دسته‌بندی نشده

ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما تهران کیش با هتل

بسیاری از افراد برای مسافرت با هواپیما، به ویژه سفرهایی که بدون برنامه ریزی قبلی باید بروند، بلیط چارتری تهیه میکنند. افراد زیادی در ایام مختلف برای سفر با هواپیما به کیش، بلیط تهران کیش لحظه آخری را خریداری می‌کنند. این نوع بلیط مزایا و معایب خاص خود را دارد. در ادامه درباره بلیط چارتری و بلیط هواپیما تهران به کیش توضیح می‌دهیم.

بلیط لحظه آخری چیست؟

هنگامی که یک شرکت، کمپانی، ارگان، سازمان، دفتر‌های مسافرتی و ‌… یک مسیر پروازی، یا تمام صندلی‌های یک هواپیما یا تعدادی از آن را برای مدت معلومی مثلا ماهانه یا سالانه اجاره کند، اصطلاحا گفته می‌شود پرواز را چارتر کرده‌اند.

این نوع بلیط‌ها مانند بلیط تهران کیش لحظه آخری به بلیط چارتری شهرت دارند. در این روش، بلیط‌ها به ‌صورت عمده خریداری می‌شوند، به همین دلیل مقرون به‌صرفه بوده و میزان هزینه کاهش پیدا می‌کند. چارتر کردن، خرید بلیط با قیمت مقرون به صرفه تر است، زیرا در این شرایط مبلغ کمتری نسبت به خرید معمولی پرداخت می‌‌کنید و همچنین در هزینه‌های شرکت‌ صرفه جویی خواهید کرد.

بلیط لحظه آخری یا چارتری

بلیط تهران کیش لحظه آخری یا چارتری توسط دفاتر گردشگری و خدمات مسافرتی به‌ فروش می‌رسد. این دفاتر امکان دارد برای یک‌هفته تا چند ماه، کل صندلی‌های یک هواپیما یا تعدادی از آن، یا یک مسیر پروازی را اجاره کنند و در آن مدت مشخص، به مسافران بفروشند.

در این حالت، مسافران بلیط مد نظر خود را از دفاتر مسافرتی و با قیمت تعیین‌شده آن دفتر خریداری می‌کنند. قیمت بلیط تهران کیش لحظه آخری را آژانس مسافرتی مشخص می‌کند و شرکت هواپیمایی نقشی در آن ندارد.

در این شرایط، قیمت بلیط چارتری به نوع مسافران (وجود کودک) و زمان خرید آن، بستگی دارد. قیمت بلیط تهران کیش چارتری نوسان داشته و کاهش یا افزایش پیدا می‌کند. قیمت بلیط چارتر در عید نوروز، ایام تعطیل، شهادت و ولادت‌ها افزایش می‌یابد.

هزینه بلیط لحظه آخری مانند بلیط هواپیما تهران به کیش قبل از پرواز کاهش می‌یابد و بسیار مقرونبه‌صرفه است، اما به‌ دلیل رزرو شدن سریع صندلی‌های هواپیما امکان دارد موفق به خرید بلیط نشوید. در ادامه درباره بلیط سیستمی و مزایا و معایب بلیط چارتری مانند بلیط تهران کیش لحظه آخری توضیح می‌دهیم.

بلیط سیستمی چیست؟

شرکت‌های هواپیمایی علاوه‌ بر بلیط چارتر، بلیط سیستمی نیز به فروش می‌رسانند. مسافران باید بلیط سیستمی را به ‌طور مستقیم از شرکت هواپیمایی خریداری کنند. زمان پروازها و نرخ این بلیط‌ها در طول سال ثابت و کاملا مشخص است.

مسافران می‌توانند ساعت و تاریخ بلیط سیستمی خود را پیش از پرواز عوض کرده یا کلا کنسل کنند و هزینه آن را از شرکت هواپیمایی پس بگیرند.

ویژگی‌های بلیط چارتری

ویژگی شاخص خرید بلیط تهران کیش لحظه آخری، قیمت پایین‌تر آن نسبت ‌به بلیط سیستمی است. قیمت این بلیط بازه گسترده‌ای داشته و در زمان‌هایی که سیر و سفر کم است، به ‌شدت کاهش پیدا می‌کند.

در ماه اسفند، دی و خرداد که اغلب افراد مشغول به خانه‌تکانی و امتحانات و … هستند و سفر زیادی انجام نمی‌شود، آژانس‌های مسافرتی بلیط تهران کیش چارتری را قیمتی بسیار مناسب و به‌ صرفه به ‌فروش می‌رسانند.

این بلیط‌ها برای افرادی که زیاد با هواپیما مسافرت می‌کنند، بسیار مناسب است. خرید بلیط چارتر هم به نفع مسافران و هم آژانس‌های هواپیمایی خواهد بود؛ زیرا مسافران با هزینه‌ای بسیار خوب و ارزان سفر خود را انجام می‌دهند و دفاتر نیز بلیط خود را فروخته و ضرر نمی‌کنند. بلیط تهران کیش لحظه آخری را میتوانید از پته تهیه کنید.

از ویژگی منفی بلیط چارتر، به عدم کاهش نرخ بلیط برای کودکان دو تا ۱۲ سال می‌توان اشاره کرد. هزینه بلیط کودکان دو تا ۱۲ سال مانند بزرگسالان محاسبه میشود. هزینه بلیط و بیمه نوزادان و کودکان تا دو سال را نماینده ایرلاین در فرودگاه دریافت می‌کند.

قوانین استرداد و کنسلی این بلیط به نفع مسافران نبوده و مشکلاتی برای آنها ایجاد می‌کند.

قوانین خرید بلیط چارتری

هنگام خرید بلیط چارتر به قوانین آن دقت داشته باشید تا بعدا دچار مشکل نشوید. قوانین بلیط چارتری مانند بلیط تهران کیش لحظه آخری عبارتند از:

  • غیر قابل کنسل‌بودن
  • عدم بازپرداخت هزینه بلیط در صورت از دست دادن پرواز
  • غیر قابل تغییر بودن تاریخ و ساعت پرواز

در صورتی که بار شما گم شود، پروازتان تاخیر یا مشکل دیگری داشته باشد و … مسئولیت جبران آن بر عهده شرکت هواپیمایی بوده و آژانس مسافرتی وظیفه‌ای در قبال مشکلات شما ندارد‌. لازم به ذکر است اگر امکان برگردان بلیط چارتر وجود داشته باشد، میزان جریمه لغوکردن آن بالا بوده و حتی امکان دارد معادل خود هزینه بلیط شود.

ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما تهران کیش با هتل

خرید بلیط تهران کیش لحظه آخری

برای خرید بلیط هواپیما تهران به کیش با بهترین امکانات و خدمات و با مناسب‌ترین قیمت به سایت‌های Pateh.com, flytoday.ir و alibaba.ir مراجعه کنید. به کمک پشتیبانان این سایت‌ها می‌توانید بهترین پرواز با بهترین قیمت و شرایط را خریداری کنید.

جمع‌بندی

بلیط تهران کیش لحظه آخری دارای قیمت مناسبی بوده و خرید آن می تواند بسیار مقرون به‌صرفه باشد. این نوع بلیط ها قیمت بسیار بهتری نسبتبه بلیط سیستمی دارند و برای افرادی که دائما با هواپیما سفر می کنند، مناسب است.

بلیط هواپیمای تهران به کیش را می‌توانید به‌ صورت آنلاین و مشورت با بخش پشتیبانی سایت‌های گفته‌شده، با بهترین شرایط خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا