دسته‌بندی نشده

اگر رمز گاوصندوق را فراموش کردیم چه کنیم؟ باز کردن قفل انواع گاو صندوق

چگونه در صورت فراموشی رمز گاوصندوق ، قفل را باز کنیم؟

احتمالا این مسئله برای شما هم یک بار پیش آمده است که موضوع یا شماره‌ای را فراموش کرده باشید که می‌تواند برای شما دردسر‌هایی را ایجاد کند و باعث استرس شما گردد.
یکی از این موارد این است که شما رمز گاوصندوق خود را فراموش کرده باشید در این شرایط شما باید برای اینکه بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب گاوصندوق را باز کنید این راه حل می‌تواند بسیار موثر عمل کند.
در صورت فراموش کردن رمز گاوصندوق لازم است که نخست خونسرد باشید چرا که این مسئله می‌توان به شما کمک کند تا هر چه سریع‌تر بتوانید با استفاده از روش‌های مختلف و گوناگون درب دستگاه را باز کنید.

رمز گاوصندوق مکانیکی یا دیجیتالی

با توجه به اینکه رمز‌های مکانیکی با رمز دیجیتالی تفاوت‌های فراوانی دارند. رمزهای مکانیکی نیز به دلیل داشتن اهرم‌ها، ویژگی‌های فیزیکی قفل و شیارها مورد استفاده قرار می‌گیرند بر همین اساس برای باز کردن درب دستگاه لازم است که از ساختارهای مکانیکی قفل گاوصندوق استفاده کنید. استفاده از رمزهای دیجیتالی به شما کمک می‌کند تا بتوانید با استفاده از میکروکنترلرها، مدارهای منطقی همچنین با کمک گرفتن از دانش الکترونیک طراحی را انجام دهید. البته با توجه به اینکه باز کردن رمزهای دیجیتال در کل با باز کردن رمزهای مکانیکی تفاوت بسیاری دارد.

یکی از روش‌های ساده و آسان و البته بدون دردسر هنگام فراموشی رمز گاوصندوق کاوه که می‌توانید درب گاوصندوق را به راحتی باز کنید کمک گرفتن از شرکت‌های معتبر و با تجربه در این زمینه است. چنانچه که شما رمز گاوصندوق‌تان را فراموش کرده باشید می‌توانید با کارشناسان و متخصصان مشاوره بگیرید تا بدون اینکه آسیب یا صدمه‌ای به دستگاه شما وارد شود درب آن را به راحتی باز کنند.

رمز گاوصندوق

باز کردن رمز مکانیکی با کمک کلید‌های چند محور

از آنجایی که می‌توانید با استفاده از کلیدهای چند محور بدون اینکه شما کلید گاوصندوق را داشته باشید می‌توانید به راحتی درب را باز کنید این کلید‌ها داخل قفل تعبیه شده‌اند که با تغییر وضعیت و با توجه به ساختار قفل می‌توانید رمز گاوصندوق‌تان را حتی هنگامی که فراموش کرده‌اید باز کنید.
مسئله‌ای که باید مورد توجه قرار بگیرد استفاده از کلیدهای چند محور است که به دلیل اینکه در دسترس عموم قرار ندارد و تنها کسانی از آن می‌توانند استفاده کنند که مهارت و دانش خاصی در این زمینه کسب کرده باشند چون در صورت استفاده نادرست و اشتباه از آن ممکن است که کلید به صندوق امانات شما صدمه وارد کند و متحمل خسارات غیر قابل جبرانی گردید.

حدس زدن رمز فراموش شده

اغلب افراد گمان می‌کنند که اگر رمز را چندین بار تکرار کنند می‌توانند رمز درست را پیدا کنند و درب را باز کنند در حالی که مبنای این طرز تفکر کاملا اشتباه است. زیرا شما نمی‌توانید با چندین بار امتحان کردن رمز را اشتباه وارد کنید، برخی از رمزهای دیجیتالی به این صورت طراحی شده‌اند که در صورتی که چهار بار آن‌ها را اشتباه وارد کنید دیگر به شما اجازه وارد کردن رمز و امتحان کردن آن را نمی‌دهد. این مسئله این نکته را نشان می‌دهد که امتحان کردن رمز کارگشا نیست و تنها زمانی که شما مهم‌ترین سرمایه‌تان که زمان است را فراموش می‌کنید، رمز گاوصندوق به صورت استیصال است، خود به خود از بین می‌رود.

نحوه‌ی باز کردن رمز دیجیتال

برای باز کردن رمز‌های گاوصندوق ‌های دیجیتالی لازم است که از یک مدار الکترونیکی نیاز به امکان اتصال به میکروکنترلر‌های رمز دیجیتال گاوصندوق خواهید داشت. این مدارها با ایجاد ارتباط با قطعه اصلی قفل که کلیه اطلاعات و داده‌ها از قبیل رمز را داخل خود ذخیره کرده است می‌تواند رمز گاوصندوق دیجیتالی شما را به راحتی باز کند و یا در اصطلاح می‌تواند هک کند.

فراموشی رمز گاوصندوق

باز کردن رمز دیجیتالی گاوصندوق با استفاده از مدارهای الکترونیکی

نکته‌ای که وجود دارد این است که اطلاعات و داده‌هایی که در مورد چگونگی و عملکرد مدارهای الکترونیکی بر مبنای معماری کامپیوتر وجود دارد، این مدارها که معمولا دارای یک مغز متفکر و هوشمند به نام آی سی است و شما می‌توانید عملکرد کل قفل را مدیریت می‌کنند. از آنجایی که تعدادی از این آی سی‌ها قابل برنامه ریزی می‌باشند و شما می‌توانید به راحتی به کامپیوتر شخصی خود وارد شوید و با استفاده از زبان‌های برنامه نویسی مثل c++ دستورهایی برای آنچه برای انجام دادن آن می‌خواهید دستگاه بدهید تا برای شما انجام دهد.

تعدادی از آی سی‌ها هستند که قابل برنامه ریزی نمی‌باشند تنها شما می‌توانید با کمک گرفتن از مدارهای منطقی آن‌ها را بسازید یعنی مداری که بر مبنای صفر و یک کار می‌کند برای به انجام آن نیاز به تخصص طراحی در مدارهای الکترونیکی از محاسبات ریاضی دارید که می‌توانید مورد استفاده قرار دهید. از این نمونه از مدارها برای اسباب بازی‌ها و کارهای ساده بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. وجود مدارهای الکترونیکی که رمز گاوصندوق‌های دیجیتالی را باز می‌کند با مورد هدف قرار دادن میکرو کنترل‌های برنامه ریزی شده همچنین برای حذف کردن کلی سیستم عامل آن‌ها و نصب سیستم عامل جدید می‌توانید رمز را کاملا عوض کنید و یا آن را به صورت کلی از حافظه دستگاه خود Delete کنید.

باز کردن رمز گاوصندوق

نکته‌ی دیگری که در مورد مدارهای الکترونیکی وجود دارد این است که این نمونه از مدارهای به دلیل قابل دسترس نبودن آن برای تمامی افراد می‌توانید از آن‌ها فقط برای افراد خاصی استفاده کنید.

حتماً بخوانید:

روشی غیر منطقی بعد از فراموش کردن رمز گاوصندوق

در برخی از مواقع زمانی که رمز گاوصندوق را فراموش می‌کنیم، آنقدر برای ما غیر قابل تحمل و باور می‌شود که تحت تاثیر شرایط و دچار استرس شدید می‌شویم و دست به کارهای غیر عقلانی و غیر منطقی می‌کنیم یا اینکه آن را به سایرین نیز توصیه می‌کنیم مانند، در صورتی که شما نیز در دسته‌ای از افرادی هستید که رمز گاوصندوق خود را فراموش کرده‌اید یکی از روش‌هایی که ممکن است به ذهنتان خطور کند و یا سایرین به شما توصیه کنند استفاده از تبر است.
قطعا زمانی که شما از تبر برای باز کردن درب گاوصندوق‌تان استفاده می‌کنید بایستی عواقب خراب شدن و آسیب رسیدن به آن را نیز در نظر داشته باشید همچنین ممکن است که دیگر نتوانید برای همیشه از این دستگاه استفاده کنید در چنین شرایطی تنها لازم است که از افراد معتبر و با تجربه در این حوزه کمک بگیرید و از کارهای عبث و بیهوده بپرهیزید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا