزه مردم شناسی، موزه استان قدس رضوی و… اشاره کرد.

با بهترین هتل های 3 ستاره مشهد آشنا شوید

امکانات هتل دیپلمات

هتل دیپلمات نسبت به ستاره‌های کیفی‌اش امکانات جذابی را به مسافران ارائه می‌دهد. از امکانات این هتل می‌توان به آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، گشت نیم‌روزی، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه روز، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش و ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه اشاره کرد.

خدمات این هتل در همین چند مورد خلاصه نمی‌شود. دیگر خدمات این هتل فضای سبز، پارک کودک، اتاق بازی، جکوزی، خدمات پزشکی، خدمات باربری، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ، استخر، سونا، ماساژ، سرویس حرم، خدمات بلیط، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، مینی‌بار با هزینه، تلویزیون در لابی و اتاق‌ها، اینترنت در لابی و اتاق‌ها، لاندری (خشکشویی) و… هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا