دسته‌بندی نشده

بازگشت دوباره کیم دات‌کام با Mega

حتما ماجرای تعطیل شدن سرویس پرطرفدار اشتراک فایل مگاآپلود به دلایل قانونی را به یاد دارید. کم دات‌کام مدیر سابق آن سرویس که مدتی را به دلایل قانونی درگیر دادگاه‌های مختلف شده بود، از چندی پیش خبرهای مختلفی را پیرامون سرویس جدیدش، Mega منتشر می‌کرد.

بازگشت دوباره کیم دات‌کام با Mega

او پس از آن حادثه با جمع کردن یک تیم، تصمیم گرفت سرویس جدید خود را با رویکردی متفاوت راه‌اندازی نماید؛ سایتی که از امروز با ارائه ۵۰ گیگابایت فضای رایگان به کاربرانش کار خود را با قدرت زیادی آغاز کرده است.به‌نظر می‌رسد Mega با تاکید روی امنیت فایل‌های ذخیره شده روی سرویس ابری خود قصد دارد به رقابت با مجموعه‌های مطرحی همچون دراپ باکس و گوگل درایو بپردازد. مگا در کنار سرویس رایگان خود، پیشنهاد پولی را نیز به‌عنوان سرویس حرفه‌ای برای کاربران دارد که فضای بالاتر و پهنای باند بیشتر، از جمله تفاوت‌های آن با طرح رایگان این سرویس ذخیره‌سازی ابری است.

بازگشت دوباره کیم دات‌کام با Mega

برنامه‌های آتی اعلام شده از سوی این سرویس مشخص می‌کند که به زودی شاهد انتشار API اختصاصی مگا برای برنامه‌نویسان خواهیم بود. همچنین باید منتظر عرضه برنامه‌های دسکتاپ و موبایل این سرویس نیز باشیم. همچنین مگا در حال حاضر توصیه می‌کند برای تجربه کامل امکانات و ویژگی‌های سرویسش از مرورگر کروم استفاده کنید.

بر اساس گزارش سایت The Next Web به نقل از کیم دات‌کام در مراسم افتتاح مگا در نیوزلند، این سرویس از روز گذشته تا کنون توانسته بیش از ۱ میلیون کاربر جذب کند. برای مشاهده سایت این سرویس و یا ثبت‌نام در آن می‌توانید به وبسایت Mega مراجعه نمایید.

منبع :سایت وبلاگینا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا