دسته‌بندی نشده

ایده های فوق العاده جذاب برای تزیین سیب سفره هفت سین

تزئین سیب هفت سین

تزیین سیب هفت سین موضوع مورد بحث ماست. هفت سین یکی از مهمترین و مشهورترین سنت های عید نوروز است که شامل هفت تا چیز (سیب، سیر، سماق، سکه، سنجد، سمنو و سبزه) می باشد که با سین شروع می شوند و معمولا بر روی سفره و یا میز در کنار آینه، قرآن، تنگ ماهی، فال حافظ، آن را می چینند.

امروزه طراحی هفت سین های آماده کار بسیاری از افراد را راحت کرده است، اما با این حال بسیاری از خانواده ها، به خصوص خانم های کدبانو و خوش سلیقه علاقمندند تا سفره هفت سین را با ذوق و سلیقه خود چیدمان و دیزاین نمایند، سیب یکی از تزیینات مهم هفت سین است که روش های زیادی برای دیزاین آن وجود دارد.

تزیین سیب هفت سین 99

روش های تزیین سیب هفت سین

1. کنده کاری سیب برای تزیین هفت سین

یکی از روش های آسان تزیین سیب هفت سین، کنده کاری آن به شکل های مختلف است. شما عزیزان به راحتی توسط چاقو می توانید به کنده کاری طرح های مختلف روی سیب بپردازید و آن را دیزاین کنید.

تزیین سیب سفره هفت سین

2. نوشتن عبارات مختلف برای تزیین سیب هفت سین

امروزه رنگ های اکلیلی زیبایی در بازار موجود است که به راحتی می توانید آن ها را تهیه کرده و روی سیب عبارات مختلف از جمله دعای یامقلب القلوب، سال نو مبارک و … بنویسید و زیبایی را به سفره هفت سین خود هدیه کنید.

تزیین سیب برای هفت سین

3. چیدن سیب هفت سین در ظروف زیبا

یکی دیگر از روش های تزیین سیب هفت سین، این است که سیب ها را به شکل زیبا در ظروف سنگی یا سرامیکی همراه با علف های تزیینی و یا سبزیجات بچینید و زیبایی آن را چند برابر کنید.

برای جلوگیری از افتادن سیب ها می توانید از سیخ های چوبی برای نگه داشتن آن ها استفاده نمایید و اسفنجی در ظرف قرار داده، سیب ها را به وسیله سیخ چوبی در اسفنج فرو ببرید.

ایده برای تزیین سیب سفره هفت سین

4. تزیین سیب هفت سین با شمع

اگر بالای سیب ها را به صورت گرد به اندازه شمع برش دهید و داخل آن را خالی کنید، به راحتی می توانید شمع های سیبی زیبایی برای هفت سین خود داشته باشید.

آموزش تزیین سیب هفت سین

5. تزیین سفره هفت سین با سیب سبز

برای داشتن هفت سین زیبا می توانید از سیب های سبز استفاده کنید. این سیب ها بسیار خوشرنگ بوده و زیبایی هفت سین شما را چند برابر می کند.

برای دیزاین آن ها می توانید گلدان های چوبی یا ظروف حصیری تزیینی خود را پر از سیب سبز کنید. رنگ های متضاد سیب و ظرف می تواند زیبایی منحصر به فردی ایجاد کند.

مدل تزیین سیب هفت سین

6. تزیین سیب هفت سین با مروارید

اگر وقت کافی برای تزیین سفره هفت سین ندارید، این ایده بسیار مناسب است. سیب ها را در ظرف مخصوص هفت سین قرار دهید و بدون زحمت از نوارهای مروارید استفاده کنید.

نوارهای مروارید را به شکل نامنظم روی سیب ها بیندازید و به همین راحتی سفره هفت سین خود را زیبا کنید.

تزیین سیب برای سفره هفت سین

7. تزیین سیب هفت سین به شکل گلدان

این روش بسیار آسان است. فقط کافیست مقداری گل ریز مصنوعی داشته باشید. همانند آموزش تزیین سیب با شمع، به اندازه یک دایره بسیار کوچک بالای سیب را خالی کنید و شاخه های گل را درون آن قرار دهید.

چگونه سیب هفت سین را تزیین کنیم

8. تزیین سیب هفت سین با تنگ آب

می توانید سیب ها را درون تنگ گرد انداخته و آن را پر از آب کنید. همچنین برای زیبایی بیشتر آن می توانید از گل های طبیعی استفاده نموده و تنگ آب را به عنوان گلدان مورد استفاده قرار دهید.

آموزش تزیین سیب سفره هفت سین

9. تزیین سیب هفت سین با استفاده از گلدان های استوانه ای شیشه ای

گلدان ها یا تنگ های استوانه ای شکل شیشه ای در اندازه های مختلف در بازار موجود است. شما عزیزان می توانید با توجه به اندازه سفره هفت سین خود گلدان مناسب را خریداری کنید.

سپس سیب های هفت سین را درون آن انداخته و برای زیبایی بیشتر با روبان یا شکوفه های تزیینی آن را دیزاین کنید.

چگونه سیب را تزیین کنیم

10. استفاده از سیب های مصنوعی برای تزیین هفت سین

سیب های مصنوعی به دلیل سبک بودن بهتر می توانند مورد استفاده قرار گیرند و دیزاین شوند. شما به راحتی می توانید سیب های مصنوعی را در بین دسته گل چسبانده و آن را درون گلدان یا تنگ آب قرار دهید.

دیزاین سیب هفت سین

آموزش تزئین سنجد برای هفت سین به روشی آسان

جدیدترین روش های تزیین تخم مرغ سفره هفت سین آسان در منزل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا