دسته‌بندی نشده

بالاترین نشان ایمنی برای سوبارو ایمپرزا

سازمان بیمه و ایمنی بزرگراه‌ها (IIHS) به اتومبیل سوبارو ایمپرزا مدل 2015 رتبه ایمنی Top Safety Pick+ را اختصاص داد. این یعنی سوبارو ایمپرزا توانسته بالاترین رده ایمنی این سازمان را از آن خود کند.

2015 Subaru Impreza

2015 Subaru Impreza

این رده ایمنی اخیراً فقط به اتومبیل‌هایی تعلق می‌گیرد که از سیستم‌های هشدار برخورد و سیستم پیش گیرنده تصادف بهره‌مند باشند و سوبارو ایمپرزا هم بعد از دریافت سامانه EyeSight به‌عنوان آپشن توانسته این رتبه ایمنی خوب را به دست آورد.

subaru-eyesight

این در حالی است که ایمپرزاهای قبل از 2015 که از سامانه EyeSight استفاده نمی‌کردند توانسته بودند رتبه Top safety pick (بدون پلاس) را به دست آوردند.

به گفته سازمان IIHS عکس‌العمل سامانه ایمنی EyeSight مورد استفاده در محصولات سوبارو در طول تصادفات ساختگی که با سرعت‌های 12 و 25 مایل انجام گرفته، فوق‌العاده است و می‌توان از این سیستم ایمنی به‌عنوان برترین در میان دیگر رقیبان نام برد.

بالاترین نشان ایمنی برای سوبارو ایمپرزا

subaru-eyesight

subaru eyesight

مدل‌های 2015 سوبارو ایمپرزا علاوه بر ایمنی مطلوب، بروز رسانی‌هایی جزئی هم داشته از جمله استفاده از گیربکس جدید CVT که به کاهش مصرف سوخت کمک می‌کند و سیستم‌های هشدار صدا، بهبود عملکرد و سریع‌تر شدن فرمان و بهره‌گیری از سامانه EyeSight به‌عنوان آپشن در مدل‌های 2 لیتری لیمیتد و 2 لیتری اسپرت هاچ بک

Subaru-EyeSight-Demo

Subaru EyeSight Demo

در هر دو مدل نامبرده، مشتری می‌تواند با پرداخت مبلغ 2795 دلار امکاناتی از قبیل سقف پانوراما، ناوبری، سیستم دسترسی و استارت بدون کلید و سامانه EyeSight را به اتومبیل خودش اضافه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا