دسته‌بندی نشده

ایرانیان فلوریدا و زندگی در این شهر

ایرانیان فلوریدا و زندگی در این شهر

بنا به گزارش IranianRealtor.org، فلوریدا با 21 میلیون نفر جمعیت سومین ایالت پرجمعیت آمریکا است. ایالت فلوریدا که با خلیج مکزیک و اقیانوس اطلس هم مرز است، در جنوب شرقی آمریکا واقع شده است. این ایالت با تکیه بر گردشگری، حمل و نقل و کشاورزی، چهارمین اقتصاد بزرگ کشور آمریکا را دارد. این ایالت معروف به سواحل زیبا، هوای گرم و مقصد محبوب بازنشستگان است و دلایل زیادی برای علاقه به زندگی در فلوریدا وجود دارد.

خرید خانه در فلوریدا

فلوریدا که به نام ایالت آفتاب نیز شناخته می‌شود، جنوبی‌ترین ایالت آمریکا است که به دلیل آب و هوای استوایی، حیات وحش متنوع و سواحل فراوان معروف است.

این ایالت بسیار بزرگ است و تنوع قومیت و فرهنگی نیز در آن زیاد است. آب و هوا و مناظر طبیعی این ایالت، سال‌ها است که افراد گردشگر بسیاری را جذب خود کرده است. گردشگری از کشاورزی و تولید به عنوان مؤلفه اصلی اقتصاد فلوریدا پیشی گرفته است و به عنوان یکی از اصلی‌ترین منابع درآمدی فلوریدا شناخته می‌شود. علاوه بر این، فلوریدا در جذب مهاجر نیز فعال بوده است و مهاجران بسیاری که عمدتاً از آمریکای لاتین هستند را جذب کرده است. در نتیجه، فلوریدا در میان ایالت‌هایی با سریع‌ترین میزان رشد جمعیت مهاجر قرار می‌گیرد. اما در این میان، آسیایی‌ها نیز در میان مهاجران این ایالت دیده می‌شوند. بخشی از این ایالت نیز جامعه‌ای ایرانی دارد که شهرهای مختلف آن را برای کار و تحصیل انتخاب کردند و همین موضوع باعث شده که ایرانیان فلوریدا نقش مهمی در این ایالت داشته باشند.

یکی از مهم‌ترین کارهایی که ایرانیان در ایالت‌های مختلف آمریکا انجام می‌دهند، تصمیم‌گیری برای سرمایه گذاری است. اگر می‌خواهید بیشترین سود را به دست آورید، املاک و مستغلات را در Kissimmee، Palm Coast، Cape Coral، Palm Bay، Orlando یا Gainesville بررسی کنید. تصور می‌شود این شش شهر از مقرون‌به‌صرفه‌ترین شهرها در ایالت فلوریدا هستند و از مهم‌ترین دلایل مهاجران برای ورود به این ایالت هستند. خرید ملک در فلوریدا به دلایل زیادی می‌تواند سرمایه گذاری خوبی باشد. از آنجایی که فلوریدا یک ایالت پرجمعیت است، به همین دلیل تقاضای زیادی برای مسکن در آن وجود دارد. در جنوب فلوریدا، قیمت مسکن کمی گران‌تر از بقیه ایالت است.

سبک‌های معماری زیادی در ایالت فلوریدا وجود دارد که متناسب با نیازهای شما هستند. به این معنا که همه افراد می‌توانند خانه دلخواه خود را در این ایالت پیدا کنند. می‌توانید یک عمارت به سبک اسپانیایی در ساحل یا یک آپارتمان ساده در کنار یک تفرجگاه دریایی بخرید. از آنجایی که فلوریدا یک مقصد عالی برای بازنشستگی است، از این رو مکان‌های بسیاری برای مراقبت از سالمندان مانند خانه‌های سالمندان در شهرهای این ایالت وجود دارد.

چگونگی خرید خانه در فلوریدا

ایرانیان فلوریدا و زندگی در این شهر

چگونگی خرید خانه در فلوریدا

خرید خانه یکی از پراسترس‌ترین و دشوارترین سناریوها برای کسانی است که برای اولین بار خانه می‌خرند. با این حال، دانستن مراحل خرید خانه در فلوریدا کمک زیادی به افزایش اعتماد به نفس شما می‌کند و مطمئن می‌شوید که هیچ فروشنده‌ای از شما سوء استفاده نمی‌کند.

خرید خانه در فلوریدا به طور کلی می‌تواند به هشت مرحله اصلی تقسیم شود، از تعیین وضعیت مالی خود تا بستن قرارداد خانه.

  • امور مالی خود را ارزیابی کنید
  • پیش تاییدیه برای وام مسکن دریافت کنید
  • محله مناسب خود را پیدا کنید
  • مشاور املاک خبره در فلوریدا پیدا کنید
  • شروع به جستجوی خانه کنید
  • به فروشندگان پیشنهادات خود را ارائه دهید
  • ارزیابی و بازرسی را انجام دهید
  • چک‌های نهایی را انجام دهید و قرارداد ببندید

هزینه‌های خرید و اجاره ملک در فلوریدا

تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا باید در فلوریدا خانه بخرید یا اجاره کنید، اساساً به چند عامل بستگی دارد. ابتدا، باید به شرایط فعلی بازار، وضعیت مالی و وضعیت زندگی خود نگاه کنید. هر فردی برنامه متفاوتی دارد و نیاز به خانه با سبک زندگی و خانواده او ارتباط مستقیم دارد.

میانگین ارزش خانه در فلوریدا 233700 دلار است. ارزش خانه‌های فلوریدا در سال گذشته 6.3 درصد افزایش یافته است و پیش بینی می‌شود که در سال آینده 3.6 درصد افزایش یابد. متوسط قیمت خانه‌هایی که در حال حاضر در فلوریدا فهرست شده‌اند 295000 دلار و متوسط قیمت خانه‌هایی که فروخته شده است 227800 دلار است.

متوسط قیمت اجاره در فلوریدا 1850 دلار است. همان‌طور که می‌بینید، مسکن در حال حاضر قیمت نسبتاً خوبی در فلوریدا دارند و اجاره بها فوق‌العاده بالا نیست. اما، همچنان باید تحقیق کنید و ببینید کدام گزینه برای شما مناسب‌تر است.

بهترین شهرهای فلوریدا برای زندگی

ایرانیان فلوریدا و زندگی در این شهر

بهترین محله‌های فلوریدا برای زندگی

سال‌ها است که فلوریدا مقصد ایده‌آل بازنشستگان برای زندگی شده است. اما در چند سال گذشته، خانوارهای شاغل به خاطر فرصت‌های شغلی بسیار و امیدوارکننده، هزینه نسبتاً پایین زندگی و عدم مالیات بر درآمد ایالتی، به این ایالت هجوم آورده‌اند. ناگفته نماند که زمستان‌های معتدل و سواحل 825 مایلی در امتداد اقیانوس اطلس و خلیج مکزیک، به زیبایی و عالی بودن این ایالت برای زندگی افزوده‌اند.

اگر به دنبال مکان‌های برتر برای زندگی در فلوریدا هستید، در ادامه آنها را نام خواهیم برد. این مناطق با جمع‌آوری داده‌های اخیر در مورد عوامل کلیدی سبک زندگی مانند قیمت متوسط خانه، درآمد سرانه شخصی و نرخ بیکاری و جرم و جنایت به دست آمده‌اند.

  • Pensacola
  • Tallahassee
  • Sarasota
  • Melbourne
  • Greater Miami Area
  • Orlando
  • Cape Coral
  • Jacksonville
  • Gainesville
  • Tampa

در صورتی که قصد اقامت در این مکان‌ها را دارید و می‌خواهید خانه‌ای بخرید، حتما سراغ یک مشاور املاک حرفه‌ای در فلوریدا بروید تا بتوانید با توجه به میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید، خانه‌ای در یکی از بهترین محله‌های این ایالت برای خود دست و پا کنید.

منبع: www.iranianexchange.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا