دسته‌بندی نشده

این بازیگران معروف، فرزندان طلاقند

بازیگران فرزند طلاق

هنرمندان و سلبریتی های هر کشور ، محبوب ترین افراد یک جامعه هستند و زندگی شخصی آنها برای طرفدارانشان همیشه جذاب بوده است .

در این میان بازیگران و هنرمندانی هستند، با وجود اینکه فرزند طلاقند در راه رسیدن به اهدافشان دچار وقفه نشده و به آرزوی خود یعنی شهرت دست یافته اند .

در این مطلب تصاویر هنرمندانی که در کودکی دچار معضل طلاق شده و فرزند طلاقند را گردآوری کرده ایم.

بازیگران فرزند طلاق

هنرمندان فرزند طلاق ، بازیگران فرزند طلاق

طلاق پدر و مادر بهرام افشاری

بهرام افشاری : زمانی که دو سال سن داشتم مادرم از پدرم طلاق گرفت و جدا شد و مدتها از ما سراغی نگرفت پدرم هم که بعد از چند سال بیمار شد و فوت کرد.

بازیگران فرزند طلاق

مهراوه و ملیکا شریفی نیا فرزندان طلاقند

مهراوه و ملیکا شریفی نیا بازیگران ایرانی ، فرزندان آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا هستند. این زوج هنرمند به تازگی از یکدیگر جدا شده اند و دلایل طلاق خود را اعلام نکرده اند.

بازیگران فرزند طلاق

تتلو: من بچه طلاق هستم

امیر تتلو در مصاحبه ای گفت : من بچه طلاق هستم. بچه طلاق بدی هم هستم و از لحاظ مالی زیر خط فقر بودیم. حتی من و مادرم برای دریافت کمک از کمیته امداد فرم پر کرده بودیم. – من خودم را اصلاح کرده‌ام و الان به مرحله‌ای رسیده ام که می‌توانم کشورم را اصلاح کنم.

حتماً بخوانید:

فریده واثق مادر امیر تتلو کیست ؟

فریده واثق مادر امیر تتلو کیست ؟

فریده واثق کیست ؟ بیوگرافی مادر تتلو فریده واثق مادر امیر حسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو است که این روزها به شدت از رفتارهای پرخطر فرزند هنرمندش…

بازیگران فرزند طلاق

طلاق پدر و مادر نجمه جودکی

نجمه جودکی مجری جوان تلویزیون متولد ۲۱ آبان سال ۱۳۷۱ در تهران است. وی فرزند اول خانواده و اصالتا اهل خوانسار است.

نجمه جودکی، مجری با انرژی تلویزیون، برای طلاق پدر و مادرش در برنامه زنده اشک ریخت.

بازیگران فرزند طلاق

طلاق پدر و مادر ریحانه پارسا

ریحانه پارسا با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: عکس مربوط به ۶سالگی میباشد . «کودک طلاق» . (برچسب ۱۳ساله ی پیشانی من) از روزی که همراه با بابا به مقصد خانه مامان بزرگ برای زمان نا معلومی زندگی در آن با مامان و خانه ایی که حالا مال ما نبود خداحافظی کردیم این روزشمار شروع شد؛ تیر امسال ۱۳سال میشود که حسرت دیدن پدر و مادرم برای یک لحظه کنار هم اشک حتی الان من است… من چند سال در محله ای پایین شهر تهران در خانه مامان بزرگ که «بچه طلاق» نوعی فحش بود و گاهی زخم زبان فامیل های بابام،قد کشیدم؛ مدت کمی است به خواست خودم تصمیم به درمان روح و روان خود گرفتم،تا حفره هایی که سالیان است زیر خاک مانده را پر کنم…

بازیگران فرزند طلاق

علت طلاق پدر و مادر دارا حیایی

دارا حیایی فرزند امین حیایی و مونا بانکی پور نیز فرزند طلاق است .

امین حیایی : من از بچگی عاشق پیشه بودم و با هر کسی دوست می شدم میخواستم بگیرمش اما همیشه در عشق شکست میخوردم …و ازدواج اولم به سال نکشید و به طلاق منجر شد.

هنرمندان فرزند طلاق ، بازیگران فرزند طلاق

طلاق پدر و مادر آشا محرابی

آشا محرابی درباره جدایی پدرش از خانواده گفت: من تمام برنامه های زندگی ام را در آن زمان براساس قراری که با اسماعیل محرابی داشتم تنظیم کردم، ولی زمانی که نوجوان بودم او از ما جدا شد و ترجیح داد زندگی تازه ای را تجربه کند.به این ترتیب قرار ما به هم خورد و دیگر خبری از او نداشتم تا وقتی که در تئاتری بازی می کردم و او برای تماشا آمده بود.وقتی مرا دید خیلی تعجب کرد و گفت نمی دانستم که بازیگر شده ای.شاید اگر همان زمان با آن علاقه و انرژی سراغ بازیگری می رفتم بسیار زودتر از این می توانستم به مقصودم برسم.

این بازیگران معروف، فرزندان طلاقند

طلاق پدر و مادر نورا هاشمی

پدر و مادر نورا هاشمی از معروفترین بازیگران کشورند . گلاب آدینه و مهدی هاشمی سال هاست که از یکدیگر جدا زندگی کرده اند و اکنون مهدی هاشمی برای دومین بار ازدواج کرده است. نورا هاشمی هم با سیاوش اسعدی ازدواج کرده و مدتی است که خبر طلاقش را تایید کرده است.

بازیگران فرزند طلاق

بیشتر بخوانید

گفته های جالب مهدی هاشمی در مورد دو همسری بودنش

بیوگرافی و حواشی مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی + عکس و فیلم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا